Capitolul 1

195 7 5
                                    

-Putem pleca astăzi , Liv? spune intrigata Amanda

- Ai rabdare. Trebuie sa imi fac parul! spune nervoasa Olivia

-Of , tu si buclele tale!

- Conteaza! Daca imi intalnesc sufletul pereche? Trebuie sa arat bine, nu?

-Tu oricum mereu arați bine, Liv!Dar ce părere ai despre mine? Crezi ca topul asta se potrivește cu fusta mea neagră si cu pantofii mei Laboutin?

-Da.. eu sa mi iau pe cei Stiletto?

-Da, cred ca s-ar potrivi! Acum hai sa mergem!

Cele doua pornesc entuziasmate către aeroport, bucuroase ca in câteva ore vor fi in New York.

Amanda si Liv , ajung in sfarsit in orașul lor preferat, pornind către apartamentul lor. Sunt extrem de fericite ca pot merge la facultate , împreuna , la Yale.

- Nu pot sa cred ca suntem aici , Liv ! spuse Amanda extrem de bucuroasa

-Da,nici mie!Cine-ar fi crezut ca o sa ajungem si aici?

Cele doua au luat un taxi, deoarece mașinile le erau încă in Virginia.Cand pasesc in apartament, raman uimite de frumusetea noului lor camin.

-Oh doamne!! Apartamentul acesta este superb!

-Il iubesc!

Cele doua s-au imbracat cat de bine si atragator au putut si au plecat la mall.

-Doamne cate haine frumoase are mall-ul acesta,Liv!

-Ii mall, geniule, e si normal sa aiba!

-Ok blondino! Oricum ,dupa o sesiune lunga de cumparaturi, chiar as vrea sa ne plimbam pe strazile aglomerate ale New York-ului ,si poate ne oprim la o terasa sa mancam ceva.

- Ok.

Amanda d.p.d.v.

Am iesit din mall , dorind sa admir orasul. Era superb,minunat si imi placea enorm, dar altceva imi atrage in acest moment atentia, doi barbati foarte aratosi vor sa traverseze strada.Chipul lor angelic si perfect, starneau admiratie din partea tuturor doamnelor. Iar corpurile lor erau de vis.Cred ca erau frati , deoarece semanau foarte bine. Nu le dadeam mai mult de 24,26 ani.

-Liv, barbatii aia sunt perfecti! Uita-te si tu!

- Hai sa-i urmarim.

- Pe bune?

-Da!

-Ok ,atunci e oficial o vanatoare.

-Hai.

Ne indreptam spre drumul pe care au luat-o si ei.. Dupa vreo 5 minute de mers, am ajuns in fata unei cladiri uriase doar din sticla...

-Ce naiba?spune Liv

-Oh doamne!

-Ba... Intram? se oprește prietena mea, gândindu-se la următoarea mișcare.

-Esti nebuna?! Fara un plan! ?

-Nu,nu..Am parea niste ciudate.

-De fapt , am un plan..

-Ce plan?

-Ce ai zice daca ne-am preface ca suntem niste femei de afaceri , si le-am spune ca vrem sa colaboram cu ei, privind asupra faptului ca am vrea sa tinem in unul din lanturile lor hoteliere, o gala caritabila pentru copiii cu sindromul Down. Oricum ,parem destul de formale, deci.. Ce zici?

-Sti ca esti geniala, nu? De asta te iubesc !

-Oh,inceteaza! Si eu te iubesc mult !!!

Intram in cladirea uriasa a fratilor Cross, Matt si respectiv Nick. M-am documentat despre aceasta cladire si am aflat ca este a doi mari oameni de afaceri,si de acolo am inceput sa caut informatii despre ei. Intram intr-un hol urias, unde mergem sa cerem ajutorul unei secretare.

Opposites AttractUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum