POV JADE:
Donderdag ochtend, 8.45 uur.
Ik word wakker van mijn telefoon die geluid maakt. Ik draai me voorzichtig om zodat ik Luke geen pijn doe. Ik pak mijn telefoon op en zie appjes en gemiste oproepen van Lucas, Noah en Bella.
𝗕𝗲𝗹𝗹𝗮 💗:
Waar ben je Jaad?????
Iedereen moet in zijn kamer blijven omdat alle begeleiders op zoek zijn naar jou.
Ze zijn nu ook kamer doorzoekingen aan het doen.𝗡𝗼𝗮𝗵 💕:
Waar de fuck ben jij Jade??
Kom alsjeblieft snel terug dan valt de consequentie mee geloof mij.𝗟𝘂𝗰𝗮𝘀 😚:
Jaad kom echt nu terug.
Iedereen is je aan het zoeken.Ik laat ze op geopend. Ik wil echt absoluut niet terug, maar het zal wel moeten voordat iemand erachter komt dat ik hier ben. Ik stap zachtjes uit het bed.
"Goedemorgen Luke." Zegt een bekende stem zacht en de deur gaat open.
Mama en papa...
"Meisje hier ben je." Zegt papa meteen en hij knuffelt me. "Lieverd.." Zegt mama en ze geeft me ook een knuffel. "Wat heb je toch gedaan." Vraagt ze en ze zet me op een stoel. "Niks, ik ben gewoon hier bij Luke, mocht van Niall." Zeg ik. "Daarom belde hij ons gisteravond ook op, dat je weg bent gelopen?" Zegt papa streng. Ik kijk naar beneden. "Lieverd, zo los je niks op." Zegt mama en ze hurkt voor me neer.
"Mama ik wil gewoon weg daar." Huil ik. "Dat snap ik lieverd, ik ben Niall zo wel even en dan overleggen we wat we gaan doen." Zegt mama. Luke is inmiddels ook wakker geworden. Mama loopt naar de gang om te bellen en papa praat met Luke.
Ik wil echt niet terug, ik word toch niet beter. Het heeft geen verschil dat ik thuis zit met deze problemen of daar in de kliniek met dezelfde problemen. Waarom begrijpt niemand mij????
Ik sluit mijn ogen kort even en merk dat ik in slaap val.
❥
9.30 uur:"Jaad, kom." Zegt mama en ze staat op. Ik staar een beetje naar Luke. "Waarheen?" Vraag ik. "Naar beneden, je moet terug." Zegt ze kort. Ik sta op en loop naar Luke.
"Ik hou van je." Zeg ik met tranen in mijn ogen. "Ik ook van jou lieverd, ik kom je snel bezoeken in de kliniek." Zegt Luke en hij geeft me een knuffel en een kus. "We moeten echt gaan Jade." Zegt mama, ik geef papa snel een knuffel, pak mijn spullen en loop met mama mee naar beneden.
"Hoi Jade." Zegt Niall. Ik zeg niks en blijf naar beneden kijken. "Ik laat je weten wat we gaan doen." Zegt hij tegen mama. "Knuffel Jaad?" Zegt mama, ze geeft me een knuffel en een kus en laat me daarna met Niall mee lopen.
Ik heb nogsteeds geen woord tegen hem gezegd, hem nog niet aangekeken en ik kijk nog naar beneden.
We stappen in zijn auto en rijden weg. Het is helemaal stil in de auto, naast de radio die zachtjes aan staat. Life Of The Party van Shawn Mendes is op, ik ken het liedje en zing in mijn hoofd mee.
❥
9.45 uur:"Wij moeten praten, om 10.00 uur ben jij in mijn kantoor. Kom niet te laat." Zegt Niall streng als we voor mijn kamer staan. Ik heb nogsteeds geen enkel woord tegen hem gezegd en daar ben ik nog niet klaar mee. Ik kijk hem kort aan en loop mijn kamer in, Niall blijft buiten mijn kamer staan.
Ik loop mijn kamer in en plof op mijn bed. Mijn deur klikt nog een keer. "En oja, we hebben alle scherpe dingen uit je kamer verwijderd." Niall's hoofd steekt door de deur en verlaat hem ook snel weer.
Deze dag kan niet erger.
❥❥❥
xx
3/5/'24
JE LEEST
𝑪𝒍𝒊𝒏𝒊𝒄𝒌
FanfictionJade (14) heeft anorexia en ze doet zichzelf pijn. Dat komt omdat ze heel erg word gepest en daardoor is ze er zelf ook in gaan geloven dat ze dik en lelijk is. Haar ouders vinden dat het niet meer langer zo door kan gaan en ze sturen haar naar een...