Capitolul 11

30 2 0
                                    

Ceasul suna inca de câteva minute bune , dar eu tot nu ii dau importanța. Ma ridic leneșa din pat, bucuroasa ca este vineri, si merg la toaleta. După ce imi fac un dus rapid , imi aleg ținuta de astăzi ce consta intr-o pereche de blugi albaștrii , niște cizme lungi pana la genunchi cu toc, si o bluza neagră , mulată. Imi pun strictul necesar intr-o geanta albastra , si ma îndrept spre bucatarie , unde o găsesc pe Liv , care lua micul de jun.

-Buna dimineața , soare ! spune ea vesela , in ciuda întâmplărilor petrecute cu puțin timp in urma.

-Neața'. Ce e cu fericirea asta la tine? o intreb eu , după ce iau un mar din fructiera.

-Eh, doar bucuroasa ca maine e weekend si ca diseară mergem la petrecerea lui Andrew.

-Oh, am uitat complet de petrecere. Mai târziu mergem la mall sa imi găsesc o ținuta potrivită.

-De acord.

Parcăm mașina in curtea impunătoarei facultăți , si ne îndreptam cu pași mărunți către clădira in care ne vom petrece 6 ore chinuitoare.

Ne așezăm in ultimul rând a sălii de curs , si așteptam ca profesorul de engleză sa apăra , dar mai fiind inca 10 minute de pauza , nici jumătate de clasa nu e plină. Pe usa intra Gigi impreuna cu marionetele sale , si nu ne oferă o privire prea plăcuta. După ce ii arat semnul păcii, este pregătită sa vina către noi , dar profu' intra in clasa. Păcat , cu siguranța as fi vrut sa ii dau extensiile alea jalnice din cap.

După niște ore de chin , a ajuns si mult așteptata masa de prânz. Intram in cantina , si le vedem pe prietenele noastre la o masa in centru.Nu i-am mai vazut de ceva timp pe Andrew si pe David.

-Buna, dragelor ce faceti? spune Liv , in timp ce isi savureaza sucul.

-Bine , Jessica tocmai ne povestea despre crush-ul,asa-i Jess?spune Maya, iar Jessica se ineaca, noi celelalte incepand sa radem de reactia ei.

-Nu-mi place de Andrew!aproape tipa indignata, prietena noastra indragostita.

-Andrew?!! Serios, cum de? intreaba Liv curioasa.

-A invitat-o in oras, dar nebuna asta de aici nu acceptat pentru ca ii e frica sa nu o insele cu alta. spune Jennifer, iar eu imi abtin rasul.

-Devii paranoica deja, Jenn. Daca te-a invitat in oras , asta inseamna cu adevarat ca te place. Si nu trebuie sa ai o relatie cu el daca nu vrei,dar poti sa ii accepti invitatia. De fapt in seara asta la petrecere, o sa ii spui ca vei iesi cu el.spun eu , si ma joc cu legumele din farfurie.

-Sti ce?Ai dreptate!O sa ies cu el.

-Asa fato!spunem toate celelatle simultan.

***

Ma uit in oglinda si verific ultimele detalii ale tinutei pentru seara asta. Rochia mea neagra cu bretelute subtiri , care vine stramta pana deasupra de buric, mai apoi sa fie usor larguta, cu un decolteu destul de generos, se potriveste de minune cu pantofii negri inalti de 10 cm.Machiajul este unul discret: niste ruj rosu aprins , si putin de rimel, nu-mi place sa folosesc fond de ten, pentru ca am un ten destul de curat. Parul mi l-am ondulat,astfel cazand in bucle mari pe spate.La gat imi pun lantisorul pe care l-am primit de la Matt, ce are ca medalion un simplu fruture, dar care pentru mine inseamna mult. Inca nu-mi vine sa cred ca Matt m-a mintit. Mi-a ascuns un detaliu foarte important din viata lui, iar eu nu am sa-l iert,chiar daca il iubesc. A incercat sa ma sune , dupa noaptea aceea , dar eu bineinteles ca nu i-am raspuns. Mi-am si schimbat numarul de telefon, la fel si Liv. Imi alung gandurile de la frumosul CEO/mafiotul, si imi pun intr-o gentuta neagra tot strictul necesar.


Opposites AttractUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum