Warning : 18+
Eun ha hanya memandang ke arah sebuah buku yang berada diatas mejanya.
"Bu..buku apa ni ?"
"Tuan Puteri perlu belajar bagaimana hendak mengawal kuasa Adriana supaya dapat melindungi diri tuan puteri daripada bahaya. Mesti ada sebab mengapa arwah adriana memberikan kuasanya kepada Tuan puteri " kata Tuan Freno dengan tatapan yang agak garang itu.Eun ha menelan air liur.
Seorang wanita yang penuh Elegant merenung Eun ha dengan tajam "Selepas Tuan puteri berlatih magis dengan suami patik, Tuan Puteri juga akan patik latih dengan tatatertib gaya didalam istana. Mulai dari sekarang , tuan Puteri haruslah bersikap bersopan santun sebagai seorang bakal permaisuri...itu juga arahan Tuanku Raja.."
"HAH...S..uga yang cakap macam itu ke?? " Eun Ha mengigit bibirnya sendiri.
Madam Luisa mengeluarkan rotan lalu memukul meja Eun ha "Tuan Puteri tidak seharunya memanggil tuanku sebegitu rupa...Sebagai seorang Bakal permaisuri, Tuanku Puteri mesti hormat terhadap Tuanku Raja Yoongi..."
"Ta..ta..tapi...sa..ya se..lalu memanggil Tu..anku dengan Panggilan Suga..." Eun ha kecut perut. " Mampus aku" bebelnya didalam hati.
"Jangan membahasakan diri tuanku dengan perkataan "SAYA", tuanku harus biasakan diri dengan perkataa "BETA" kata madam Luisa dengan tegasnya.
"EH..EHHHHH...."
"TUANKU PUTERI...HARUS BERADAB..
"Tidakkkkkk...."Eun menjerit didalam hati.
❄️🔥❄️🔥
"Suga..mana Eun ha?" Soal jimin sambil mencari-cari kelibat adik ya.
Suga yang sedang berkerja di mejanya itu memandang ke arah jimin "Oh.. Eun ha ada kelas latihan dengan Tuan Freno dan madam Luisa.., kenapa?"
"Aik? Tuan Freno dan isterinya sudah sampai ke??" Jimin terus duduk di kerusi berhadapan dengan suga yang sedang berkerja.
Suga mengangguk "Ya..pagi tadi mereka berdua sampai.."
"Tadi awak kata, Eun ha ada kelas dengan mereka berdua, kelas apa?? Boleh pula budak tu nak belajar lagi...sedangkan masa sekolah dulu sibuk nak ponteng je kerjanya.." jimin mengelengkan kepala.
Baru sahaja suga hendak membalas kata jimin, tiba...tiba..
Pintu dibuka dengan kasar.
"Oh mak engkau..eh..." jimin melatah.
"Oh..Eun ha..."
Eun ha mengepal-ngepal penumbuknya. Aura Eun ha kelihatan berasap-asap.
"Oi..tak reti nak beri Salam ke? Main terjah je...." bebel jimin.
YOU ARE READING
❄️Legend of the ice Kingdom ❄️ [MIN YOONGI FF]
Fantasy[Season 1]Legend of the Ice kingdom : my power [Season 2] Legend of the ice kingdom : ice dragon vs fire dragon *kepada yang belum baca Mr.Mafia vs Ms.Clumsy, silakan baca ya jika ada mood rajin.Author tak paksa korang semua untuk baca.