BÖLÜM BİR "MARDİN"

1.7K 80 22
                                    

Sen hep gülümse ki
yüreğinin güzelliği
gülüşlerinde canlansın...

Sen hep gülümse ki yüreğinin güzelliği gülüşlerinde canlansın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli Okumalarrr



Evden çıkmış motoruma binmiştim. Bizimkiler beş dakika önce aramış gazlamaya çıkalım demişlerdi. Bende tamam deyip telefonu kapattıktan sonra hızlıca kısa bir duş alıp hazırlandıktan sonra evden çıkmıştım. Kapının önündeki motoruma binip kaskımı kafama taktıktan sonra motoru çalıştırmış ve mahalleden çıkacak iken birinin bana yüksek sesle seslenmesiyle durdurmuştum motoru.

Arkamı dönüp baktığımda bana seslenen babamı görmüştüm. Yanıma gelince kaskımı çıkartıp babama masum ve şirince gülümsemiştim. Babam ise masum gülüşümü es geçip konuşmaya başlamıştı.

"Hayırdır küçük hanım nereye böyle" deyince arkadaşlarımın yanına diye kısa bir cevap verdim. Babam ise "arkadaşlarının yanına mı yoksa gazlamaya mı hanımefendi" diye sordu. Ben ise gülüp ikiside cevabını vermiştim. Babam ise alnımdan kocaman öpüp dikkatli olacaksın anlaştık mı deyince kocaman gülümseyip babamın yanağından öpüp tamam dedikten sonra kaskımı takıp tekrardan hızlıca yola koyuldum. Bugün otabanda gazlayacaktık. Biraz aksiyon olsun diye,

Bu arada ben kendimi size tanıtmadım demi, Ben Asmin Balım Laçin 18 yaşındayım.

Otobana gelince ilerde boş arazide olan bizimkileri görünce bende oraya gidip ara gaz vermemle bana bakıp gülüp selam verdiler. Motordan indikten sonra yanlarına gittim ve konuşmaya başladım.

"Evetttt gençler hazırmıyız gazlamaya" deyince gülüp hazırız dediler. Hepimiz motorlara dağılıp ara gaz vererek sürmeye başladık.

Otobanda fazla araç yoktu ama genede tek tük arabalar vardı. Yanıma doğru miray yaklaşınca bana elini kaldırıp havada bir kere döndürdü. Bu bizim bir nevi kodlama hareketimizdi. Yani demek istediği ilerde çevirme vardı. Motoru boşa alıp yavaşça sürmeye başladım.

İlerde bize elini kaldıran trafik polislerini görünce sağa sinyal verip önlerinde durduk.

"Hoşgeldiniz gençler ehliyet kimlik görebilirmiyiz." diye sorunca hoşbulduk abi deyip ehliyet ve kimlikleri verdik. Yaklaşık beş dakika sonra falan polis amca kimliklerimizi verip iyi yolcuklar dedi. Bizde kolay gelsin deyip sürmeye devam ettik.

Ilerdeki kavşaktan dönüp u dönüşü yapıp gazlamaya devam ettik. Aklıma gelen şeyle sinsice sırıtıp ara gaz verip gaza bastım ve resmen bizimkileri geride bırakıp uçmuştum. Önümde trafik olunca şansıma küfredip aralardan yavaşça geçmeye başladım.

ASMİN BALIM LAÇİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin