Capitolul 5

43 5 0
                                    

Alarma suna de zori, anuntandu-ma ca este ora 7:00 .Astazi incep studiile la Yale, si sunt mai mult decat fericita. Stiu ca, daca parintii mei ar fi in viata, ar fi foarte bucurosi ca am intrat aici. Doamne ce dor imi e de ei...

Ma ridic cu greu din pat si merg sa mananc ceva la micul de jun. Aleg sa imi fac mie si lui Liv, rapid niste clatite cu Nutella si un fresh de mere verzi.

-Hey!Buna dimineata, somnoroaso! Cum ai dormit?

-Destul de bine. Ce imi pregatesti bun?

-Clatite cu Nutella, preferatele tale, si un fresh de mere verzi. Pofta buna!

-Miamiii!

Dupa ce luam micul de jun , mergem si ne pregatim pentru ziua de astazi, pentru ca e un nou inceput.

Aleg sa ma imbrac lejer, dar provocator si in acelasi timp si comod. Imi iau pe mine skinny jeansi, un maiou galben , mulat, care imi pune talia in evidenta, niste pantofi negri si o geaca din piele , neagra, scurta , pana la jumatatea spatelui.Decid sa nu ma dau cu machiaj astazi, si imi prind parul intr-o coada de cal. Imi iau geanta pe care am cumparat-o acum cateva saptamani, si imi pun toate cele necesare in ea. Ies din camera , si ma duc catre Liv.

-Esti pregatita, Liv?

-Mai mult ca niciodata. Acum, haide , sa nu intarziem inca din prima zi.

Facultatea este o cladire mare , bine structurata, cu teren de footbal, si o curte cu banci si scaune pentru elevi. In curtea cladirii , sunt asezate mai multe scaune si o scena imensa. Banuiesc ca acolo va avea loc , festivitatea de deschidere a noului an.

-Liv, hai sa le cautam pe Jenn si Jess. Au spus ca vor fi aici.

-Uite-le!Ne-au pastrat si noua locuri in fata.

Mergem cu pasi repezi catre fete , si ne asezam pe scaune.

-Hey , ce faceti? Amanda, te simti mai bine?

-Da, sunt in regula. Voi sunteti in primul an?

-Da.

- Si o sa stati in campus, sau aveti apartament in oras?

- O sa stam in campus, e mult mai ieftin.

In curtea scolii, tot mai multi studenti se adunau, iar directoarea si-a facut aparitia pe scena.Era o doamna draguta , de vreo 40 de ani, bruneta ,cu ochi caprui si o tinuta vestimentara frumoasa.Dupa ce ne-a spus cateva cuvinte, am mers sa ne luam orarele, si apoi urma sa mergem la cafenea , sa mai povestim, doar de maine incepand orele.

-Deci.. cum i-ati cunoscut pe Matt si Nick?intreaba Liv , curioasa ca de obicei, in timp ce isi bea milshake-ul.

-La o petrecere acum doi ani, data de fratia in care se afla Matt.

-Deci... voi ati fost. stii tu ..impreuna?

-Ohh, nu, nu!Doar prieteni. Acolo i-am cunoscut si pe David si Andrew.

Discutiile noastre s-au oprit atunci cand am primit un mesaj de pe telefon.

''Tu , eu , diseara la ora 18:00, ce zici?Vin sa te iau.-Matt''

Uauu,ce invitatie interesanta.Tocmai am fost invitata la o intalnire de Matt Cross? Nu imi vine sa cred!!

''Desigur, unde ma duci''?

''Surpriza.''

-Fetelor, ar cam trebui sa plec. Am diseara o intalnire.

-Nu cred!! Cu cine? Nu-mi spune.. cu Matt? intreaba Liv, usor surprinsa.

Opposites AttractUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum