" ဟ! ဟျောင့် မင်းတကယ်ရီးလိင်ပြောင်းလိုက်တာလား? "
ထိုသို့မေးလိုက်သူမှာ ကောင်းစစ်မှုးသွင်ရဲ့အချစ်ဆုံးသူငယ်ချင်း ဟန်စက်နေ ။" အေးလေ ထူးဆန်းလို့လား ?
ထူးဆန်းတာပါ့ကွ! မင်းဂေးနေတာတော့ငါသိတယ် ဒါပေမဲ့လိင်ပြောင်းမယ်လို့လုံးဝကို မထင်ထားတာ "" မင်းသိလား မိန်းခလေးတွေက ယောကျာ်းလေးပုံစံနေရင်တောင်မှ အဲ့လောက်သဘောမကျဖူး သဘောကျရင်တောင် ခဏပဲ ယောကျာ်းလေးအစစ်တွေကိုပဲ သူတို့က သဘောကျတာ အဲ့ဒါကြောင့် ငါလည်းငါ့ကိုယ်ငါ ယောကျာ်းလေးဖြစ်အောင်လုပ်ရတာပေါ့ကွာ "
" အဲ့ဒါလည်းမှန်ပါတယ်ကွာ ဘယ်လိုပဲဖြစ်" ငါ့ကောင်ရီး မင်းအခုပုံစံကတကယ်မိုက်တယ် ဘယ်မိန်းခလေးမဆိုကြွေတယ် ဟျောင့် သေချာတယ် ငါ့ကောင်ရီးတော့ စော်ကြည်ဘဲဖြစ်တော့မှာ "
" ဟား" မင်းကလည်း အဲ့လောက်လည်းမဟုပါဖူးကွာ "
" အမလေး ပင်းပန်းလိုက်တာ တစ်ရက်တစ်ရက်စာလုပ်ရတာနဲ့ လူလဲစာပိသေတော့မယ် "
ထို့သို့ညီးတွားလိုက်တဲ့သူက ရှင်မင်းခဆိုတဲ့ သူတို့အဖွဲ့ရဲ့အငယ်ဆုံးလေး ။" စာမလုပ်ချင် ကိုယ့်မိန်းမလာလုပ်လေ "
"---"
" ရှင်မင်းခရယ် မင်းစာလေးလုပ်ရတာကိုအဲ့လောက်တောင်ဖြစ်နေတာလား "
" စာတွေကခက်တာကို ကျက်လေပိုခက်လေဖြစ်နေတာ အီးဟီးးးး "
" အေးပါကွာ မေးမိတဲ့ငါပဲမှားတာပါ ဟျောင့် ဟန်စက်နေ မင်းသူ့ကိုနည်းနည်းလောက် ချော့လိုက်စမ်းပါကွာ "
" ဘာလို့ချော့ရမှာလဲ သူကငါ့မိန်းမမှမဟုတာ ၊ ငါမိန်းမလုပ်မယ်ဆိုရင်တော့ တစ်မျိုးပေါ့ အဟမ်း! "
" မင်းတို့နှစ်ယောက် တွဲရင်လည်းတွဲလိုက်စမ်းပါကွာ ၊ ငါမင်းတို့ကိုကြည့်ရတာ တော်စိတ်ပျက်နေပီ "
" တော်စမ်းပါကွာ သူ့လိုမနူးမနပ်လေးကို ငါကတွဲစရာလား "
" အမလေး သူလိုလူမျိုးနဲ့တွဲစရာလား ၊ ရီးဇားတွေထပ်တလဲလဲတွဲနေတာကို ငါကနုနုထွတ်ထွတ်လေး ရီးဇားတစ်ယောက်တောင်ထားဖူးသေးတာ မဟုဖူး "
ရှင်မင်းခနဲ့ဟန်စက်နေ နှစ်ယောက်လုံးဆီက တပြိုင်နက်တည်းထွက်လာတဲ့စကား ။
" မင်းတို့နှစ်ယောက်လုံးကလေ တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက် မကြိုက်တာလဲမဟုဖူး ၊ အဲ့ဒါကို မူနေကြတာ "
ထို့နောက်ရုံးခန်းတစ်ခွင်လုံး ခဏတိတ်ဆိတ်သွားလေသည်။
------------------------------------------------
Next Part 2 မျှော်....
ဒါနဲ့ကျွန်တော်ရေးတာ တိုသွားရင်ဆောရီးဗျ နောက်ပိုင်းကြများ"ရေးပေးမယ်။
YOU ARE READING
What is Love?
Fanfictionဒါလေးက Gl fic ဆိုပေမယ့် Typeကnormal ဘက်ကိုသွားပါမယ်ဗျ ။ မိဘကပေးစားလို့ မချစ်ပဲနဲ့လက်ထပ်လိုက်ရတဲ့သူနှစ်ယောက် သူတို့ကြားထဲမှာဘယ်သူတွေဝင်လာမလဲ သူတို့ရဲ့ဆက်ဆံရေးကရော အဆင်ပြေပါ့မလား?