"DASAR KUDU SALAMET KENEH"

6 0 0
                                    

URANG CARITAKEUN MANG KHOSIM ANU DEK MANDI TEU TULUS DA TIMBAAN SUMURNA NGADADAK PEGAT EMBERNA OGE TI KECEBUR KA SUMURNA
DUH SIAL KEURCAPE TEH BALIK NGARIT TEU KUAT ARARATEUL HAYANG MANDI KALAH BEUT MURAG SAGALA GOBLOG TEH
KAPAKSA WEH GEUS KIEU MAH KUDU LUMPAT HEULA KA CAI LEBAK NU AYANA DI SAWAH TIBATAN KUDU NGABENEURKEUN HEULA TIMBAAN MAH LILA .."DUH ATEUL KIEU GEUS TEU KUAT PEK MANEHNA NGADEREGDEG HEULA INDIT KA CAI

NYA JALANNA TEH ANU AYA TANGKAL JENGKOL TEA NU DI PAKE NGAGANTUNG MANEH KU SUFRI

PAS KADINYA PISAN MANG KHOSIM NGARERET KALUHUR MANEHNA NGAJENGHOK ANU LAIN HEREUY
KATEMPO ANU KEURNGAGANTUNG MANEH
"ASTAGHFIRULLAH NAON ITU, ANU KEURNGAGANTUNG MANEH ETA TEH TEU SALAH DEUI MANG KHOSIM SEMU REWAS BARI GIGIDEUG , MANEHNA TEU TULUS DEUI WAE DEK MANDI TEH
"MANEHNA BALIK DEUI BARI TIBABARANTING DEK NGABEJAAN URANG LEMBUR CI JAMBU!"
KACARITAKEUN MANG KHOSIM ANU GEUS NEPI DI KAMPUNGNA TERAS NAKOL KOHKOL SATARIKNA "KETROK..KETROK SORA KOHKOL TULUY DI TAKOL MANG KASIM TARIK PISAN TEU EREUN BARI GOGOROWOKAN TEU EREUN ,NYA PUGUH WE URANG KAMPUNG PADUYUN-DUYUN GANCANG NGADATANGAN MANG KHOSIM ANU KEUR AYA DI POS RONDA

PARA WARGA LANGSUNG KALUAR TI IMAHNA MARANEHNA OGE JADI HARARIWANGEUN DI JALAN SILIH PATANYA JEUNG BATUR SEJENNA ,AYA NAON CEUNAHNYA ,TEUING ATUH TARA-TARA, TEU APAL KURING GE SAHANYA NU NAKOL KOHKOL TEH,GEUS DEKET KAKARA SIDIK ANU KEURNAKOL KOHKOL TEH MANG KHOSIM , HAYU AH GANCANG URANG SALAMPERKEUN BISI AYA NANAON TEA ,URANG TANYAKEUN LANGSUNG KA MANG KHOSIM MEUH PUGUH HAYU WARGA GANCANGAN CEUK PAK RT ANU LANGSUNG NGABURU PANGHAREUPNA,KITU KAAYAAN LEMBUR CI JAMBU TEH NGADADAK RAME!

TEU LILA PARA WARGA GEUS KARUMPUL NGAGULUNG MANG KHOSIM ,GEUS GEUS MANG KHOSIM TONG DI TAKOL DEUI IEU WARGA GEUS KUMPUL KABEH YEUH AYA NAON CEUK PAK RT ANU SARUA BINGUNGEUN BARENG KADINYA TEH,IEU PAK RT ITU... BARI NGAHEHOHH SORANA MANG KHOSIM PEGAT -PEGAT ,ATUH JADI LIEUR PA RT TEH ,NYA AYA NAON MANG KHOSIM ITU TEH ,MANG KHOSIMNA SING TENANG HEULA MEH PUGUH NGOMONGNA.
MANG KHOSIM BARI MASIH TUTUNJUK KA JALAN ITU AYA NU NGAGANTUNG MANEH DINU TANGKAL JENGKOL JALAN ANU DEK KA CAI.

PAK RT JEUNG WARGA SARUANA NGAJENGHOK DEUI WAE NGADENGE MANG KHOSIM NGOMONG KITU TEH ASA TEU PERCAYA DA TI BAHEULA GE EWEUH KAJADIAN NU ANEH-ANEH DI LEMBUR CI JAMBU MAH KABEH WARGANA BALALAGEUR

ASA SEMU TEU PERCAYA PEK PAK RT NANYA DEUI NU BENER MANG KHOSIM ,BISI MANG KHOSIM SALAH NGOMONG.

BENER PAK RT TEMBAL MANG KHOSIM
HAYU ATUH URANG GANCANG TULUNGAN SUGAN BISA KATULUNG KENEH SUGAN ACAN TELAT PAK RT NGAKOMANDO KA WARGANA .

LANGSUNG WE ARINDIT MURU KATANGKAL JENGKOL RAME-RAME
PAK RT Mana mang Khosim , Tuh itu pak Rt ,heeuh benernya aya nu ngagantung maneh gancang para warga tulungan gancang turunkeun anu barisa naek sugan acan teulat .

KABENERAN DINU ROMBONGAN TEH AYA MANG JUNA , JEUNG MANG AHE
ANU NAEKNA KACIDA JAGONA ,ATLIT PANJAT CI JAMBU DUAAN ETA MAH!

TEU LILA UKUR ITUNGAN DETIK MARANEHNA GEUS BISA NURUNKEUN NU NGAGANTUNG MANEH ETA.

SOK GANCANG BUKA-BUKA TALINA..
GANCANG WEH MANG JUNA JEUNG MANG AHE NGABUKA TALI TAMBANGNA,ATOS BERES PAK RT TEMBAL MARANEHNA,
BUDAK KENEH NINGAN PAK RT ANU ENDEK BUNUH DIRI TEH , SAHANYA KURANG APAL ABDI MAH KABARUDAK TEH CIK PAK RT TINGGAL .
PAK RT RADA SOAK TERUS MAJU KAHAREP ,IEU MAH SUFRI NINGAN,
...SUFRI BUDAK SAHA,URANG DIEU KENEH SANES PAK RT.

LERES URANG DIEU KENEH TEU SALAH DEUI SUFRI IEU MAH PUTRANA CEU DARSIH JENG MANG SUTA.
KUMAHA MASIH KENEH AYA NAFASAN CEK HEULA,MASIH PAK RT MASIH AYA NGAN LEMAH PISAN SAUR MANG AHE ,
KU MANG AHE JEUNG KU MANG JUNA DI GEUING-GEUING DI TEPAKAN PIPINA SADAR JANG SADAR ATUH, TAPI SUFRI CAN SADAR WAE MANEHNA MASIH KENEH KAPAEHAN WAH TEU SADAR - SADAR WAE PAK RT DI KUKUMAHA OGE TEMBAL MANG JUNA,KUMAHA ATUH AYEUNA CANDAK WAE,KEHEULA-KEHEULA ...SUGAN AYA KOLOTNA DIDIEU PAK RT SIEUN SUFRI KABURU MAOT DI JALAN.

PAK RT RURAT-RERET TERUS NANYA KA WARGA AYA TEU CEU DARSIH TAWA MANG SUTANA DIDIEU ,PARA WARGA SILIH RERET TERAS NYARARIOS TEU AYA PAK RT TEU AYA DUA-DUANA GE TEU NGIRING ROMBONGAN TEU ARAPALEUN SIGANA MAH.

EWEUH NINGAN , SOK ATUH AYEUNA MAH URANG ARANGKAT WEH URANG LANGSUNG KA BUMIKEUNNA
PARA WARGA NU DI TARUKANG MARAJU KA HAREP MANTUAN NGAGAROTONG JANG SUFRI ANU CAN BISA KENEH SADAR, TERAS WEH NGAJARUGJUG KA BUMI KOLOTNA .

TEPI WEH AYEUNA MAH DI BUMINA CEU DARSIH JEUNG MANG SUTA
PAK RT PUPUNTEUNAN , TEU LILA NU KEUR DI JERO IMAH BARIJIL ,AYA NAON PA RT NI RARAME KIEU IEU TEH CEUK CEU DARSIH , KITU DEUI MANG SUTA ,NYA PAK RT AYA NAON IEU TEH ??
DUANANA BARARINGUNG TEU APAL NANAON DA WAKTU MANG KHOSIM NAKOL KOHKOL TEH MARANEHNA EKEUR KAAYAAN DI KAREBON KENEH ACAN BARALIK JADI TEU APAL KAJADIAN DI LEMBURNA.

SOBAT KOLOTNA BARINGUNG KITU TEH PAK RT NITAH KANU NGAGAROTONG SENA GANCANG MAWA SUFRI KAJERO IMAHNA , ANU OPATAN TEH GANCANG WEH KA ARIMAH
MANG BUBUN,MANG ALEK,MANG UDUNG JEUNG BAH TARWI

PAK RT LANGSUNG NERANGKEUN IEU CEU DARSIH ,MANG SUTA
SI JANG SUFRI NGAGANTUNG MANEH DINU TANGKAL JENGKOL UNTUNG GANCANG KAPANGGIH KU MANG KHOSIM ANU ENDEK KA CAI ,MANG KHOSIM ANU AYA DI SAMPINGNA PAK RT UNGGEUK MUHUN KITU PISAN CEU ,PAK CEUK MANG KHOSIM.

CEU DARSIH NU JADI INDUNGNA TEH NYA LANGSUNG WE NGEULEPER MANEHNA NGADENGE CARITA KITU TEH,AWAKNA NGADADAK LELES SUKU GE TEU BISA DI TAPAKEUN BENER LENGENNA MUNTANG PAGEUH KA MANG SUTA , OGE MANG SUTA BINGUNG BUDAKNA BEUT BISA NGALAKUKEUN TINDAKAN NEKAD ,KALAKUAN BODO KAWAS KITU ASA TEU BEAK PIKIR NU JADI BAPANA.

GEUS KITU MAH PAK SUTA NGAJAKAN KA PAK RT JEUNG KA WARGA ANU PINUH DI HAREPEUN IMAHNA KAJARERO

HAYU PAK RT ,PARA WARGA KA LALEBET HEULA! AJAK MANG SUTA ,NYA DI LALEBET TAMBAH CEU DARSIH.

BUS WEH PAK RT JEUNG PARA WARGA KAJARERO MINUHAN IMAHNA MANG SUTA WAKTOS HARITA TEH.

CEU DARSIH BARI NEMPO KAAYAAN BUDAKNA ANU TEU SADARKEUN DIRI ,POK KA MANG SUTA KUMAHA IEU TEH PA,TERUS WEH NGAGEUGEUING BUDAKNA SUGAN BISA SADAR ARI KUMANEHNA MAH SADAR JANG ,KU NAON UJANG NEPI KABISA KAWAS KIEU BARI NGAHINGHING CERIK TAPI NU DI CEURIKANNA MASIH KENEH KITU WAE.

MANG SUTA POK KA PAK RT, KUMAHA IEU ? PAK RT BANTUAN BUDAK TEH CAN SADAR SADAR KENEH WAE GEUNINGAN.

PAK RT NGUSAHAKEUN SATEKAH POLAHNA BARI NENANGKEUN KOLOTNA ,SABAR CEU ,MANG TONG WAKA HARIWANG BUDAK MAH MOAL KUNANAON BAKAL KATULUNGAN GERA ,
NYAAN OMONGAN PAK RT TEH TEU NYALAHAN TEU KUNGSI LILA AKHIRNA JANG SUFRI TEH SADAR OGE KAGEUINGKEUN KU GARANDENGNA JALMA-JALMA NU AYA DIDINYA ,JANG SUFRI BENTA ,PANONNA RURAT-RERET KASAKABEH JALMA NU AYA DIDINYA ,NEMPO INDUNGNA JEUNG BAPA NA TERUS NGARERET KA PA RT TAPI MASIH CAN BISA NGOMONG NANAON.

bErsaMbung di cerita yang akan datang

Karya penulis : @WINAYA-WINAYA

LEGENDA AKI ZUHRIIWhere stories live. Discover now