Capitolul 12

39 3 0
                                    

Totul era perfect. Rochia argintie , lunga pana in pământ cu o crăpătura pe piciorul stâng , si cu spatele gol, se potrivea de minune cu pantofii argintii cu toc înalt si cu plicul , de aceeași culoare . Parul si machiajul le-am facut la salon, iar unghiile de asemenea. Dar totul mergea bine si in relația mea cu Matt , si tocmai de aceea astăzi mergem la o gala impreuna, iar Liv a plecat deja cu Nick.

Matt ma așteaptă jos ,dar de asemenea si prietenii lui, paparazzi. Imi șoptește cuvinte frumoase la ureche care imi inmoi picioarele , dupa care ne urcam in frumoasa limuzina alba, iar ca destinatie , gala celebrilor oameni de afaceri din New York.

Cand ajungem , un frumos covor rosu se intinde pana la intrarea in hotel , si suntem intampinati de o multime de fotografi.

Ne oprim pentru a face cateva fotografii impreuna, unele mai prostesti, altele mai dragute, iar unele pur si simplu adorabile,
care demonstreaza ce cuplu perfect suntem.

Intram in incaperea frumos decorata si ii zarim pe ceilalti iubitei la o masa din mijloc.

-Buna frumosilor! ii salut pe cei doi si ne asezam la masa. Liv, imi place mult rochia ta. Intr-adevar , era formidabila. Era de un albastru marin , lunga pana jos , iar in partea de sus avea asezate niste frumoase pietre. Era superba, Liv era superba.

-Si mie a ta.spune ea si imi zambeste cald.

Dupa aceea ne-a fost adusa mancare, care avea un gust uimitor si au urmat niste momente de cantat chiar frumoase, dupa care, in curand va aparea si surpriza mea.

-Eu merg pana la baie , bine? ii spun eu lui Matt si ma aproba dintr-o miscare scurta a capului.

Ce nu stie el, de fapt, destinatia mea este una cu totul si cu totul alta.

Merg in spatele scenei si incep sa ma aranjez putin. Cortina se lasa jos,iar in sala se asterne o liniste de mormant , iar eu primesc semnalul mult asteptat. Pasesc cu pasi marunti pe scena si ma asez pe scaunul, cu un singur picior. Dintotdeaua am stiut canta, dar mi-a fost frica sa o fac, dar acum a sosit momentul oportun. Dupa primele versuri cantate ,ale melodiei All of me de John Legend, cortina se ridica , descoperind o mare de oameni muti de uimiti , mai ales Matt, pentru ca Liv stia de talentul meu ascuns, si tot ce face este sa imi ofere un zambet incurajorator.

Dupa ce termin de cantat, ma ridic de pe scaun si fac o plecaciune, fiind intampinata de o multime de aplauze si zambete sincere.  Zambesc si eu la randul meu si cobor de pe scena.

-Ai fost uimitoare, wow! Nu mi-ai spus ca poti canta, si inca foarte bine. spune Matt dupa ce ma saruta pe obraz.

-Pai, e un talent mai ascuns de al meu,doar Liv stie de asta.

-Cate calitati secrete mai trebuie sa stiu despre tine, Amanda Collin? spune el , iar eu chicotesc. Vreau sa ma asez , cand simt o mana ce imi atinge umarul. Ma intorc si ma uit surprinsa la persoana din fata mea.

-Doamne, in fata mea sta chiar Paul Jhonson, celebrul producator?! Nu imi vine sa cred. spun eu surprinsa. Imi pare bine!Ii spun si intind mana.

-Imi face o deosebita placere Amanda. Vreau sa te intreb un singur lucru...unde ai stat ascunsa atat timp?spun eu si simt deja cum transpir de emotie. Ma uit pe ascuns la Matt care era la fel de surprins ca si mine.

-Amm..sunteti prea dragut.

-Chiar deloc ,si vreau sa te intreb daca ai vrea sa ni te alaturi noua, la 21 Studio,ne-ai bucura extrem de mult?

-Pai nu stiu ce sa zic .. ar trebui sa vorbesc cu iubitul meu aici de fata, iar el imi zambeste intelegator. Dar daca mi-ati putea da numarul dumneavoastra de telefon , ar fi perfect.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 06, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Opposites AttractUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum