Amanda's POV
Nu știam cum sa mai reactionez .. Întrebarea lui m-a surprins , dar in mod plăcut . Nu m-as fi gândit niciodată ca el avea sa ma întrebe așa ceva si ca are sentimente pentru mine . Pentru mine e sigur , il plac , si il plac mult.
-Da , vreau sa fiu iubita ta.Pe fata lui Matt se afișa un zâmbet larg , si ma trage intr-o îmbrățișare calda.
-Sunt așa bucuros ca ai acceptat. Acum haide , sa te duc acasă , mâine e zi de școala, si e cam târziu.
După ce ne-am strâns lucrurile , am pornit către mașina , prin pădure . Când ajungem , Matt imi deschide portiera , așezându-ma pe locul pasagerului , si el pe cel al șoferului.
Imi iau la revedere de la Matt,pasind catre intrarea in bloc. Mhmmm..ciudat,masina lui Liv ,nu este aici. Ajung in apartament , văzând locuinta intr-o liniște morbida.Liv ar trebui sa fi ajuns pana acum , nu este genul ei sa stea pana târziu.
Imi scot telefonul din geanta , si o apelez. Dar nu răspunde..O mai sun de vreo 10 ori , si tot nimic . Decid sa o sun pe Jessica , care e probabil cu Jennifer acum , si poate si Liv.
-Hey , Jess.
-Hey , Amanda! Ce faci scumpo ?
-Bine , acum am ajuns acasă. Tu?
-Sunt la o petrecere cu Jenn. Olivia ce face, nu a vrut sa vina cu noi la petrecere?
-Pai asta am vrut sa te întreb si eu, nu sti unde este Liv? Pentru ca acasă nu e , si e trecut de miezul nopții. Când ai văzut-o ultima data?
-Acum câteva ore. Imediat după ce ai plecat tu , a plecat si ea. A spus ca merge acasă ca este obosita , si ca nu vine la petrecere . Crezi ca s-a întâmplat ceva rău cu ea?
-Nu stiu , Jess . Dar sunt tare îngrijorată . Mâine avem școala , si nu cred ca ar întârzia , decât dacă ar avea un motiv bine întemeiat . Dacă afli ceva, sa ma suni. Pa!
-Da , desigur.Ceao!
Stau pe canapea, si ma gândesc cum as putea da de ea, așa ca il sun pe Nick.
-Hey, Nick,Amanda la telefon.
-Buna Amanda!
-Te-am sunat sa te întreb dacă ai ceva vesti de la Liv?
-Nu, am sunat-o sa văd dacă vrea sa ieșim la o cafea , dar nu a răspuns . Vrei sa spui ca nu e acasă acum ?
-Nu , si sunt tare îngrijorată.
-Ok , stai liniștita . O sa o găsim, nu îți face griji. Acum du-te sa te culci , ai școala mâine. Noapte buna!
-Noapte buna!
Decid sa ma trântesc in pat si sa deschis televizorul. Ramân uimita de imaginea pe care ecranul televizorului o reda . Sunt eu , impreuna cu Matt intrând intr-o limuzina,bombardati de paparazzi.
-Se zvonește ca aceasta domnișoara este noua iubita a faimosului om de afaceri , Matt Cross. O cheamă Amanda Collin , are vârsta de 20 ani si este înscrisa la facultatea Yale , in primul an . Cei doi au fost văzuți urcând intr-o limuzina împreuna. Zvonurile încă nu sunt confirmate , dar de îndată ce vor fi , o sa va anunțam.spune o prezentatoare TV.
Okk.. Am crezut ca nu vor da materialul la televizor, dar m-am înșelat . Nu imi place sa fiu in centrul atenției mereu , mai ales la televizor , si de unde naiba imi stiu numele,varsta si unde studiez?! Acum fiind cu Matt , nu stiu cum vor sta lucrurile între noi, fiind in joc si faima lui. Decid sa alung gandurile rele si sa adorm cu gandul Liv.