6. Bölüm (+18)

11.8K 66 3
                                    

ARTIK OY SINIRI KOYUYORUM BU BÖLÜMDE 30 OY SINIRI BULUNMAKTA GELMEDİĞİ TAKDİRDE YENİ BÖLÜM GELMEYECEK.

BU BÖLÜM CİNSELLİK İÇERMEKTEDİR!

"Anlat o zaman anlat ne yapmış nasıl bir adammış söylesene! kanıt göstersene"

Ellerimden tuttu "bunların hepsi bir oyun Asya oyun. Nejat'ın oyunları Alazda onlardan biri"

Dediği an başımdan aşağıya kaynar sular döküldü alazdamı onlardandı??

"Ne nasıl nerden biliyorsun?" Dedim titreyerek.  "Nejat mafya adamı biliyorsun alazda onun adamlarından biri herşey planlanmış bir oyundan ibaret, onların amacı isteği sensin seni kandırıp fuhuş çetesine verecekler"

Ellerim titriyordu ağlamaya başlamıştım "fuhuş çetesi mi?"

"Evet,  adamların ihtiyaçlarının yani seks arzularının yerine getirildiği yer"

"Alaz beni hiç sevmedi mi yani?" Dedim ağlayarak

"Sevmedi asya sevmedi. Ben seni sevdim ben seni uzaktan izledim kurtaramam geç oldu evet Alazın bedeninden kurtaramadım seni, ellerinden zor çıktım"

"Seni mi esir almışlardı?"

"Evet babam olmasa ölüyordum orada. Her neyse beni geç seni kurtardım ya çok şükür."

"Kandırdı beni demek ki, nasıl inandım ya nasıl ah salak kafam"

Adam elimi tuttu tekrardan "kim olsa inanırdı baksana iki sene usanmadan alaza aşık olmanı beklemişler. Korkuç bunlar korkunç"

"Sen beni nerede gördün?"

"Ben durumun farkına yıllar önce vardım. Alaz hoca atandığı andan itibaren. Çaprazınızda olan dershanede memurdum ben çok işler dönüyordu arabalar takım elbiseli adamlar babamda bu işin içindeydi oradan biliyordum.

Seni hep görüyordum ben hep izliyordum sana sen dershaneye geldiğin günden beri aşığım. Alazın seninle işi olduğunu anladığım an herşeyi gidip polise söyleyecektim tüm bildiklerimi, babam durdurmaya çalıştı durduramadı sonra elebaşı olan o it nejatı aradı beni yolda giderken kıstırdılar gerisi böyle işte"

Ağzım açık olanları dinlemiştim demek ki hepsi oyundu. Bu adama minnet duyuyordum.

Bir an kalkıp adama sarıldım sımsıkı sarıldım ağlamaya devam ettim.

"Adın ne senin"

"Adım Tugay, memnun oldum Asya"

"Bende memnun oldum Tugay. Şimdi tamamen kurtulmadım değil mi?"

"Hayır Asya her yerde ikimizi arıyorlar."

"Peki napacağız?" Kollarımı yavaşça tuttu "şuan bizi bulanmazlar merak etme güvenilir yerdeyiz"

3 AY SONRA

Bu üç ay içinde her yerde bi iki gün kalmıştık, durmadan buluyorlardı bizi. Belki yirmi defa yerimizi değiştirmiştik.

Şimdi yolumuz Ayvalığaydı, Tugay orada bir yer ayarlamıştı azda olsa iyi gelmesi için.

"Şunlardan tamamen kurtulalım şükür namazı kılıcam ya bune yirmi kez yerimizi değiştik."

"Evet Asya katılıyorum gerçekten. Neyse şimdi Ayvalık'ta güzel bir mekan ayarladım her yer adamlarımla dolu bu ile girdikleri an haber verecekler şuan bir şey yok çok şükür."

Yasak Aşk (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin