𝟐𝟏

65 2 6
                                    

POV JADE:

Zaterdag middag, 13.30 uur.


"Scoor dan ook is een keer Lucas!" Lacht Noah en hij valt bijna van de bank af.

We zitten in een aparte ruimte met z'n vieren, door de ramen hebben we uitzicht over de sportvelden. Noah en Lucas zijn Fifa aan het doen, en Bella en ik zijn onze nagels aan het doen. 

Bella kan mooie gellak zetten, die heeft ze bij mij nu ook gedaan in een navy-blue kleur. Ze heeft bij zichzelf kleine hartjes gemaakt.

De deur word open gedaan en Niall komt binnen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De deur word open gedaan en Niall komt binnen. "Heey!" Zegt hij en hij gaat tussen de jongens in op de bank zitten. "Wie is er aan het winnen?" Vraagt hij en ze kletsen door. Bella en ik zijn ook gezellig aan het praten. 

"Jaad?" Vraagt Niall, ik kijk om. "Ik was hier eigenlijk om je op te halen, er is bezoek voor je." Zegt hij en er komt een glimlach op mijn gezicht. "Wie?" Vraag ik en ik sta op. "Tjaaa.. dan moet je maar mee komen." Zegt hij nu ook met een glimlach. 

"Tot straks jongens!" Zeg ik vrolijk en ik loop met Niall naar de ingang van het gebouw.

Ik zie Luke staan, zonder krukken!

"Luukie!" Roep ik, ik ren op hem af en spring in zijn armen. "Hey Jaad." Zegt hij en er komen tranen in mijn ogen. "Ik heb je zo gemist." Zeg ik en ik sla mijn armen om zijn nek heen. "Ik jou ook lieverd." Zegt Luke en hij laat me weer los. Luke en Niall praten een beetje.

Luke is nog maar 1 keer in de kliniek geweest, dat was toen ze me hier heen brachten. Hij mocht niet op bezoek komen omdat het nog te slecht met me ging. Het gaan nu al een stukje beter met me, ik ben zelfs een beetje trots op mezelf. 

"Niall? Kunnen Luke en ik buiten even een rondje lopen?" Vraag ik. "Als jullie bij elkaar blijven en niet verder gaan als de velden mag het." Zegt hij. "Let's goo!!" Zeg ik tegen Luke en we lopen het gebouw uit aan de achterkant. "Zullen we om de velden heen? Daar is een soort parkje met gras en een waterval." Zeg ik als Niall ons niet meer kan horen. "Nee Jade, we gaan niet verder als de velden." Zegt Luke streng. "Boeie, ik ga echt niet wegrennen ofzo." Zucht ik geïrriteerd. "Je weet het nooit met jou kleine." Zegt Luke plagend en hij geeft me een stootje. "Ach hou op joh, dat deed ik alleen maar omdat ik me zorgen om je maakte." Zeg ik.


Luke is al een tijdje weg, we hebben een beperkte tijd samen hier. Op dit moment zit ik op Bella's kamer, we liggen in haar bed een beetje op onze telefoon's. 

"Bell?" Vraag ik. "Ja?" Antwoord ze. "Wat denk je dat er gebeurd als 1 van ons weg mag, en de ander niet.." Vraag ik voorzichtig. "Ik zou heel blij voor je zijn als je weg mag! Zullen we beloven dat je wat er ook gebeurd contact blijven houden?" Vraagt ze. "Ja duh!" Antwoord ik en we lachen even. 

"Ik denk dat alles uiteindelijk wel goed komt, als we allebei zo door blijven gaan.." Zegt Bella, ik heb haar de afgelopen maanden nog nooit zo positief gehoord.


❥❥❥

x

29/7/'24

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 23 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

𝑪𝒍𝒊𝒏𝒊𝒄𝒌Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu