BÖLÜM ÜÇ "YENİ MOTOR"

1.3K 69 16
                                    

Bakarken kıyamamak mı yoksa doyamamakmıdır aşk.


Özdemir Asaf

Keyifli Okumalarrr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli Okumalarrr





Önüme bir anda sinyal vermeden karşıya geçen araba çıkınca her ne kadar frene bassamda çarpışmıştık bile.

Ayağım motorun altında kaldığı için acıyla bağırmıştım. Etraftaki bir kaç kişi bana doğru gelerek motoru ayağımın üstünden kaldırmış beni kenara çekmiştiler.

Bana çarpan Arabanın sürücüsü kadın olduğunu görünce ilk başta sinirden bağıracakken arabada tahminen beş veya altı yaşında olan erkek çocuğu görünce korkmasın diye kadına dönüp çocuğuna dua et deyip motoruma binip gaza bastım.

Eğer orada kalsaydım sinirden kudurucaktım neredeyse.

Eve gelip motordon indim ve motorumun etrafında dönüp çizik varmı diye baktım.

Hafif bir çizik vardı, orayı da hallederdim. Eve girip odama çıktım.

Rahat pıjama takımı giyinip açıkan karnımı doyurmak için mutfağa gidip en kolayından fırında patates yapmaya başladım.

Bu patateslerin rengi sarı olması gerekmiyormuydu.

Benim patateslerim neden siyah olmuştu. Tadına bakmak için çekmeceden çatal çıkarttım ve bir tanesine batırıp ağzıma attım, atmamla çıkarmam bir olmuştu.

Hem fazla tuzluydu, hem de yanmıştı.

Gurulduyan karnıma bakarak ofladım. Kapı çalınca gidip kapıyı açtım.

Babam içeri girince muhtemelen aldığı kokuyla bana döndü ve "Babacım bu koku nerden geliyor." deyince susup babama baktım.

Babam mutfağa ilerleyip ağzı açık fırın kapağını görünce kokunun kaynağını o olduğunu anlayıp o yöne doğru ilerleyip yakmış olduğum patateslere bakıp bana döndü.

Gülmemek için kendini zor tutuğunu görünce ifadesiz bir şekilde babama baktım. Babam gür bir kahkaha atınca gülüşü evin içinde yankılandı.

"Asmin'im bu ne babam"

"Neye benziyor baba"

"Sorun da orada güzelim hiç birşeye benzemiyor." deyip tekrar kahkaha attı.

"Baba açım" dediğimde babam ciddileşip gelip saçlarımı koklayıp öptükten sonra ellerini yıkayarak ikimizede birşeyler hazırlamaya başladı.

ASMİN BALIM LAÇİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin