2. Bölüm (+18)

17K 42 6
                                    


Biran olsun aklımdan çıkmıyor olman doğru,
Bu bir saplantı da olsa beynimdeki duruşuna aşığım.

.

Yine sabahın köründe kalkmış hazırlanıyordum. Bugün farklı bir havam vardı ve muhteşem görünmek istiyordum. Dolabımdan açık yeşil çiçekli, askılı ve derin yırtmaçlı elbisemi çıkardım.

En son ne zaman giydiğimi hatırlamıyorum! ütüleyip giydim. Saçlarımın uçlarına maşa yapıp bıraktım ve soft bir makyaj yaptım, akşam makyajı çıkarmakla uğraşmak istemiyordum.

Yeşil elbise beyaz tenimde bir hayli güzel ve çekici duruyordu, kumral saçlarım tenim ile uyumluydu.

Hafif bir parfüm sıkıp çantamı hazırlayıp aşağıya indim. "Kızım bune güzellik! maşallah kurban olurum ben kızıma" diyerek yanağımdan öptü annem. "Eee kime çekmişim valide sultan!" Annem bir an duraksadı ve sırıtmaya başladı "Bugün ne var böyle giyinmişsin?" dedi.

Gülümsedim. "Anne hava sıcak, yavaş yavaş havalar ısınmaya başladı terliyorum. Bu elbise çok rahat tiril tiril o yüzden giydim." Annem başıyla onayladı ve mutfağa geri döndü. Babam ise hala yatıyordu.

...

Dershaneye yakınlaşmışken girişte alaz hocayı gördüm ve adımlarımı hızlandırdım. Beni farketti, süzüyordu uzaktan bakakalmıştı. "Günaydın hocamm!" diyerek önüne zıpladım. Alaz hoca gülümsedi sırıttı "Günaydın Asya" kulağıma yakınlaşıp "Aklımı başımdan mı almaya çalışıyorsun! yaramaz." dedi. 32 Dişimi çıkartarak sırıttım ve önünden kasıklarına yapışarak geçtim.

Gülmüştü, kafasını iki yana salladı.

Sınıfa girdim testimi çıkardım, odaklanamamıştım. Ayaklarım alaz hocanın yanına gitmemek için direniyordu.

En sonunda rujumu tazeledim ve alaz hocanın odasına doğru çıktım. Kapıyı tıktıkladım. "Buyrun" dedi içerden. Girdim "Müsaitmisinizz?" dedim.

"Gel bakalım Asya" dedi gülerek. İçeri girerken etrafa iyice baktım kimse yoktu ve hemen girip kapıyı arkamdan yavaşça kapatıp kilitledim.

"Aklından neler geçiyor" dedi sırıtarak. Yavaşça yürümeye başladım alaz hocaya doğru. Gözleri heryerimdeydi ve derinden süzmekle meşguldü.

Elbisemin göğüs kısmı biraz aşağıda olduğu için göğüslerim taşıyordu elbiseden ve bu dikkatini çekmişti. Masasıyla sandelye arasına geçtim ve kalçamı masaya yasladım ellerimi boynuna doladım.

"Asya çok güzel olmuşsun!" dedi bir elini bacağıma koyarak. "Teşekkür ederimm çok naziksiniz!" dedim. Eli belimde dolaşmaya başladı ve bir hamleyle kucağında buldum kendimi.

Bir eliyle yırtmacımdan girmiş yukarı doğru çıkıyordu diğer eli ise belimdeydi kendine çekiyordu. Otururken altımdaki sertliği hissetmiştim ve bu beni azdırmıştı. Bir anda öpmeye başladım. Üst dudağımı emiyordu ve yavaşça ısırdı, ağzımdan çıkan küçük inlemeye engel olamadım.

Alt dudağını emmeye başladım ellerimi boynuna doladım ve dehşetle öpüyordum Alaz'ı. Eli kalçalarıma gitti "Avuçlarımdan taşıyorlar, çok güzeller" dedi. Gülümsedim. Daha 2 günde böyle yakınlaşmamız tuhaftı ama iki tarafda birbirine boş değildi.

Elleri kalçalarımdayken yavaşça yırtmacımdan yukarı kaldırdı ve elbisemi çıkardı. Sütyenimden çıkan göğüslerim tam karşısındaydı. İlk başta utansamda sonra çekingenliğimi bir kenara bırakıp anın zevkini yaşamak istedim.

Yasak Aşk (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin