Part 3

520 21 0
                                    

" တောက်ခ်! မင်းတို့တွေတစ်ယောက်မှ စောက်သုံးကိုမကျဖူး ဒါလေးတောင်အဖြစ်ရှိအောင် မလုပ်နိုင်ဖူးလား ဟမ်! "

ရုံးခန်းထဲမှာ ဝန်ထမ်းတွေကိုကြိမ်းမောင်းပြီးဒေါသထွက်နေသော ကောင်းစစ်မှုးသွင် ၊ သူရဲ့စိတ်တွေရှုတ်ထွေးနေတာတွေကြောင့်လည်း ပါမှာပေါ့။

" သွား အကုန်ထွက်သွား! ဘာကိစ္စပဲဖြစ်ဖြစ် ငါကိုယ်တိုင်လိုက်ပီးဉီးဆောင်ပီး ဖြေရှင်းနေရတာစောက်လုပ်ကိုမဖြစ်ဖူး "

ထို့နောက် မျက်နှာငယ်လေးတွေနဲ့ထွက်သွားသော ဝန်ထမ်းလေးတွေ။

" ဟျောင့် မင်းဘာဖြစ်နေတာလဲ မျက်နှာကကြောင်ချီးမှန်ထားတဲ့ရုပ်ကြီးနဲ့ စောစောစီးစီးကျက်သရေကိုတုန်းတယ် "

" လိ့ကိုကျက်သရေတုန်းတာလား စိတ်ရှုပ်နေရတဲ့ကြားထဲ မင်းကတစ်မျိုး "

" ဘာလဲ မင်းစော်ပစ်ခံလိုက်ရလို့လား? "

" လီးပဲ ငါလိုးမသား စော်တောင်မရှိတာ ဘယ်ကိုစော်အပစ်ခံရမှာ "

" အဲ့ဒါဆိုမင်းက ဘာတွေကိုစိတ်ရှုပ်နေတာလဲ? "

" မားသားရီးက ငါ့ကိုမယားပေးစားဖို့စီစဉ်နေလို့ စိတ်ရှုပ်နေတာ "

" အော် မင်းကလည်း ဘာကိစ္စများလည်းလို့ ဟားဟား "

" ဟိုတစ်ခါနဲ့မတူဖူး မာသားရီးကဒီတစ်ခေါက် အတည်ပေါက်ကြီးကိုပြောတာ "

" ဘယ်လိုတောင်ပြောလိုက်လို့လဲ? "

" မားသားရီးပြောတာကကွာ ငါ့ကိုတစ်လအတွင်းမိန်းမရအောင်ရှာ ရှာမတွေရင် သူ့သူငယ်ချင်းသမီးနဲ့ပေးစားမယ် ပြောနေတာကွာ "

" မင်းကလည်း ဒီတစ်လအတွင်းမင်းချစ်တဲ့သူကိုရအောင်ရှာလုိက် ပြီးနေတဲ့ကိစ္စရီးကို သက်သက်မဲ့စိတ်အရှုပ်ခံနေရတယ်လို့ "

"မင်း​ပြောတာတော့ လွယ်တာပေါ့ကွာ ဒါပေမဲ့ငါကဒီတစ်လလေးနဲ့ ငါချစ်တဲ့သူကိုဘယ်မှာသွားရှာရမှာလဲ? "

" ရှာလို့မရလဲ မင်းမာမီသူငယ်ချင်းရဲ့သမီးနဲ့ ယူလိုက်ပေါ့ကွာ ဘာများခက်နေလို့လဲ "

" မယူချင်လို့ပေါ့ကွာ ယူချင်မှဖြင့်ငါအခုလို ဖြစ်နေမလား စဉ်းစား "

What is Love?Where stories live. Discover now