4 Maanden later..
POV JADE
Woensdag middag, 12.10 uur.
Ik zit hier nu al 4 maanden in deze kliniek en het is nog geen eens een klein beetje beter met me gegaan. Noah, Bella, Lucas en ik zijn voor mijn gevoel echt goede vrienden geworden de afgelopen tijd.
Ik begrijp nu ook waarom ze zeggen dat Niall erg streng is met de consequenties, ik mag mijn telefoon op dit moment alleen maar hebben voordat ik ga slapen en moet hem weer inleveren aan het ontbijt. Ook mag ik geen bezoek ontvangen, allebei voor een week. Dat komt omdat ik mezelf weer niet kon inhouden dit weekend en daar zijn ze achter gekomen...
Ik vind Niall steeds irritanter worden omdat hij heel erg streng doet en heel erg veel op me let, ik kan daar echt niet tegen.
Ik heb vanochtend ook het ontbijt gemist, ik heb gewoon echt geen zin om te eten en alles wat naar binnen komt gaat er ook meteen weer uit. Daar zijn ze ook streng op hier, dat is 1 van de redenen waarom ik nu m'n telefoon niet mag en geen bezoek mag ontvangen.
Op dit moment ben ik onderweg naar Niall's kantoor, ik had eigenlijk 10 minuten geleden al een afspraak maar ik wilde echt niet gaan. Het is een wonder dat ik nu toch aanklop bij zijn kantoor.
"Kom maar binnen!" Hoor ik Niall's stem zeggen en ik open de deur. "Zozo, eerst het ontbijt gemist en nu ook nog eens 10 minuten te laat, jij durft." Zegt hij, zonder iets te reageren ga ik zitten. "Dit eet je onder mijn toezicht op." Zegt hij en hij zet een bord voor me neer. 2 Broodjes hagelslag, 1 appel en een glas jus d'orange. "Moet ik dít allemaal opeten?" Vraag ik verbaasd. Hij knikt. "Ik heb alle tijd, eet zo langzaam als je wilt, je komt niet eerder weg totdat het allemaal op is." Zegt hij, dit is toch onaardig??
"Hoe gaat het de laatste tijd met je?" Vraagt hij en hij kijkt weer even naar zijn computer. "Slecht." Zeg ik kortaf, hij doet onaardig tegen mij, dan kan hij dat terug verwachten. "Kan je het iets uitgebreider beschrijven?" Vraagt hij, ik zucht geïrriteerd. "Ik voel me gewoon kut hier in deze kliniek en ik wil hier zo snel mogelijk weg." Zeg ik boos. "Boos worden helpt niet. Het ligt aan jezelf hoe snel je hier weg bent." Zegt Niall en hij tikt een paar dingen in op zijn computer.
"Ik denk dat ik niet veel uit je ga krijgen vandaag, we gaan je wel even wegen." Zegt Niall. Een paar woorden kunnen zo een paniekaanval veroorzaken, ik ben zo bang om te wegen. Ik kruip helemaal in elkaar en voel de tranen alweer over mijn wangen stromen.
❥
15.00:"Jaaddd!!!" Hoor ik en er word hard op mijn deur geklopt. "Doe rustig, ik ben bijna klaar." Zeg ik, ik weet dat het Bella, Lucas en Noah zijn. Ik kwam ze vanmiddag tegen en toen hebben we afgesproken om een film te gaan kijken in 1 van de groepsruimtes. Ik kon ze natuurlijk niet appen want ik heb geen telefoon, bedankt nog Niall.
Ik doe mijn deur open en zie ze staan. "Let's go!" Zegt Lucas. We lopen met z'n vieren naar een chillruimte en zoeken een film uit, we gaan Frozen 2 kijken.
❥
We zitten middenin de film en ik schrik me dood van een soort speaker uit het plafond. "Kan Jade Wright direct naar het kantoor van Niall Horan komen?" Vraagt de stem, ze herhaalt het een paar keer.
"Alweer?" Zucht ik geïrriteerd. "Wat heb ik nou weer gedaan?" Mompel ik tegen mezelf. "Succes Jaad, er is vast niks." Zegt Noah, ik glimlach en zwaai naar ze voordat ik de kamer uit loop.
Ondanks dat het hier best wel open lijkt valt reuze tegen, overal hangen camera's en dus blijkbaar speakers en je moet overal toestemming voor hebben.
Ik kan echt niet bedenken waarom ik bij Niall moet komen, ja ik was vanochtend misschien een beetje irritant en ik had een paniekaanval maar dat kan het toch niet zijn?
Ik kom aan bij Niall's kantoor en klop alweer op de deur. Hij gaat meteen open en Niall staat in de opening. "Jade, fijn dat je er bent. Ga zitten." Zegt hij extreem aardig, wat is hier aan de hand? Verbaasd ga ik zitten en Niall komt tegenover me zitten.
"Het gaat over je broer.." Begint hij.
❥❥❥
Oeeee, wat zou het zijn???
xxx
4/4/'24
JE LEEST
𝑪𝒍𝒊𝒏𝒊𝒄𝒌
FanfictionJade (14) heeft anorexia en ze doet zichzelf pijn. Dat komt omdat ze heel erg word gepest en daardoor is ze er zelf ook in gaan geloven dat ze dik en lelijk is. Haar ouders vinden dat het niet meer langer zo door kan gaan en ze sturen haar naar een...