&

'Bölüm bir'
&
~Lanet olasıca~
İyi okumalar🖤
...
"Of çok sıcak"havaların neden birden bu kadar kavurucu olduğunu anlamak vermek imkansız daha düne kadar soğuk olan hava bu gün kavurucu bir güneşle şahlanıyor.
Herzamanki gibi sıkıcı bir gündü, bide bu sıcakta okula gitmek için hazırlanmam gerekiyordu.makyaj aynasının önüne geçip önce ne giyeceğime karar verdim malum okul ama forma giyen yok ben neden giyeyim ki?dolaptan çıkardığım bej rengindeki tishort'u aldım ve altına uyumlu olsun diye siyah hugh jean model bir pantolon aldım.
Telefonumu almak için elimdeki kiyafetlerle diğer odaya koştum.elimdeki telefonu açık ekrana baktım"aaa!geç kaldım,bu sefer keltoş kesin beni okuldan atacak".
Elimdeki kiyafetleri alel acele giydim.saçımı yapacak vaktim yoktu okulda toplayacağım.koluma taktığım siyah tokanın üstündeki kol saatine baktım"lanet olsun! Yarım saat geç kaldım bittim ben bittim keltoş beni kapının önünde beklemiyorsa banada zeria demesinler".
Evimin kapısını kilitleyip anahtarı cebime tutuşturdum.ve mahalleden çıkar çıkmaz durağa doğru koştum.durağa oturdum nefes alış verişlerim düzelsin diye çantamın kenarında duran su şişesini alıp içmeye başladım.çantamdan çıkardığım şişeyi tekrar eski yerine koydum.
10 dakika sonra...
"Nerde kaldın cafer abi,iki saattir seni bekliyorum senin yüzünden keltoş beni kesicek"oturduğum ön koltukta cafer abiye isyan ediyordum.cafer abiyi yaklaşık 3 senedir tanıyorum her zaman o benim getir götürümü yapar.
"Aman be kızım takma bak şimdi seni şıp diye uçuracağım".
"Aman aman,dolmuşta bir tek ben yokum cafer abi.hadi yani ben olsam bas gaza cafer abi derdim ama yani olmaz ı-ıı".
"Tabii kızım tabii".cafer abinin omzuna hafifçe vurarak"aman be cafer abi onu bunu boş ver,bu keltoş beni çiğ çiğ yiyecek napıcam ben"dedim tereddüt ederek.cafer abi bir eliyle direksiyonu kontrol ederken diğer eliylelede sırtımı sıvazlıyordu"hadi hadi,geldik ve keltoşa gelirsek burda dağ gibi cafer abin var duymamış olayım ha"baş parmağını şakacı bir şekilde sallayıp kaşlarını komik bir şekilde çattı ve bu benim gülmeme sebep oldu.avuçlarımla iki yanağını bir o yana bir o yana yoğurup"bak gör dolmuştan iner inmez beni nasıl çıtır çıtır yiyecek"bu dediğime o gülürken ben çoktan dolmuştan inmiştim.
"Hadi cafer abi bay bay"sağ elimi sallayarak dolmuştan uzaklaştım oda kafasını sallayarak"bay bay,keltoş sana bişey derse hemen bana söyle tamam mı?"dediğinde çoktan dolmuşun penceresini açmıştı.başımı tamam anlamında sallayıp okulun giriş kapısına doğru ilerledim.
Önce sağa sonrada sola baktım hayret ederek tekrar sağa sonra sola baktım "nerde bu keltoş"genelde geç kaldığımda elinde cetvelle beni okul kapısının önünde beklerdi şimdi ne olduda ortada yok bu hiç rastlamadığım bir olay olduğu için çok şaşırmıştım.yinede gizli gizli gideyim her yerden çıkabilir...
Yavaş yavaş adım ata ata okul koridoruna kadar gelmiştim eğik yürüye yürüye kambur kalacağım ben belimi ovuştururken fark ettiğim çığlıklar nedeniyle bir anda dikleştim"noluyo lan".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMEN+18
Mystery / ThrillerBir insan hayatında ne kadar acı çekebilir ki? Ne kadar yalanı kaldırabilir ki?... Arabanın farları gözlerimi kör edercesine açılınca bir anda elimi gözlerime siper ettim.arabanın kapısı açıldı farlar yüzünden hiç bir şey göremiyordum.arabadan inen...