...ADAL AİLESİNDEN...
"VEEE KARŞINIZDAAA SANSAARRRRR"
"SON BAHİSSLERİİ ALALIIMMMM"
"Abi son çağrı parayı yatırdın mı?"
"Yatırdım Cüneyt"
"VEEE KARŞINIZDAAA AKREEPPPPP"
Gözleri yerde elleri cebinde kafasında kapşonlusuyla aheste aheste yürüyordu.
"BUGÜNN Kİİİ MAÇÇ AKREPP VE SANSARIN MAÇIIII "
"BAHİSLER KAPANDII" Sansar bir adım öne çıktı ellerini kaldırıp zıplamaya başladı
"SANSAARRRRRR"sıra akrep'e gelince kafasını yerden kaldırıp sansara baktı ve tam o anda ışıklar kapandı
"Abi ışıklar niye kapandı?"
"Bu akrebin prensiplerinden Atakan, sebebini kimse bilmez o dövüşürken sadece gözler gözükür"
"Vaayyy demek öyle, merak ettim şimdi bu adamı, tanışmak isterdim"
"Sakın Atakan unutma onunla sadece dövüşenler yüz yüze gelebiliyor, onlar da korkudan susuyorlar."boranın gür sesini başka bir ses böldü
"VEEE AKREPPPPP"
"HAZIR,MAAÇÇÇ BAŞLASIINNNN" siren sesiyle maçın başladığını anladık. Akrep daha gardını almadan sansar saldırmaya başladı.
Bir kafesin içinde iki tane adam olduğu gözüküyordu ama akrep siyah giydiği için sadece silüeti vardı. Akrebin gölgesinin yer değiştirmesiyle tüm sesler kesildi sadece nefes alma ve yumruk sesler vardı..Sonra bir fısıltı duyuldu
"Şştttt yazık olcak sana, künyeni alınca namın kalmayacak" bir anda o silüetin gözlerinde volkanlar patladı adamın üstüne doğru koşup sırtına çıktı ve güm geriye düştüler sonra bacaklarımı boynuna dolayıp boğmaya başladı.
"Ohaaaa ananı sikeyim benim canım acıdı lan."
"Ulan bi sus be ne geveze adamsın Cüneyt"
"Atakan, Cüneyt " dedi uyaran sesiyle
Levent Bey
"Peki peki sustuk"
Adam muhtemelen nefessiz kalmıştı çünkü akrep ayağa kalktı, gardını aldı. Sansar ayağa kalktı ve saldırmaya başladı akrepte suratına gelen yumruğu tutup elini beline doğru kıvırmış olmalı ki o sesi duyuldu-çıt-ve sansarın acı dolu bağırışı...sansarı yere fırlatıp üzerine çıktı ve bayılıncaya karar yumrukladı, bayılmış olmalıki üzerinden kalktı.
"VEE KAZANAN AKREPPPP"kafesten çıktı. Yüzünün gözükmeyeceği bir alana varınca ışıklar açıldı. Akrep ringden çıktı gitti. Gerisinde kanlar içinde herkesin korkuyla baktığı bir adam bıraktı.
...
"Abi valla hala etkisindeyim bak, o nasıl maçtı öyle."
"Tamam lan abartma Cüneyt"
"Ööffff abii ben şirkete geçiyorum seninle kavga edemeyeceğim"
"Tamam git sen bende gün işinde gelirim"
"Tamamdır Allah'a emanet"
"Sende Cüneyt" ve kapının kapanma sesi, bora kendi evindeydi. Mini bara gitti bir viski açtı. Önüne işle ilgili olan dosyaları koydu ve okumaya başladı. Bir yandan içiyor bir yandan dosya okuyup imzalıyordu.
Telefon sesiyle dosyaları bıraktı bora, aramayı cevapladı.
"Söyle"
"Abi bir kargo geldi ama sana sormadan yukarı çıkarmak istemedim."
"Kimden"
"Bilmiyoruz abi, kargoya özel teslimat olarak verilmiş"
"Temiz mi"
"Temiz abi"
"Getir"hat kapandı iki dakika sonra kapı tıklandı bora kapıyı açtı.
"Sağ ol"kafa salladı ihsan
"Başka bir isteğin yoksa abi"
"Yok ihsan"çıktı gittiBora tedirgin oldmuştu neydi şimdi bu. Masasına geçti biten viskisini yeniledi. Paketi eline aldı ama açmadı. Nasıl olsa önemsiz bir şeydir diye düşündü. Paketi çekmecesine koydu ve geri dosyalaradöndü.
...
Atakan'ın AnlayımıylaKapı tıklandı
"Gel"içeri ebru hemşire girdi
"Hocam bu dosyaları imzalamanız gerekiyormuş."hass- dosya raporlamaktan nefret ederim ama ben.
"Acil mi?"
"Evet Atakan hocam, başhekim mesai bitmeden imzalamanızı istedi."
"Peki, 5 gibi alırsın."
"Tabi hocam, izninizle" kafa salladım kapıyı kapatıp çıktı bende dosyaları raporlamaya başladım saat 14.13'dü. Mola falan versem anca biter diye düşündüm. Hızlı olmam gerekiyor o yüzden hemen diğer dosyalara geçtim.
İki tane dosyam kalmıştı ve benim 15 dakikam falan vardı o yüzden hızlı hızlı yeni dosyayı okumaya başladım.Hasta-
Adı: BURÇİN
Soyadı: ADAL
Kan grubu: A rh+
Arşiv no: .....
Kabul:14.05.2007
Çıkış:15.05.2007
Tanı: DOĞUM
(Hasta dosyası hakkında pek bi bilgim yok yanlışım ve ya eksiğim varsa düzeltiniz.)
Ve önüme bir kağıt düştü:
Atakan Adal, kalan dosyayı oku ve şifreyi çöz. Sence de öz kardeşini görmenin vakti gelmedi mi?
-Eski bir dost-
Dur bi dakika öz kardeşin mi? Ne saçmalıyordu bu adam benim zaten bir kız kardeşim var! Panikle kalan son dosyayı açtım ve okumaya başladım
Aradan geçen 5 dakikanın ardından yapılan test ve çıkış tarihlerine göre bebeklerde bir karışıklık olma ihtimaline karşı aileyi aradım.
"Alo,kimsin"
"Alo,merhaba ben özel kent hastanesinden arıyorum sizi"
"Sebep"
"14.05.2007 yılında yaşanılan bir karışıklıktan ötürü bebekler karışmış olabilir. Dna testi için yarın burada olmanız gerekiyor."
"Gelemeyiz"
"Ama-"
"Bak doktor İzem bizim yanımızda kalmıyor sadece telefon numarası var. Siz onunla konuşun. Ben yarım kaçta geleyim"kızın adı İzem miymiş, dur bi dakika ne demek bizde kalmıyor. Sakin ol Atakan,sakin ol
"Yarın 9'da hastanemize bekliyoruz sizi"onaylayan sesler çıkardı sonra bir anda yüzüme kapattı telefonu. Sırada bu durumu annemgile anlatmak ve izemi aratmak vardı.
Ve bu arama işini muhtemelen asistan doktor olan bir meslektaşıma yaptıracaktım.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akrep
Teen Fiction17 yaşındaki kafes dövüşçüsü İzem'in hikayesi.. "Kan, kan,kan, kan, kan"herkes çığlık çığlığa bağırıyordu. Gözümü kan bürümüştü, kulaklarım dışarıya sağırdı, sadece önümde ölü gibi yatan adama öldüresiye vuruyordum. Derken o ses duyuldu "VEE KAZ...