Seni düşünmek güzel şey,
seni düşünmek ümitli şey,
dünyanın en güzel sesinden
en güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şeyNazım Hikmet
Keyifli okumalar🦋
Ormanlık alandan çıktığımızda araba âni frenle durunca kafamı kaldırıp ne olduğuna baktığımda ellerinde silah, yüzlerinde maske olan adamlar bir anda bize ateş açmasıyla ikimizde çığlık atıp kafamızı eğdik yere. Beyza abla arabayı kilitleyip benimle birlikte yere eğildi.
En son hatırladığım şey ise omzumda bir yanma hissiydi.
***
Gözlerimi açtığımda beyaz tavanla karşılaştım. Etrafta göz gezdirdiğimde odada tek olduğumu farkettim. Hızlıca ayağa kalkınca hem omzum hem de kolum sızlamıştı.
Omzuma bakınca küçük bir sargı bezi gördüm. Kolumda ise serum vardı.
Serumu kolumdan çekip odadan çıkınca koridorda etrafı gözetleyen bir çok asker gördüm.
Koridordaki askerlerin bakışları bana dönünce onları takmadan ilerleyecekken bir asker önüme geçmişti.
Ona bakınca kadın olduğunu farkettim.
"Odana geri dön" dediğinde neden diye sorunca sonra anlarsın deyip kolumdan nazikçe tutup geri çıktığım odaya götürdü.
Sedyeye uzanmış boş gözlerle etrafı inceliyordum. Kapı açılınca içeri Gülşah denen kadın asker girdi. Yanıma hastane koltuklarından birini çekip bana bakmaya başladı.
"Ne bakıyorsun yüzümde bir şey mi var" dedim.
"Babana neden hiç benzemiyorsun" dedi.
"Sanane bu seni ne ilgilendirir" dediğimde alayla güldü.
"Olay nasıl oldu" dediğinde konuşmaya başladım.
"Önümüzü kestiler yüzlerinde kar maske vardı, ateş açtıklarında kafamızı eğdik, gerisini hatırlamıyorum." dediğimde kafasını onaylayan bir şekilde sallayıp odadan çıktı.
Bize ateş açan adamın birinde bileğinin iç kısmında bir yılan dövmesi vardı. Ama bu bilginin onların bilmesine gerek yoktu.
Odada telefon sesi yükselince sedyenin yanındaki komidinin üzerindeki telefonumu alıp kim olduğuna baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASMİN BALIM LAÇİN
Literatura FemininaSevgili Okur, Bu kitabı seçip okuduğunuzda, sizi bekleyen sıradışı bir yolculuğa adım atmış olacaksınız. Asmin'in hikayesi, kaderin acımasız oyunları ve insanın mücadele ruhunun en güzel örneklerinden biri olarak karşınıza çıkacak. Hastanede doğduğu...