4

477 8 0
                                    

När vi gick ut där höll jag inte hårt om Harrys hand för jag visste inte att fansen skulle försöka dra i en, jag blev så rädd att jag höll hårt om hans hand.

Efter 10 minuter så var vi äntligen i bilen mot Harrys hem...

******************************

Pegs PoV.

- Well this is my house sa Harry och började gå mot porten och öppnar den och går och låser upp dörren.

Själv stannade jag och kollade på huset, de var väldigt fint, modernt.

- are you coming or not? Frågade Harry med ett litet flin.

- yea sorry. Sa jag och sprang in i huset.

Jag tog av mig skorna och gick runt och kollade på vad som fanns inne i huset, det var verkligen modernt men han kan ju köpa allt har jag för mig.

- do you want something to eat? Frågade Harry och kollade in i mina ögon.

Hans ögon var vackra typ lite hazel färg. Wtf så kan jag inte tänka. Han är Harry styles å och dryg tänkte jag för mig själv.

- yes please. Can you Cook? Frågade jag med ett litet smile.

- No i thought you could? Sa Harry tillbaka och hade också ett litet smile på sig.

- the only thing i can really "cook" is like pancakes svarade jag med nästan ett skratt i rösten.

- well make some pancakes Then. Sa Harry tillbaka.

Jag gick fram till köket och tog fram allt jag behöver. Tur fanns det med.
Sedan började jag laga pannkakor.

- Harry i'm Done! Skrek Jag för jag visste inte vart han var men han var i andra rummet visst.

10 minuter senare hade vi ätit upp alla pannkakor.

- those pancakes are really good peg sa Harry med ett flin.

Harry verkar nog inte vara så dom som han verkar, vilket är bra.

- Yea i Know, where is My room btw?

- it's upstairs to the left. Sa Harry.

- okay. Sa jag och gick till rummet.

När jag kom in i rummet var det första jag såg en Walk in closet, jag dog av lycka de var alla sorts kläder och skor och inne i wic så fanns det också ett smink bord och sängen var precis utan för dörren och ett bord som en MacBook och en iPhone 5s låg på.
Och sedan detaljer på allt och annat.

När jag gick ner igen var Harry inte hemma, jag vet inte vart han gick, hand skor var inte där de va förut.
Så jag gick och tog på mig mys shorts som fanns och ett linne och satte mig framför tvn.

Helt plötsligt blev jag trött men ändå var klockan inte så mycket, 18.30.
Fast det är ju inte konstigt att jag är trött, efter allt som hänt på en dag. Men jag gick in på mobilen jag fick och kollade på alla konton jag hade på instagram och twitter som se fixat till mig och på twitter såg man en trend , #Harrystylesandmysterygirl
Jag klickade in på trenden och där såg man mig och Harry.
Men sen blev jag så trött att jag somnade framför tvn och mobilen.

5 timmar senare vaknade jag av en Harry som kom in genom dörren berusad. Så jag hjälpte han upp till sitt rum.

- Why? Frågade Harry med en trött\berusad röst.

- what? Because I'm helping you? Frågad jag tillBaka.

- Yes Svarade harry.

- because you're a mess and I don't like seeing people like that svarade jag tillbaka.

- Thanks sa Harry.

- goodnight, Harry. Sa jag tillbaka.

Efter det gick jag och lade mig ner i sängen och somnade direkt.

*********************

Så, 4 kapitlet, jag kanske inte hinner lägga ut något i morgon för jag ska ta Hö å de kan ta några timmar men vi får se!💕btw tack till er alla som läser!!😘

Fake it with Harry StylesWhere stories live. Discover now