OS_9

913 36 2
                                    

FLASHBACK
Satu per satu manusia yang masih terlena dengan nikmat dunia memasuki tempat tersebut, tanpa ragu bahkan terlihat sangat gembira seakan sudah biasa dengan rutin harian mereka. Disini tiada yang suci mahupun yang jahat, semua manusia dipandang sama. Pendosa, ya pendosa yang tentunya menyukai tempat yang mesra di panggil dengan panggilan syurga dunia bagi para jantan dan kebanyakkannya neraka bagi yang berjantina perempuan. Tempat apa lagi kalau bukan kelab malam yang lebih halus dipanggil tempat pelacuran? dimana beribu jantan akan mencari perempuan untuk di pancutkan.

Gelas kaca kecil yang berisikan minuman beralkohol berwarna merah terbebut Qyrash teguk secara perlahan dan tenang walaupun muzik dan keadaan yang bingit akibat ulah manusia langsung tidak menganggu ketenangan Qyrash memiliki untuk menilik mangsa baru nya malam ini, walaupun baru beroperasi beberapa malam namun setakat ini sudah hampir 10 perempuan mampu dia bawa ke atas katil hotel dan beberapa dari mereka masih berstatus 'anak dara'.

"Hey, can i sit here?" Qyrash memandang ke arah gadis yang memakai dress ketat berwarna hitam yang bersuara sayup-sayup kedengaran oleh Qyrash yang dibalas dengan anggukan berserta senyuman senget miliknya.

"emm I ezny, you?" gadis tersebut membuka bicara setelah seketika anatar mereka hanya senyap dan Qyrash masih memerhatika keadaan sekelilingnya dengan mata sepetnya.

"Qai" singkat sahaja jawapan si pemangsa wanita berdarah sejuk itu, namun agak pelik bagaimana dia mampu menarik perhatian mangsa sebelumnya tanpa berkata manis seperti kebanyakkan buaya darat lakukan.

"with your friend or alone?" tanya Ezny lagi mencari kepastian dengan perangai Qyrash yang cukup pelik seperti menunggu pun ada, mencari pun ada atau memang betul dia sedang menunggu seseorang.

"alone" jawapan Qyrash berikan sembari melihat Ezny terus ke dalam anak matanya, tatapan yang dalam tersebut membuatkan Ezny sedikit salah tingkah. Entah kenapa baru kali ini dia merasakan tidak tentu seperti tu saat Qyrash memandang jauh ke dalam anak mata nya walaupun suasana agak gelap hanya di terangi dengan lampu spotlight yang menghiburkan suasana kelab namu Qyrash sedikit dapat membaca bahasa tubuh gadis di sebelahnya itu.

"What do you want Ezny?" singkat saja pertanyaan Qyrash mampu membuatkan Ezny menelan air liur sedikit kelat di lehernya, sepertinya Qyrash dapat menghidu apa sebenarnya tujuan Ezny menyapa dirinya.

"she's know it Ez" sayup kedengaran suara akan sejawatnya, Cristh di telinga kiri Ezny yang dipasangkan earbud mini tersebut, Qyrash masih menungu jawapan si mangsa yang suka rela mendekatinya.

"What did you mean Qai? I just want to be your friend..." Ezny seakan mendapat idea untuk melarikan diri ini mendekat pada telinga Qyrash untuk memastikan penyamaran nya tidak terbongkar.

"or your sex slave" bisik Ezny menggoda di telinga kiri Qyrash yang langsung direspon dengan tertawa kecil, Ezny kembali pada posisi asalnya dan tersenyum menggoda pada Qyrash.

"berani gila kau Ez!!" Cristh yang hanya mendengar dari mic yang berpasang di tubuh Ezny dan melihat dari kejuahan seakan tak percaya tindakan berani Ezny untuk menggoda Qyrash walaupun rancangan sebenar mereka berbunyi hampir sama tapi tidak dengan idea menjadi hamba sex Qyrash.

"ooo realy Ezny?" Qyrash mula menggerakkan tangannya pada tubuh badan Ezny dengan tujuan menguji kebenaran Ezny menyatakan tujuannya tadi, tangan kiri nya sudah pun melingkari pinggang ramping gadis tersebut dan tangan kanannya perlahan mengusap paha kiri Ezny.

"proof it bitch" bisik Qyrash di telinga Ezny mengangkat tubuh gadis tersebut agar duduk di pangkuannya secara berhadapan, Ezny yang tidak bersedia agak terkejut dengan tindakan Qyrash terhadapnya secara tiba-tiba.

Ezny yang kini bertatapan mata dengan sang pemangsa wanita hanya mampu menelan air liur berfikir cara untuk melanjutkan tugas mereka dengan baik tanpa tergendala kerna dirinya yang mudah ditebak oleh Qyrash, tak tahan dengan tatapan tajam Qyrash yang terus menerus mengintimidasi dirinya. Ezny mengambil langkah lebih berani, tubuh nya didekatkan pada Qyrash sebelum dia menundukkan wajahnya sedikit agar mampu menggapai bibir merah Qyrash, mata Qyrash ditenung sedekat itu untuk kesekian kalinya.

"EZNY!!!!! ARE YOU CRAZYYYYYYYYYYYY"
"STOP IT STUPID!!!!!!!!" tak tahan melihat perlakuan gila Ezny, Cristh berusaha menasihati Ezny menerusi earbud namun Ezny tahu sudah terlambat untuk menghentikan semua ni. Hanya ada dua pilihan untuk diriny sekarang, teruskan mengikut rentak Qyrash atau rancangan mereka gagal disini.

"you will love it daddy" bisik Ezny di telinga Qyrash sambil tangannya melingkar di leher Qyrash, sempat Ezny mengeluarkan earbud yang sedari tadi dia pakai bagi memastikan Cristh tidak menganggu fikirannya yang telah pun nekad saat itu.

Ezny mendekatkan wajahnya pada wajah Qyrash dengan mata yang masih bertaut, perlahan bibir menggoda milik Ezny mendarat tepat di bibir hensem Qyrash. Ezny menutup matanya membiarkan bibir mereka bersentuhan seketika, begitu juga dengan Qyrash. Dia turut menutup matanya menikmati bibir gadis seksi di pangkuannya saat ini walhal sebelum ini dia langsung tidak menutup matanya saat merasai ciuman gadis-gadis mangsanya, malah dia hanya memerhatikan mangsa tersebut syok sendiri dengan intes ciuman yang terhasil.

Perlahan Qyrash mengigit sedikit bibir bawah Ezny agar dia berleluasa untuk melumat sepasang bibir Ezny sambil tangannya berada di pinggang Ezny. Mengelus titik sensitif gadis itu atas dan bawah seiring dengan ciuman mereka yang semakin memanas, Ezny terpaksa mengikut tempoh ciuman Qyrash yang semakin dalam mungkin akibat terbawa nafsu ataupun Qyrash sememangnya sekarah dengan setiap gadis yang bermain cinta dengannya.

emmmm slurpppp chuppp
chuppp emmmm emmmm

Desahan halus terselit diantara panasnya ciuman mereka akibat ulah Qyrash yang semakin memancing nafsu Ezny untuk terus bercumbu dengannya, Qyrash mengelus lembut pinggang Ezny sehingga ke pha gadis itu yang berjaya menundukkan seorang Ezny. Ezny segera menghentikan ciuman mereka saat dia merasa sudah tidak mampu menandingi kehebatan Qyrash bermain bibir dan lidah dengannya maklum lah Qyrash adalah first kiss nya yang Cristh pertahankan sedari tadi telah pun dimiliki oleh si pemangsa gadis ini.

"ahhh Qai" niat Ezny untuk mengambil nafas sebentar terbatal apabila Qyrash kembali menyerang dirinya dengan bermain lidah di sekitar leher jenjang Ezny, leher juga merupakan salah satu titik kelemahan bagi seorang wanita yang mudah untuk Qyrash tumbangkan memandangkan dia sudah mempunyai pengalaman lebih dari dua ornag gadis.

"emmm ahhhh Qai emmmm" Ezny mengenggam erat bahu Qyrash bagi menahan gelojak nafsu yang telah pun Qyrash ciptakan untuknya, walaupun terlihat semakin jauh dari tugas sebenar Ezny sudah tidak memperdulikannya diakibatkan nafsu sudah menguasai dirinya tanpa gagal. Entah apa yang akan dia korbankan selepas ini hanya untuk tugasan untuk menggoda Qyrash, keperawanannya?? Ezny sudah tidak mampu berfikir panjang, dirinya sudah berjaya ditundukkan oleh Qyrash. Sang pemangsa gadis.

Author notes:
welcome back readers!!!!! selamat berpuasa ye semua and maaf untuk chapter ni agak emm ehekk. jangan baca sambil puasa ye. author tengah cuti ni sampai raya, maybe akan rajin update lah ye <3. maaf sebab lama menghilang tapi saya akan cuba update ye. jangan lupa comment, vote and maybe share hehehehe tq support <3

overseer slaveWhere stories live. Discover now