Suga duduk mencangkung di sisi kubur Adriana. Eun ha cuma berdiri disisi Suga.
"Maaf Adriana! Sudah lama aku tidak melawat kau...! Kau apa khabar.."
Eun ha dapat merasakan bahawa hati Suga didalam keadaan yang sedih.
"Adriana, aku harap kau di sana baik-baik sahaja. Jangan risau yah! Aku dan woozi sentiasa mendoakan kau supaya kau lebih tenang disana.."
Sedang suga sibuk berbual kosong dengan kubur Adriana, berbola mata Eun ha tiba-tiba sahaja ternampak satu sosok wanita yang sedang berdiri di belakang batu nisan Adriana. Wanita itu kelihatan senyum memandang ke arah dirinya.
"Su..ga! Itu." Eun ha menunjukkan ke arah perempuan itu tetapi Suga tidak melihat sesiapa pun disitu melainkan mereka berdua.
"Kenapa ni?"
"Hi " Eun ha menyapa gadis itu.Gadis itu hanya senyum sahaja memanjang.
Suga memandang ke arah Eun ha.Suga berdiri " awak sebut hi dengan siapa?"
"Ituuu! Awak tak nampak ke? Ada oranglah "
Suga memandang sekeliling "hm? Tak ada sesiapa pun! Esh awak jangan buat saya rasa seram sejuk ,Eun ha..! Jangan main-main. Ni kubur tau.."
"Eee..awak tak nampak ke? Ada orang tuuu..! Mungkin dia nak melawat kubur ini.." sambil menunjukkan ke arah kubur Adriana.
"Esh awak ni Eun ha, jangan merepek pula. Semakin lama awak disini, semakin seram saya dibuatnya.." sambil menarik tangan Eun ha.
"Eh..eh..nak pergi mana ni? Awak dah selesai ke??"
"Kenapa? Awak nak bermalam disini ke??"
Eun ha mengeleng.
"Dahlah! Jom balik! "
Mereka berdua berpegangan tangan. Mata Eun ha masih tertumpu ke arah wanita itu. Wanita itu melambai-lambai ke arah Eun ha dan Eun ha membalas lambaian itu sambil menghadiahkan senyuman yang semanis boleh.
❄️
🔥
❄️
🔥
"Kau berdua pergi mana tadi? Puas kami cari ! " Tanya siew ling sambil melabuhkan punggungnya pada kerusi.
"Hm? Aku pergi temankan suga melawat kubur kawan baik dia .." balas Eun ha sambil baring diatas katilnya.
"Ha? Biar betul? Siapa?"
"Kalau aku cakap , kau tak kenal pun. Lebih baik kau tak payah tahu "
"Alaaa! " Siew Ling mencebik.
"Apa ala ala! "
YOU ARE READING
❄️Legend of the ice Kingdom ❄️ [MIN YOONGI FF]
Fantasía[Season 1]Legend of the Ice kingdom : my power [Season 2] Legend of the ice kingdom : ice dragon vs fire dragon *kepada yang belum baca Mr.Mafia vs Ms.Clumsy, silakan baca ya jika ada mood rajin.Author tak paksa korang semua untuk baca.