3

470 8 0
                                    


Precis innan jag steg in i deras private jet vände jag mig om i trappan och kollade runt för att jag antaglien inte skulle få se Sverige på ett tag.

- Hej då Sverige sa jag tyst för mig själv och gick in i planet och sedan satte mig brevid liam och louis och sedan far vi mot London.

**************

Harrys pov

Om jag verkligen måste erkänna en sak så är Peg faktiskt as snygg. Hon har ett speciellt utseende.
Mitt i tänkandet avbröt niall mig.

- so how do you feel about this fake relationship? Frågade

- I don't know Niall, I don't give a shit either. Svarade jag tillbaka.

- sorry for asking then. Svarade niall tyst och drog upp mobilen.

Efter några minuter hörde man liam och louis och den där Pegs skratt.
Undrar varför, Peg verkar vara lite tråkig av sig.

Pegs pov.

- So do you have girlfriends? Frågade jag nyfiket, kanske några jag kan vara med i så fall så jag kan va med några tjejer. Tänkte jag

- Yes, we both have. Svarade louis stolt.

- what is their names? Frågade jag.

- My girlfriend is eleanor. Svarade louis.

- And My girlfriend is sophia, you girls should hang out sometimes. Btw the girls knows about the fake relation ship svarade liam

- Yea we should and good to Know. svarade jag.

Just då kom Paul in och sa att vi alla skulle prata. Så Harry satte sig brevid mig och niall på andra sidan om oss och de andra killarna satt brevid mig som förut.

- So you understand that no one can know about this fake relationship, just your girlfriends and you guys and the Sony music and the modest and Simon, understand?

- yes Svarade alla i kör.

- Harry and Peg need to look really in love, you need to kiss sometimes and have good laughs with each other and just do all the things couples do. We will call you sometimes and say what you're gonna do. Sa Paul.

- and Peg you got a new phone and all of that in Harrys place. Lade han till efter det.

- okay Thanks. Sa jag snabbt tillbaka. Gud, jag Måste kyssa Harry.. Varför.. Tänkte jag för mig själv

30 minuter senare

Fortfarande Pegs pov.

Nu var vi framme i London och ska gå ut från planet. De var då allt "fakeandet" började på riktigt för de var tusentals med fans där. Jag tog tag i Harrys hand när vi gick ut i planet och vi gick mot utgången.

När vi kom dit ut så var de en otrolig stor folkmängd som skrek, fast vem hade inte anat det? De är ju liksom världens största pojkband, daah, tänkte jag.

När vi gick ut där höll jag inte hårt om Harrys hand för jag visste inte att fansen skulle försöka dra i en, jag blev så rädd att jag höll hårt om hans hand.

Efter 10 minuter så var vi äntligen i bilen mot Harrys hem...

*************************
Fortsättning följer😂💕

Så jag har sett att jag har fått några läsare, så hej! Trodde aldrig jag skulle ha några faktiskt💕
Men ha de så bra! Själv har jag bränt hela min rygg å bak så de gör as ont! Fortfarande rörigt tror jag men men!

Fake it with Harry StylesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora