Sıkılmayın diye Mert ve Hazal'ı biraz yazıcağım;)
Hemen başlayacak merak etmeyinn
(Benimle rp sex yapacak olan varsa çok sevinirim.)
(Hazal'ın ağzıyla)
Mert ile beraber odamdaydık. Suyuna azdırıcı koymuştum ve ön dakikadır hâlâ bir belirti göstermemişti.
Aslında siki kalkmış gibiydi ama büyük olduğundan dolayı da böyle gözüküyor olabilirdi. Bir kaç defa yapmıştık ve oldukça büyüktü.
Biraz sexy bir şeyler giymeye karar verdim.
"Geliceğim şimdi."
"Tamam bebeğim, Hazal'ım."
Ona gülümsedim ve yatak odama gittim. Sütyenimi çıkardım ve üstüme sadece bir crop giydim. Bu şekilde meme uçlarım kendini gösteriyordu ve bu azmama neden olmuştu.
Sonr ise külotumu çıkardım ve kendimi gösteren bir kot etek giydim.
Koşarak odaya girdim. Karşılaştığım manzara beni mutlu etmişti. Siki gereğinden fazlasıyla kalkmıştı o ise terliyordu ve zar zor yerinde duruyordu. Beni görünce gözlerini benden alamadı. Yanına yattım. Gögüslerimi bilerek onun göğüs kafesine yaklaştırdım."Hazal, uzun zamandır cinsellik girişiminde bulunmadığımız aklıma geldi."
"Ah evet ama bunun sırası değil."
Onunla biraz oynama istemiştim ama beklemediğim bir şekilde elin göğsüme attı ve sıkmaya başladı.
"Hey hey! Tamam sakin ol. Sakin."
"Hazal, öyle güzelsin ki seni şimdi hemen sikmek istiyorum. Soyun artık."
Dediğini yaptım hemen soyundum. Sadece kıyafet giydiğimi görünce şaşırdı ama çok kafaya takmadı. Kendisi de soyundu.
Beni hızlıca yatağa attı ve üstüme çıktı. Gögüsleri hafifçe ısırıp emmeye ve öpmeye başladı. Meme uçlarına karşı zaafı vardı. Uca gelince hemen sıkıca ısırdı. Çığlık atmamak için kendimi zor tuttum.
Göğüslerime bir şaplak atıp kızlığıma yöneldi. Elleri ilk önce kızlığımı okşadıktan sonra diliyle yalayıp dişleri arasında kıstırmaya başladı.
Sikini ortaya çıkardı. Oldukça azmıştım. Siki kalın ve büyüktü. Gözlerimi kapattım.
"Ahhh. Gir içime artık ımmhh."
İnlemelerim devam ederken gözlerim hâlâ kapalıydı. Bir anda içime girdiğine çığlık attım. Mert sert hareketlerine devam ederek git gel yapmaya başladı. En az 10 cmlik skin içinde olduğunuzu hissedin. Acıyla kavrulurken artık zevk almaya başladım. Hızlıca git gellerine devam etti.
"Ah ah ahh ah ahh. Daha hızlı!"
Sikini amımdan çıkardı. Yüzüme baktı. Bakınca daha da azmıştı.
"Hazal, domal. Seni öyle becereceğim ki yürüyemeyeceksin."
Bu kadar sakin olması beni şaşırtmıştı. Ona bakarak hızlıca domaldım. Yine aynı şekilde beklemediğim bir anda sertçe içime girmişti. Vücudum git gelleriyle sarsılırken inlemeye devam ediyordum. Nefes nefeseydim.
(Islandım...)
Kalçama şaplaklar atıyordu göz ucuyla baktığımda kıpkırmızı olmuştu.
"Götün çok dar ve yoruldum. Biraz kucak dansı yapmaya ne dersin."
"Ahhh peki ımhh."
Üstüne çıktım. Uzandı ve göz kırptı. Göğüslerimi dolgunlaştırdım ve hızlıca kucak dansı yapmaya başladım. 15 dakika kadar sonra yoruldum ve hâlâ içimdeyken yanına yattım. Yorganı üstüme attım. Beni kendine çekti ve yatağın içinde biraz daha sikti.
En sonunda ikimizde uyuyakaldık.
***
Mert'in siki içimdeyken uyandım. Mert uyanıktı ve mememi emin ısırıyordu. Uyandığımı görünce bana baktı ve yüzünü mememden çekti ama eli hâlâ ordaydı ve tırnaklarını batırarak sıkıyordu.
"Hazal dün gece 4'e kadar uyuduk ve saat 6."
Teefonunu saati görmem için gösterdi. Gerçekten de öyleydi. Mert bana bakarken meme uçlarımı sıkmaya başladım. Yanıyordu çünkü dün çok kötü ısırmıştı.
"Sikim hâlâ içinde ve seni hâlâ sikmek istiyorum. İzin var mı?"
"Tabii ki dedim ve beni biraz daha sikti. Sonra ise yine hâlâ içindeyken tekrar uyuyakaldık.
Şöyle ki Haziran ve Efe işinin uzun süreceğini biliyordum. Kız daha yeni taciz edildi hangi ara sikilsin diye düşünüyorum.
Üç bölümde bir sex olacak.
Beğendiyeniz lütfen vote (yıldız *☆* a basın) vermeyi unutmayın bu akşam yeni bölüm gelir muah💅