" bitch don't touch him"
" this is my man, don't touch him, you're ugly bitch!!"
"You're ugly"Såna kommentarer sänker verkligen ens självförtroende men vad förväntar jag mig? de är ju liksom världens Största pojkband. Efter ett tag somnade jag helt plötsligt.
******************************
Pegs pov
Idag var det en sådan dag jag bara inte ville gå upp ur sängen. Jag låg i sängen och bara blundade, man kände solens varma strålar komma från fönstret vänster om mig. Efter ungefär 10 minuter av sölande i sängen satte jag mig upp och kollade på den tickande klockan som snart slog 10.
Är klockan bara 10? De känns ju som 12, men de är väl kanske för att de är sommar, tänkte jag för mig själv.Jag gick upp ur sängen, borstade tänderna och sedan tog på mig ett par mys shorts och en t shirt.
Efter några minuter gick jag trött ner till köket och tog något smått att äta, Harry sov nog fortfarande antog jag för jag såg honom ingen stans. Jag satte mig med mobilen vid bordet och funderade på att ringa till mamma, jag har ju liksom inte hört av mig till någon i min familj på någon vecka, och inte vet jag varför heller, jag har ju ingen anledning till att inte ringa.
Men jag antar att jag inte har något val, de är ju min familj. Jag slog in mammas mobil nummer och ringde henne. Efter några toner svarade hon.(Mamma: M. Peg: P ) 😂💕
M: ja Hallå?
P: hej mamma det är jag Peg, förlåt för att jag inte ringt eller något!
M: det var på tiden, så Du har flyttat till London nu? Det var rätt spontant eller?
P: ja det har jag, jag fick ett jobb erbjudande som jag kunde tjäna riktigt bra pengar på så jag tog det!
M: vad bra, hur är lägenheten du bor i då?
Shit, vad ska jag säga?! Tänkte jag för mig själv, hatar att ljuga..
P: Den är faktiskt jätte bra, mysig med! Ljög jag.Sen fortsatte vi prata på om vad som hade hänt i våra liv.
Efter några minuter ville min syster prata med.(Penny- pen. Peg- peg )
Pen- hallå?
Peg- hej, hur mår du?
Pen- jag mår bra, själv då? Hur är det i London, du vet att jag alltid velat åka dit och nu bor du där, fubb.
Peg- jag mår bra, faktiskt, lite ensamt kanske. Haha Aa det vet jag, ni får väl komma och träffa mig någon gång då!
Pen- aa vi måste komma! Det är ett måste! Vad då ensamt? Enligt foton på lite olika sociala medier så har jag sett att du pussar Harry fricking styles?! Är ni i hop eller?? Hörde man henne säga väldigt nyfiket.
Satan.. Nu måste jag ljuga igen, usch jag önskar att jag kunde säga hur det låg till.. Även fast hon bara är 14 så brukar vi prata om allt.
Peg- Umh ja men snälla snälla berätta inte för mamma än för det vill jag göra!
Pen- fattar du vem du är i hop med? Omg jag dör snart!! Skrek hon.
DU LIEST GERADE
Fake it with Harry Styles
FanfictionPeg Lundberg kastas in i ett fake förhållande med the one and only Harry Styles