10

411 10 3
                                    

- Maybe you and Mr styles will have something together? Sa han och små skratta.

- Ha me and Harry? I don't think so, Why? Sa jag med ett skratt i munnen.

**********************************

Pegs pov

Liam och jag hann inte prata färdigt konversationen vi hade för killarna kom och då skulle vi åka till wembley.

Just nu satt vi i bilen in till wembley, Liam åkte med oss och Louis och Niall åkte i någon av deras bilar.

- So when are your album realise? Bt jag tystnaden med.

- we don't Know really, but we Will realise our Singel soon. Svarade Harry samtidigt som han kollade på vägen.

- when is the realise? What is the singel called? Frågade jag nyfiket.

- in a day or two, nobody of the fans knows, we want it to be a suprise for Them. It's called drag me down. Svarade han stolt. Han verkade verkligen älska det han gör för han lyser upp varje gång han pratar om musik.

- that's great, i'm Sure they are gonna be suprised. Svarade jag.

- So Peg do you have Any job yet? Frågade liam.
( hon jobbar ju som Harrys flickvän men det vet ju ingen å hon kan ju typ inte bara sitta hemma alla dagar för då märker man ju typ att de är något, vet inte hur jag ska skriva det men fattar ni?😂)

- Umh No i don't, i really need one though. Svarade jag med en suck.

- what do you wanna work with then? Frågade Liam snällt.

- i don't Know maybe with fashion and makeup or music i think. Svarade jag

- cool, maybe we can help you with that. And btw you are a great Singer, i saw the video on twitter. Sa Liam snällt. ( föreställ er att hon låter som Rihanna & typ Jessica Sanchez å lite tori Kelly eller bara någon som sjunger oroligt bra 😂)

- thank you, that means a lot! Sa jag och kollade bak på Liam som satt i mittensätet.

20 minuter senare...

Nu är vi framme vid wembley.
När vi gick in backstage så var redan Louis och Niall där, de satt och pratade med Lou och en tjej till, Louis har berättat att han har en syster som hjälper Lou så jag tror det är hon.
Jag och Harry gick fram till dom.

- Hi Guys! Sa Harry och satte sig på den sista platsen i soffan, så jag satte mig på soffkanten brevid han.

- Hi svarade alla samtidigt och skrattade efter det.

- Harry Why do you let Peg sit on the edge of the sofa? Be a gentlemen. Sa Louis för att retas. Och alla höll med så jag satte mig i hans knä och lade armen runt om hans nacke.

- I'm Lottie and you must be Peg? Sa Lottie snällt och log.

- Yes I am. Svarade jag tillbaka och log.

- you're gorgeous! Sa Lottie och granskade mig från topp till tå.

- Aww thank you that means alot, you to! Sa jag tillbaka och log.

Fake it with Harry StylesWhere stories live. Discover now