Kapitola 16

11 2 1
                                    

<C•A•M•E•R•O•N>

Po asi dvou hodinách, co já do sebe nakonec nasoukal jen obyčejný jogurt a ne pořádnou snídani, a co Tomoe až nadpozemsky pracoval na svém laptopu, jsme pak autem jeli na místo, které zadal Tomoe Derekovi do navigace. Kvůli nenápadnosti jsme se vydali totiž pryč z mého sídla jen v Derekové staré impale, kterou si pořídil jen protože vypadala přesně jako auto z jednoho starého seriálu, který byl ještě z doby před třetí světovou válkou.

Takže jsem teď seděli v autě před velkou budovou, která byla obehnaná plotem až na část u vchodu.

,,Seš si jistý, že Balud byl tady? Vypadá to jako nějaké stará ubytovna pro feťány, či léčebna. I když málo zabezpečená, a zahradou vzadu.'' poznamená.

,,Málo zabezpečená je pro tebe.'' řekne Tomoe a podá mi dozadu na zadní sedačmy brýle s tmavě zelenými skly, které si sám před chvílí vytáhl na nasadil.

Nechápal jsem proč mi je podává, ale vzal jsem si je od něj a nasadil. Ihned jsme si všiml, že kolem pozemku nad plotem je elektronické silové pole, které se většinou používá ve věznicích.

,,Silové pole?'' udivím se.

,,Ano, zdá se, že někdo nechce, aby se někdo dostal dovnitř nebo ven, jak to bývá ve věznicích. Samozřejmě, jediný volný průchod je hlavní vchod.'' poznemenává Tomoe. Samozřejmě, technologie, jeho doména.

,,Původně jsem se chtěl zeptat, co by zde někdo jako Balud dělal, pokud není feťák, či nechodí na léčení, ale takhle to vypadá, že tam byl kvůli něčemu důležitém, když je to takhle chráněné.'' přemýšlím na hlas.

,,A byl opravdu v téhle budově?'' zeptal se Derek o volantu.

,,Podle záznamu z jeho GPS, tak zde jeho auto stálo necelou hodinu, a podle signálu z telefonu byl uvnitř.'' vysvětluje rychle blonďák. ,,Navíc je ta budova, aspoň její adresa, na seznamu majetku Cobina.''

,,Ale když zde byl jen necelou hodinu, musel pak někam odjet. Neměly bysme jet za další stopou signálu a GPS?'' řekne s lehký zamračením Derek.

,,Pokud se ti chce plavat a potápět, tak ano, jelikož poslední stopa obojího, jak GPS, tak signálu telefonu končí u jezera Růžového Faulknera za městem, a pak už nic.'' řekne na to Tomoe.

,,Takže buď tam nechal auto i mobil, nebo tam je stále.'' pronesu svojí myšlenku, ale Tomoe zavrtěl hlavou.

,,Ne, obojí už nekde najít, jakoby to bylo zničeno.''

,,Počkej? Myslíš, že by byl takový magor a utopil se v autě v jezeře?'' vyhrkne šokovaně Derek a vytřeští své světle žluté oči na blonďáka vedle něj.

,,To, že tam končí signál telefonu a GPS, ještě neznamená, že tam jen sám.'' odpoví Tomoe a jeho hlas nabude přemýšlivý tón.

,,Takže je možné, že se někdo opravdu mohl zbavit Baluda.'' poznamenám já.

Tomoe přikývne. ,,Otázkou je tedy jen kdo a proč.''

Povzdechnu si a sáhnu na klidu oddveří. Zmáčknu kliku a otevři dveře, a vystoupím ven z černé impaly.

,,Kam jdeš?" zeptal se mě hned Derek.

,,Zkusit se zeptat někoho v tom domě, zda Baluda někdo viděl.'' odpovím.

Derek si povzdechne a taky vystoupí. ,,Tomoe radši zůstaň v autě, kdyby náhodou. Nevíme, zda v té budově není někdo nebezpečný.'' řekne ještě rychle dovnitř k blonďákovi, který si na to jen povzdechne, ale neprotestuje a zůstává sedět.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 10 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Podsvětí - Zvrhlý a ZvrhlejšíKde žijí příběhy. Začni objevovat