Život v Podsvětí není jednoduchý a každý si musí dávat pozor na to, jak žije, co řekne, jak se chová, či co dělá, nebo špatně skončí. Nejlepší je držet hubu a dělat, co se vám řekne a nikomu se za žádnou cenu neplést do cesty, i když se vám to nemusí líbit. Tady platil zakon mocnějšího a zákon schopnějsího.
Být Mocný znamenalo mít peníze, za které si mohl koupit cokoliv, či kohokoliv. Mocný vládnou Podsvětí.
Být Schopný znamenalo, že si umíte poradit v jakékoliv situaci, a přesněji, že si umíte dosáhnout všeho čeho chcete, a nejpřesněji, že se umíte zbavit kohokoliv a jakkoliv.
Peníze a smrt, to jsou dvě věci, které stoprocentně vystihují podsvětí. Schopní mnohdy pracují pro Mocné, ale je to jako simbióza jako s parazity. Schopní pracují pro Mocné, aby si vydělili peníze, aby sami přežili, zatímco zabíjí jiné.
Samozřejmě v podsvětí existují i další skupiny lidí: Krysy, osoby, co proto, aby přežili podrazí kohokoliv, zjistí vše a vše i řeknou, ale aby si zachránili své vlastní životy, tak radši zdrhnou.
Obchodníci, to je skupina, která prostě prodá vá vše, co může, zboží, alkohol, drogy, zbraně, informace, lidi. Často se z nich stávají Mocní, jelikož si získají velké bohatství, a umí využívat Krysy.
Švaby, vy by jste je nazvali normálními obyvateli. Lidé, co se do jičeho nepletou, bojí se lidí, co mají v něčem navrh, jelikož jsou si velmi dobře vědomi, že je jednuduché je zašlápnout.
Poslední skupinou jsou Hračky, a ano chápete správně, to jsou lidé, co jsou pro něco využívaní. Mezi hračky by šli lehce přiřadit i Schopní, jelikož mohou někomu sloužit, ale převážně jsou to lidi, co jsou k něčemu využívaní, ať už jako sluhové, experimenty, mazlíčci a děvky.
Jak tohle všechno vím? Žiju v Podsvětí, celý svůj život.
Jmenuji se Senji Harukawa, ale v Podsvětí jsem spíše známý pod přezdívkou Adonis. Ptáte se proč zrovna Adonis? To kvůli tomu, jak vypadám. Mám po ramena dlouhé lehce divoce rozčepýřené zlatavě blond vlasy. Ledově světle modré oči s jemným šedým kroužkem kolem zorniček. Moje tělo je štíhlé s jemným náznakem svalů. - Možná bych svaly měly kdybych měl čas na cvičení, a náladu. Výškově nejsem nic moc, mám průměrných sto sedmdesát centimetrů, takže se najde dost osob vyšších, než jsem já, ale aspoň nejsem trpaslík. Díky mému vzhledu v jistém smyslu ještě žiju. I když mnoho osob mě za to, jak vypadám nenávidí, často ze závisti, tak mě i mnoho lidí miluje. Pravda je ale taková, že já svůj vzhled nenávidím a nemám rád sebe ani svůj život. Zase proč? Protože, jak už mnozí z vás určitě pochopili patřím do skupiny Hraček. A svůj vzhled nenávidím hlavně proto, že jsem kvůli němu DĚVKA!
Jsem děvkou v jednom podniku v Podsvětí. Ten podnik se jmenuje Hřejivý Pelíšek. Majitel podniku, Lionel Cobin, mě nutí obšťastňovat ty, co si za to zaplatí, či když někoho potřebuje nějak zmanipulovat. Jestli myslíte na to, proč se proti tomu nepostavím, tak vám řeknu hned odpověď, páč i přes to, že svj život nesnáším, tak chci žít. Postavit se proti Cobinovi a jeho chování by znamenalo, že brzy skončím jako výživa pro černy a kytky.
Nejčastěji spím se ženami, jelikož právě je můj vzhled přitahuje a právě je mnohdy potřebuje majitel podniku oblbnout, ať k tomu, aby našel ženské Hračky, či jiná hromada důvodů, které mě nezajímají, prostě jen dělám, co se mi řekne.
Ale občas jsou to i muži, které musím obšťastňovat. Gayové, co si nemají, kde jinde ulevit od své touhy, a tak přijdou do Hřejivého Pelíšku, zaplatí si za těch pár chlapů, co zde jsou, a užijí si.
ČTEŠ
Podsvětí - Zvrhlý a Zvrhlejší
RandomVelmi netradiční příběh, který by jste na mém profilu asi nečekali. ⚠️Dopředu chci upozornit, že tento příběh nebude krásná pohádka. Je plný vulgarismus, násilí, sexu a sprostých slov. Čtěte pouze pokud takové věci zvládáte.⚠️ Život v podsvětí není...