Dorim sa traversam strada , când ... O mașina vine cu viteza mare spre mine .. Închid ochii asteptandu-mi sfârșitul , dar atunci , am simțit cum doua brațe puternice , ma ridica si ma dau afara din calea mașinii. Era el .. Salvatorul meu , Matt Cros..
-Ar trebui sa ai grija cum traversezi!
-Mulțumesc mult , domnule Cross!
-Poți sa imi spui Matt,Amanda!Sa ai grija pe viitor!
-Mulțumesc încă o data!
Il văd cum se îndepărtează ca pași mărunți, împreuna cu Nick. Olivia vine spre mine si ma bombardează cu o mie de întrebări!
-Amanda,Amanda! Esti bine?!! Matt chiar te-a salvat!!! Ia spune-mi, cum miroase? Cât de frumos ii miroase gura? Ce ți-a zis?
-Ohh, nebuno! Doar i-am mulțumit si atât , si cât despre cât de frumos miroase, pot spune ca .. E un înger !!!
-Ok , deci trebuie neaparat sa ii facem sa se îndrăgostească de noi!
Am zâmbit la felul in care gândește Olivia , si amuzându-ma ca e de fapt ea il vrea neaparatn pe Nick, pentru faptul cum arata.
Zilele astea au trecut destul de repede , făcând chestii destul de plictisitoare , tot ce am făcut , a fost sa mergem sa facem cumpăraturi mai toată ziua si sa ne uitam la filme sitopoase.
Astăzi este joi , si ne intalnim cu Matt Si Nick , pentru a stabili detaliile pentru așa zisa "gala"care va urma .
-Liv, grăbește-te ! Nu avem toată ziua la dispoziție!!
- Nu te mai alarma așa! Încă nu mi s-a uscat parul!
- E aproape ora 11, si nu vreau ca ei sa creadă ca noi nu suntem punctuale!Spun eu in timp ce imi retușam machiajul in oglinda.
Eram mândra de felul in care arătam. Rochița mea neagră mulată, care ajungea pana la jumătatea coapselor , se potrivea de minune cu sandale cu toc negre , pe care le-am optat pentru aceasta întâlnire. Parul mi l-am prins intr-o coada de cal , si mi-am accesorizat ținuta cu o geanta neagră .
Liv iese din baie , bucurându-ma ca a reușit in cele din urma sa își facă parul.
Arata chiar foarte bine. Purta o cămașă alba , si o fusta neagră , mai sus de genunchi , iar in picioare , a încăltat , o perechi de pantofi roșii , simpli, dar cu mult stil.- Arați foarte bine , Liv!
- Si tu , Amanda! Acum hai sa mergem , nu vreau sa întârziem .
Iau cheile de pe noptiera , închid usa , si coboram cu liftul , pana ajungem in parcarea blocului . Deschid mașina , si ma urc pe scaunul șoferului , pornind către cafenea, având-o pe Liv in scaunul pasagerului.
Am ajuns la locul stabilit in 5 minute , ajungând la fix. Am intrat in cafenea , căutându-i cu privirea pe cei doi . Când i-am ochit nu am putut remarca cât de bine arătau , ca de obicei. Chiar dacă arătau mai mult, ca pentru o ieșire între prieteni , tot arătau bestiali. Purtau niște pantaloni negri strâmți , si cămașă alba, cu primii nasturi descheiați. Cred ca salivez deja !!
Înaintam spre masa , așezându-ne lângă cei doi !- Buna ! Ce mai faceți ?
-Bine , tocmai ce vroiam sa luam comanda ! Vreți ca si data trecută ? întreaba Nick.