3. Bölüm

5.2K 33 2
                                    


Baş kısımlarda pek Alaz, Asya sahnemiz yok sonlarda çok güzel geçen bir konuşmamız var. Bu kadar yazabildim, sınav haftam. Bidahaki bölümde Alaz ve Asya'nın +18 sahnelerini çok göreceğiz😉 beklemede kalın.


Emir'in babası ne alakaydı? benimle ilgisi neydi... Kafam da sorularla boğuşurken
"Asya nasılsın?" soruya bak be! çok iyiyim.

Gözlerimi devirdim, bileklerimin acısı ile yüzümü buruşturdum. "Beni neden kaçırdın? neden buradayım?" Sandalyeye iplerle bağlamışlardı ve sımsıkıydı.

Çırpındıkça çırpındım. Emir'in babası Nejat amca "Kurtulamazsın, akıllı kızsın sen Asya." dedi gülerek. "Neden buradayım!" diye bağırdım bağırabildiğim kadar.

Nejat amca dibime doğru yaklaştı, saçlarımla oynayıp "Korkma konu seninle ilgili değil, konumuz baban" babam mı? babamla konunun ne ilgisi var. "Babama birşey yapmadın değil mi? öldürürüm seni!"

Nejat amca kahkaha ile yanıma bir sandalye çekip oturdu "Babana çekmişsin, fazla yürek yemişsin." konuşması beni sinir ediyordu, yavaş ve nefesini belli ederek psikopatça konuşması vardı "Taksit taksit konuşma sinirlerimi bozuyorsun, kaçıncı defa soracağım. Neden buradayım!"

"Annene çok benziyorsun, güzelliğin ona çekmiş." "Annemden sanane ya! annemi nereden tanıyorsun."

"Eski münasebet diyelim" dedi acılı gülümsemeyle. Annemle ne gibi bir eski münasebeti olabilirdi? "Ne neyden bahsediyorsun sen? ne münasebeti"

Nejat amca önüme oturdu "Çok fazla meraklısın, çok soru soruyorsun. Fazla merak iyi değil." ayağımla bir tane tekmek attım sendeledi "Kes sesini be! senden mi öğrenicem bırak beni psikopat."

Nejat amca ayağa kalktı baya sinirliydi "Emir'e dua et sen! onun hatrı için birşey yapmayacağım sana şimdilik"

Emir'in haberi varmıydı acaba babasının beni kaçırdığından. "Şimdilik mi? nejat amca lütfen beni bırak" ağlamaklı konuşmuştum. "Eğer seni bırakırsam eve gidince babanın cesediyle karşılaşırsın güzelim, karar senin." elim ayağım titriyordu, bacaklarım boşalmıştı. Cani, hayvan, katil bir adamdı. Cesed,cesed,cesed kafamda yankılanıyordu. Gözlerim kararmaya başladı...

...

ALAZ'IN AĞZINDAN

Asya'nın arkasından bağırıyordum "Asya, Asya!" yetişmeye çalışsam da başarılı olamamıştım.

Gözlerimin önünde Asya'm kaçırılmıştı, aptalım ben aptal! biraz daha acele etsene gerizekalı adam! şimdi napmam gerektiğini bilmiyordum ne bir iz ne bir şey bırakmışlardı arkalarında adi şerefsizler.

Hemen Asya'nın evinin yolunu tuttum.

Kapıyı acele ile tıktıkladım "Kim o?"
"Benim Alaz Hazoğlu, Asya'nın dershane hocası"

Kapıyı babası açmıştı "Buyrun hocam bu ne telaş içeri girin."  Bir hışımla salona geçtim yerimde duramıyordum soğuk terler akıyordu her yerimden "Murat bey, valide hanım"
"Hocam konuşun noldu? Asya'yamı bir şey oldu, arkadaşına gitmişti."

"Şimdi söyleyeceklerimden sonra lütfen kendinizi sakin tutun, telaş yapmayın. Asya'yı kaçırdılar siyah bir araba yol üstünde gördüm eve dönerken yanına uğrayıp selam verecektim ki tutup arabaya attılar yetişemedim. Plaka kapalıydı hiç bir şey göremedim. Sadece arabanın markası BMW'ydi onu gördüm."

Murat bey koltuğa yavaşça oturdu ve gözünden yaşlar gelmeye başladı, annesi valide hanım ise çığlıkları koparmıştı.

"Kızım Asya'm napıcaz napıcaz!!! kızımı kurtarmamız lazım."

Yasak Aşk (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin