Biri Instagram hesabımdan bana devamı yazmam için yalvarana kadar kitabın varlığını unutmuşum akcnsidjskdj
Başlayalım beylerr
Yemeğimizi sonunda bitirmiştik ve Efe'yle beraber bahçeye çıkmıştık. Efe arkadan elimi tutarken sırtım dönük bir şekilde yürüyordu. Beni kendine çekti ve yanyana yürümeye başladık.
"Efe, ne oldu? Korkuyor gibisin."
Sesini çıkartmadı. Bir banka oturduk. Ne diyeceğini çok merak ediyordum. Ne olmuştu bu kadar??
Sana çıkma teklifi edicek salak.
Hayır saçmalama öyle bir şey olmayacak.
Gerizekalı.
"Bak haziran.." dedi. Onu merakla izlemeye devam ettim. "Ben.. Sana karşı duygularımı kontrol edemiyorum... Sen çok güzelsin ve ben sana layık değilim. Tek soracağım şey. Beni kabul eder miydin? Yani sevgili olacağın biri için."
Ne dedim ben sana.
Ne diyeceğimi bilemiyordum. Ne yapacaktım ben şimdi????
"Efe. Ben sana deliler gibi âşığım. Seni çok seviyorum. Nasıl seni kabul etmeyeyim? Kardeşimden çok seni kabul ederdim ben hayatımda." dedim ağlamaklı bir şekilde. Ben ne diyordum. Daha sadece 6 gündüe onu tanıyordum. Ama o bir büyü gibiydi. Bir sihir gibiydi. Bir anda bütün etkisini üstüme salmıştı.
"Ama haziran, güzelim..." anlık olarak duraksadı. "Daha sadece bir hafta tanıdığın biriye bu kadar bağlanman çok değişik değil mi?"
Ne istiyon lan yarram.
Ona bir anda sıkıca sarıldım. Bedeni benimkinden daha uzun olduğundan (😉) başım onun göğsüne yaslandı. O da bana sıkıca sarıldı. "Sevgilim olmaya hazır mısın?" dedi sakın ama huzurla. "Tabii ki sevgilim!" dedim ve daha sıkı sarıldık.
***
Dersler bitmişti el ele tutuşarak yurda doğru yürümeye başladık. Koridorda yürürken karşımıza Polat çıktı. Yine o sapıkça gülüşü yüzündeydi.
Gözleri göğüslerimdeydi. Gözlerimi ondan ayırıp Efe'ye doğru çevirdim. Efe bana sevgi ve de huzurla bakıyordu. Polat'ı görmüştü ama kafaya takmamıştı.
"Ooo! Hayırdır? Sonunda aşıkla birbirini buldu!" dedi yanımıza gelerek. Etrafımızdaki birkaç insan bize dönüp baktı.
"Evet, öyle. Şimdi git başımdan kan bağım bile olmayan ama ailemde bulunan fazlalık. Siktir olup git." dedi Efe sakince. Onun sakinliğine hayrandım.
Polat kahkaha atıp ağzında bir şeyleri keyifle geveleyerek yanımızdan geçip gitti. Aslında Efe'nin dediği şeyler ağır şeylerdi ama nedense Polat bu sözlere alışmış gibiydi.
***
(7 yeni bildirim)
EfeAsil✓: Sevgilim. Birkaç arkadaşımla dışarı çıkıp bir şeyler içeceğiz. Sen de gelmek ister misin?
Haziranamaisimolan: Olur birtanem, gelirizz.EfeAsil✓: Peki, ben bizimkilere haber vereyim gideriz.
Bu mesaja "💝" ifadesini bıraktınız.Diğer 6 bildirim nereden gelmişti ki?
Mertiste: Haziran çabuk bak!!
Mertiste: Haziran hayatım boyunca hiç olmadığı kadar sana ihtiyacım var.
Mertiste: Ne olur bak!
Mertiste: Bak artık ne olur!
Mertiste: Haziran...
Mertiste: Hazal beni sanırım aldattı.Canlar bizim evde internet sorunu var. Bu sebeple şuan misafirlikteyken yazabiliyorum. Kb.
Sizi seviyorum guyss.
Bye bye✨💋🎀💖👁️👄👁️💅