Part 2

560 20 0
                                    

" သားျပန္လာပီလား "

" ဟုတ္ ဒယ္ဒီ "

" ဒီေန႕ေနာက္ ကျတယ္ေနာ္သား Meeting ရွိလို႔လား "

" ဒီေန႕ Meeting မရွိဖူး ဒယ္ဒီ ၊ သားရဲ႕သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ဒီေန႕မှဆုံျဖစ္လို႔ စကားေျပာေနတာနဲ႕ ေနာက္ ကျသြားတာ "

" ကဲ ရွင္ရယ္ ဘယ္ေလာက္မှ​ေနာက္ ကျတာလည္း မဟုပဲနဲ႕ ကေလးကိုအဲ့ေလာက္ထိ စစ္ေမးမ​ေနပါနဲ႕ ၊ သားလည္းအ႐ႊယ္ေရာက္ေနပါပီ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ထိန္းေက်ာင္းတတ္ေနပါၿပီ "

" ဒါနဲ႕ သားငယ္ "

" ဗ်ာ မာမီ "

" သား မိန္းမယူဖို႔ဆႏၵမရွိဖူးလားကြယ္ "

" မာမီ သားတစ္ေယာက္တည္းေနခ်င္ေသးတယ္ မိန္းမမယူခ်င္ေသးဖူး ၊ ေနာက္ပီးသားကမိန္းမယူတဲ့အ႐ႊယ္မှမ​ေရာက္ေသးတာ မာမီရာ "

" ဘယ္လို မိန္းမယူတဲ့အ႐ြယ္မဟုဖူး ဟုလား! သားအ႐ြယ္ထက္ငယ္တဲ့သူ​ေတွတာင္ အိမ္ေထာင္ျပဳပီး သားသမီးကိုယ္စီနဲ႕ျဖစ္ေနပီ ငါ့သားကအခုထိမိန္းမမယူခ်င္ေသးဖူးလား "

" ဒီမယ္သား မာမီေျပာမယ္ ၊ မာမီသားကိုတစ္လအခ်ိန္ေပးမယ္ အဲ့ဒီတစ္လအတြင္း သားမိန္းမရေအာင္ရှာ မရှာနိုင္ဖူးဆိုရင္ မာမီသူငယ္ခ်င္းသမီးနဲ႕သားကို လက္ဆက္ေပးမယ္ ဒါ မာမီစကားပဲ! "

"ဟာ မာမီကလည္းဗ်ာ သာမှမိန္းမမယူခ်င္ေသးတာကိုဗ်ာ "

" မရဖူးသား ယူရမယ္! သားမာမီကိုခ်စ္ရင္ မာမီစကားနားေထာင္ပါသားရယ္ "

" ငါ့သားေရ မင်းမိန်းမယူမယ်ဆိုရင် အိမ်အလုပ်လုပ်တတ်ရမယ် ကိုယ့်မိန်းမစကားကိုနားထောင်ရမယ် အပြောခံနိုင်ရမယ် စိတ်ဆိုးစိတ်ကောက်ခံနိုင်ရမယ် ပိုက်ဆံကိုရေလိုသုံးနိုင်ရမယ် အဲ့ဒါတွေလုပ်နိုင်မှရမှာနော် သား "

" ရှင်နော် ကလေးကိုဘာမဟုတ်တာတွေပြောနေတာလဲ! "

" ကိုယ်ပြောတာမဟုလို့လား မိန်းမရာ ၊ တွေ့လား ငါ့သား မင်းမိန်းမမယူမှာဆိုးလို့ မင်းမာမီကကာပြောနေတာ "

" အဲ့ဒါပြောတာ ဒယ်ဒီရာ သားအဲ့လိုဖြစ်မှာကြိုသိလို့ မိန်းမမယူတာကို မာမီကအတင်းယူခိုင်းနေတာ "

" ဟွန့် သားအဖနှစ်ယောက် အတိုင်အဖောက်ကိုညီနေတာပဲ "

ဲ" ကဲ" အဲ့ဒါတွေထားတော့သား မာမီအတည်ပြောနေတာနော် သားတစ်လအတွင်းမိန်းမရအောင်ရှာ မရရင်တော့ မာမီသူငယ်ချင်းသမီးနဲ့သားကိုရအောင် ပေးစားမယ် ဒါပဲ! "

" ဟုကဲ့ပါ မာမီရယ် "

-----------------------------------------------------------

" ဟာ စိတ်ညစ်လိုက်တာကွာ မိန်းမမယူချင်ပါဖူးဆိုမှ မာမီကဇွတ်တွေကိုလုပ်နေတော့တာပဲ ၊ မဖြစ်ဖူး ဒီတစ်လအတွင်းမိန်းမရအောင်ရှာရမယ် မာမီသူငယ်ချင်းရဲ့သမီးနဲ့တော့ မယူနိုင်ဖူး "

ထိုညတွင် ကောင်စစ်မှုးသွင်တစ်ယောက် အတွေးပေါင်းစုံနှင့်အိပ်ပျော်သွားလေသည်။

----------------------------------------------------------

Next Part 3 .........

ဒီအပိုင်းကတော့ ပထမအပိုင်းထက်စာရင် နည်း"ရှည်သွားပါတယ် ဟဲ"

နောက်တစ်ပိုင်းမှတွေ့ကြမယ်ဗျာ့ bye"







What is Love?Where stories live. Discover now