"Ok! Sekarang kita nak buat apa?" Soal fairuz sambil Korek hidung.
"Eeee! Pengotorlah kau ni " Bryan menjeling ke arah fairuz.
"So! Apa plan kita seterusnya! Macam mana Kita nak lengahkan semua pengawal disini.." kata jimin.
"Ada sesiapa yang ada idea tak?" Soal jin pula.
"Aku ada idea ..hehehe.." Sengih Eun ha jahat.
"Lain macam jer " Bryan dan fairuz menelan air liur.
"Kenapa aku rasa tak sedap hati eh.." soal jimin didalam hati apabila melihat Eun ha sebegitu.
Eun mengambil sesuatu didalam poket seluarnya.
"Jeng jeng..jeng..." Eun ha menunjukkan satu bungkusan kecil yang dia bawa.
"Eh? Mana kau dapat tu??" Soal siew ling.
❄️❄️❄️
"Mari mari! Bakso bakso! Siapa cepat dia dapat! "
Pengawal 1: hm?sejak bila ada penjual bakso ni?
Pengawal 2: entahlah! Aku pun tak tahu.
"Mari..mari! Siapa ingin bertemu jodoh, silakan makan bakso daripada "air tangan firaun" yang jarang sekali kita temui..! Sesiapa yang makan bakso ni automatik daripada single mingle terus menjadi pujaan hati kanda di negara ini..! Kerana semua ramuan bakso yang dicampurkan adalah khas rempah ratus daripada 7 gunung di dunia ini.."
Flashback
"Serious ke kita menyamar seperti ini mereka tidak tahu?"
"Jangan risau, plan ni mesti menjadi punya.." Eun ha mengatur misai palsu pada wajahnya.
"Esh! Mana kau dapat baju ni semua Eun ha?" Soal jimin sambil membelek-belek baju yang dia pakai.
" errr..itu a..ku minta dengan suga hehehe...! Sebab aku ada cakap dengan dia yang kita nak menyamar untuk lengahkan pengawal-pengawal itu..hehe.."
"Laaa! Mana dia dapat baju ni semua?" Soal jimin sambil bercekak pingang.
"Dia cakap , dia ambil daripada bilik rahsia dia di istana. Dia ada kata yang dia pernah menyamar menjadi rakyat biasa sewaktu kerajaan ni masih di bawah jagaan dia dulu sebelum marina membuat huru hara di kerajaan ini.."
"Wah! Hebat betul..." puji jungkook.
"Tapi kan! "
" apa dia , fairuz? Bryan?" Soal Eun ha.
"Eee...apasal pula kami berdua yang pakai baju perempuan pula ni???"
"Hehe..sorry lah! Baju lelaki limited edition. Terpaksalah kau berdua pakai tu.."
"Kurang asam betul.."
"Lepas tu ? Kita menyamar seperti ini nak buat apa pula??" Soal Do ra.
" kita menyamar menjadi penjual bakso..." sengih Eun ha.
YOU ARE READING
❄️Legend of the ice Kingdom ❄️ [MIN YOONGI FF]
Fantasy[Season 1]Legend of the Ice kingdom : my power [Season 2] Legend of the ice kingdom : ice dragon vs fire dragon *kepada yang belum baca Mr.Mafia vs Ms.Clumsy, silakan baca ya jika ada mood rajin.Author tak paksa korang semua untuk baca.