POV JADE:
Donderdag ochtend, 09.15 uur.
Ik ben op dit moment onderweg naar Niall's kantoor. Hij heeft me goed duidelijk gemaakt dat ik absoluut niet te laat mocht komen, daarom ben ik er nu al bijna.
Ik heb me net ongeveer een uur zitten te vervelen in mijn kamer, ik heb alleen maar op mijn bed gelegen en zitten denken. Wat moet ik nu doen, ik weet dat ik waarschijnlijk word gestraft voor wat ik heb gedaan.
Ik klop op de deur van Niall's kantoor. "Kom maar." Zegt hij, ik doe de deur open en loop naar binnen. Hij kijkt me aan, niet met een glimlach maar meer streng. Ik ga op de stoel aan de andere kant van het bureau zitten en kijk naar beneden.
"Goed dat je er bent. Ik denk dat je zelf ook wel kan bedenken dat wat er in de afgelopen uren is gebeurd hier niet geaccepteerd word?" Begint hij, hij legt zijn armen over elkaar op het bureau. Ik knik zachtjes met mijn hoofd naar beneden.
"Kijk Jade, ik snap dat je het hier niet leuk vind en liever thuis wilt zijn bij je ouders en je broer, maar toch is het heel erg belangrijk dat je gewoon even volhoud en doet wat er van je gevraagd word." Zegt hij, ik reageer niet.
"Ik heb zelf ook een broer en zou me ook vreselijk zorgen maken als hij plotseling in het ziekenhuis komt, maar dit kunnen we helaas niet accepteren." Zegt hij, ik knik weer met mijn hoofd naar beneden.
Ik weet dat ik iets verkeerd heb gedaan, maar het voelde goed op dat moment. Ik moest echt naar Luke toe, ik moest hem zien.
"Ik heb hier wat pillen voor je." Zegt hij en hij haalt een doosje uit zijn la. "Deze gaan je helpen aankomen, niet omdat je het zelf niet kan maar om je te ondersteunen." Zegt hij en hij legt ze midden op tafel.
Ik til mijn hoofd op en kijk ernaar. Eigenlijk wil ik helemaal geen pillen slikken, ik weet toch al dat het niet gaat helpen en dan krijg ik daar de schuld weer van.
"Je neemt deze pillen voordat je gaat slapen en voor het ontbijt." Zegt Niall, ik kijk hem voor de eerste keer aan en knik zachtjes.
"Verder heb ik voor elkaar gekregen dat je niet echt hoge straffen krijgt." Begint hij na een korte stilte, ik kijk hem hoopvol maar voorzichtig aan. "Ik wilde niet al je privacy van je ontnemen maar toch ga ik de komende tijd nog veel vaker bij je in de buurt zijn. Dit lijkt voor ons op dit moment een passend idee, als dit niet werkt hebben we nog meerdere opties maar ik wil dit graag met je proberen." Zegt hij.
"Wat dus nu het idee is, is dat jij deze pillen voor minimaal 2 weken slikt waar ook op word gecontroleerd. Er is ongeveer 24/7 begeleiding in jouw buurt aanwezig, met uitzonderingen natuurlijk. Wanneer je niet uit jezelf komt opdagen bij het ontbijt, lunch en avondeten, kom ik je ophalen voor alle 3." Zegt hij.
"Ik heb er voor gezorgd dat je zo min mogelijk moeilijkheden erbij kreeg al zou dat eigenlijk wel moeten in vergelijking met wat je hebt gedaan." Zegt hij streng.
"Dankjewel Niall." Zeg ik zacht.
❥❥❥
Soorrryyyy klein hoofdstukje..
xxx
4/6/'24
JE LEEST
𝑪𝒍𝒊𝒏𝒊𝒄𝒌
FanfictionJade (14) heeft anorexia en ze doet zichzelf pijn. Dat komt omdat ze heel erg word gepest en daardoor is ze er zelf ook in gaan geloven dat ze dik en lelijk is. Haar ouders vinden dat het niet meer langer zo door kan gaan en ze sturen haar naar een...