Eun ha membaca isi kandungan surat yang Do ra berikan.
"Hm? Surat jemputan?"
"Ya kakak! Surat jemputan sempena menyambut ulang tahun akademi yang ke-40.." kata Hyeon.
"Kenapa bagi dengan kakak? Kenapa tak bagi dengan Jimin oppa?"
"Jimin oppa sibuk berlatih pedang dengan namjoon.."
"Pengetua kata kakak mesti ikut dia nanti.." tambahnya.
"Laa..kenapa dia tak bagitahu terus di istana..alahai suami aku ini.." Eun ha mengelengkan kepalanya.
"Biasalah tu, suami kakak kan pengetua di akademi ni, sibuk sangat sampai tak sempat nak bagitahu kakak.."
❄️🔥❄️🔥
"Jemputan ke akademi tempat hyeon dan do ra belajar??wahhhh...bestnya.." Fairuz teruja.
"Yer... tapi saya sebenarnya malas nak pergi.."
"Eh...awak dah jadi isteri saya, takkan nak malas...! Kenalah berusaha.."
Eun ha menjeling "suka hati saya..eshh..sibuk.."
"Bila cakap pasal sekolah ni, teringat zaman remaja dulu-dulu. Alahai.. kenangan tu memang tak dapat dilupakan. hahahaha.." kata Bryan sambil memetik gitarnya.
"Ya..masa tu saya paling suka dengan seorang prof yang cantik dan seksi..iaitu prof. Angel..awww..itulah crush saya..."
Eun ha dan Siew ling berpandang lalu mengimbau kembali sewaktu Fairuz memberi surat cinta kepada Prof Angel.
❄️🔥❄️🔥
Flashback..
"Wei kau berdua, kau berdua ada nampak Fairuz tak??" Tanya Bryan sambil meletakkan begnya di atas kerusi.
Eun ha dan siew ling memandang ke arah Bryan.
"Kenapa kau cari dia?" Soal Eun ha.
"Macam biasalah, aku nak tengok betul ke tak jawapan kerja sekolah aku tu...maklumlah fairuz tu kan budak pandai..." kata Bryan sambil mengambil buku latihan diatas meja Eun ha.
"Eh..eh..apa niii...ambil buku orang..bagi sini balik.."
"Kau belum siap lagii Eun ha..." dengan riak wajah yang terkejut.
Dengan santainya Eun ha menjawab "relaklah bro, chill lah..."
"Banyaklah kau punya relak.."Bryan mengelengkan kepalanya dan menjeling ke arah Siew ling "kau pun mesti belum siap juga kan.."
Siew Ling tersengih sambil mengaru kepalanya yang tidak gatal "ehe..macam mana kau tahu.."
"Hm...macamlah aku tak kenal kau berdua ni...selalu je kena denda berdiri di luar kelas sebab tak pernah siapkan kerja sekolah...."
YOU ARE READING
❄️Legend of the ice Kingdom ❄️ [MIN YOONGI FF]
Fantasy[Season 1]Legend of the Ice kingdom : my power [Season 2] Legend of the ice kingdom : ice dragon vs fire dragon *kepada yang belum baca Mr.Mafia vs Ms.Clumsy, silakan baca ya jika ada mood rajin.Author tak paksa korang semua untuk baca.