0,5. BÖLÜM; Başlangıç

116 17 49
                                    

İnstagram; medusyzr

3 HAFTA ÖNCE

Camdan dışarıyı seyrederken yutkundu genç kadın. Dışarıda kar yağıyordu. Küçük kardeşi uzun zamandır karın yağmasını bekliyordu. Annesi evde ki eksikleri tamamlamak için çarşıya gitmişti. Kardeşine bugün o bakıyordu. Çarşıya inmek çok uzun sürerdi. Bir gün.  Köyde yaşamak zordur elbette ama genç kadın da bu kadar zor olacağını hiç düşünmemişti. 

Üç buçuk yaşındaki küçük kız kardeşi camın önündeki beyaz fayansa çıkmış yağan karı izliyordu. “Abla bak, kar!" Dedi küçük sarışın kız çocuğu.

"Evet, ablacığım kar." Dedi camın önünde kardeşini tutan genç kadın.

İçeriden gelen tıkırtı seslerini duyan genç kadın camdan ayrılmak istemeyen ve ağlayan kardeşini zorla camdan ayırdı kucağına aldı. Gelen tıkırtı seslerinin kesildiğini duydu.

Yanlış duydum herhalde diye geçirdi içinden.

“Abla!” Kardeşini uzun ısrarların sonunda camın önüne tekrar koydu ve yağan karı izlemesine izin verdi.

Ancak bir yerden sonra arkasında hissettiği beden ile hızla arkasını döndü. Beklediği şey bir seri katil olabilir, hırsız olabilirdi, komşular olabilir. Daha birçok şey olabilirdi fakat görmeyi beklediği şey bir kamuflajın içinde yüzünde maskesi olan heybetli bir asker değildi.

“Siz kimsiniz?” Diye sordu korkuyla.

Genç kadın telsizden gelen sesleri duyunca korkmadan edemedi.

“Koral köy sakinlerini hemen köyden uzaklaştırmalısın!"

"Siz kimsiniz?" Diye tekrarladı cevaplanmayan sorusunu. Genç kadın askerin kolunda ki Türk bayrağını görünce korkusu biraz olsun dindi.

"Sizi köyden uzaklaştırmam lazım. Tehlikedesiniz."

Genç kadın kardeşini kucağına alırken annesini düşündü. Kilometrelerce uzaktaydı. Şu anda çarşıya inmiş olmalıydı. Ona ulaşması imkansız olurdu.

Genç kadın şimdilik kardeşini düşünmeyi amaçladı. Askeri takip ederek evin çıkışına döndü.

Genç kadın kardeşini sıkıca sarmalayarak evden çıkmak üzere adım attı ancak gelen yüksek bir sesle kardeşinin çığlığını duydu. Genç kadın dizlerinin üzerine düşerken kardeşine bakmak için başını kucağına eğdi. Başını eğdiğin de gördüğü şey kardeşi olamazdı. Kucağında yatan kanlı bir kız çocuğu...



















Hepinize merhaba!

Uzun zaman sonra burada aktifim ve bu kurgu için bir sürü bölüm biriktirdim. Bir seneye yakındır bu kurguyla uğraşıyorum.

Bir aksilik çıkmazsa haftada bir bölüm, cuma günleri olmak üzere akşam saatlerinde atacağım. Zaten instagram hesabımda bölümleri paylaşmadan önce duyururum.

Ve eğer sizde bu kitabı beğenip elinizde okumak, raflarda görmek, sayfalarını çevire çevire okumak isterseniz elimden gelen her şeyi yaparım.

Şimdilik görüşmek üzere çok öpüyorum. Sağlıcakla kalın bebekler!💕🍬

MELDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin