Capitolul 10

31 3 0
                                    

Dimineața următoare ne-am trezit foarte devreme. După ce mi-am mai verificat încă o data bagajul si după ce am luat un mic de jun scurt ,pe la ora 8:30, 9:00 , ne-am îmbarcat in autobuze, spre New York.

Pe tot parcursul drumului am dormit, in brațele protectoare ale lui Matt. Când sunt cu el ma simt in siguranța , iubita si răsfățata. Stiu ca modul in care ne-am cunoscut este unul absurd, dar totuși mi-a ajuns la inima. Imi place de el cand ma alinta , cand imi umbla prin par , cand ne certam din chestii banale , iubesc totul la el. Chiar daca este foarte ocupat cu slujba lui , încearcă sa își facă timp si de mine . In plus , o am pe Liv si nu sunt mereu singura , având si facultatea pe cap.

Ma uit la ceas si vad ca este ora prânzului.Ma îmbrac rapid intr-o pereche de blugi albaștrii , un pulover roz , in picioare imi iau niște botine negre , iar pe cap imi pun o pălărie neagră. Imi întind parul , si renunț la machiaj.

Merg sa o trezesc pe Liv , si sa o conving sa vina cu mine la mall sa mai petrecem timp ca între fete.

-Frumoasa din pădurea adormita , este ora 13:00 si este timpul sa te trezești .

-Mhmm.. Mai lasa-ma cinci minute . Zice ea pe o voce mai mult adormita.

-Haide Liv! De ieri de cand am ajuns , am stat doar in casa. Hai sa profitam ca azi nu avem scoala si sa mergem la mall. încerc eu sa trag de ea.

-Mbinee.. Sunt gata in 15 minute . spune ea in timp ce se ridica din pat ai se îndreaptă spre baie , tragandu-si picioarele după ea.

O las sa se pregătească , iar eu între timp imi pun lucrurile esențiale in geanta. După aceea , merg si dau drumul la televizor , așteptând-o pe prietena mea draga sa se finalizeze.

-Haide, sunt gata ! Spune Liv închizând usa de la camera ei.

Ajunse la mall , am tarat-o pe Liv la toate magazinele , hotărâtă sa ne luam niște ținute speciale , pentru o ocazie.. specială ,sa zicem asa.

-Deci , vrei sa imi explici de ce vrei sa ma îmbrac toată in negru. spune Liv arătând spre ținuta din mana mea , care era compusă din niște pantaloni negri de piele , niște cizme pana la genunchi cu toc , dar si o bluza neagră pe gât , impreuna cu o căciula , tot neagră.

-Nu pot sa îți explic aici, dar o sa îți spun acasă .
O vad confuza , asa ca merg repede sa plătesc hainele si ne îndreptam către apartament.

-Okay, imi poti spune ce naiba ai pățit ? Spune Liv , după ce inchide usa locuinței noastre.

-Bine , poate o sa ti para nebunesc , dar vreau sa ii urmărim pe Matt si Nick. Se comporta foarte ciudat, asa ca am crezut ca vom avea nevoie de niște ținute potrivite , ca si intr-o misiune imposibila . Ne ascund ceva si tu sti bine ca e asa. spun eu in timp ce ma așez pe canapeaua din living .

-Amanda .. Planul asta e nebunesc , dar.... Imi place !! Sare ea entuziasmata .

-Pe bune ?? o intreb eu sărind ca arsa de pe canapea.

-Da. Adică ce poate fi mai palpitant. Si cand intram in acțiune?

-In seara asta.Matt a spus ca ia cina cu niște oameni importanți de afaceri, dar bineînțeles ca nu il cred. Asa ca am pus un dispozitiv de urmărire pe mașina lui si a lui Nick.

-Doamne , dar chiar te-ai gândit la toate. Cat timp mai avem ?

-Pai este ora 15:00 , si mai avem timp inca 4 ore sa ne pregătim.

Ca sa mai treacă timpul, ne-am uitat la un frumos film de dragoste "The Notebook" , la care am plâns pentru a o mia oară, ne-am facut câte o cafea si am mai povestit .

Punând ținuta pe mine , observ ca imi sta perfect. Imi sta super bine cu negru , la fel si lui Liv. După ce am pregătit tot , mergem in mașina si urmărim automobilele celor doi iubiței.

Mașina se oprește undeva la o fabrica abandonată cam la o ora depărtare de Nwe York . Deci aici iau Matt si Nick cina ? Cu siguranța ca arata ca un restaurant luxos . Nu imi vine sa cred ca m-a mințit , am crezut ca re încredere in mine .

Matt si Nick coboară din mașina si înaintează spre clădire.

-Haide Liv.

Avem grija sa trecem neobservate pana cand intram in clădirea asta, după care coboram pe niște scări , intr-un subsol. Noroc ca tocurile nu se aud , daca nu, am fi fost prinse de mult timp.

Ne găsim o ascunzătoare , si suntem atente la ceea ce va urma.

Pe o alta usa mai intra inca câțiva bărbați, dintre care unul era cel mai in fata, un bărbat brunet de vreo 30 ani.

-Ati adus banii? întreaba pe o voce care imi provoacă fiori , bărbatul brunet .

-Da , tu ai armele si drogurile? cand am auzit vocea lui Matt spunând asta, pur si simplu am înghețat. Trafic de arme si de droguri?! Cum se poate sa ma fi mințit in tot timpul asta , mai ales cu un lucru ca acesta, adică este mafiot . Iar eu ca o proasta am căzut in plasa lui.

Ma uit la Liv si vad ca si ea are aceeași reacție ca si mine, este nervoasa si uimita.

-Da , hai sa terminam mai repede cu asta. Spune bărbatul înfiorător si face schimbul . Ies de unde au venit , iar Matt si Nick stau si verifica armele. O vad pe Liv ca are se gând sa face ceva , dar nu o mai pot opri.

-Hahaha. Frumoase arme. rade aceasta , determinându-i pe băieți sa se întoarcă către ea . Ma duc lângă ea , si acum vad privirile înspăimântătoare ale lui Matt , dar si a lui Nick.

-Liv,Amanda ? Ce faceți aici?? spune Nick , cu o voce ușor nervoasa.

-Noi? Dar ce faceți voi aici? Asta este cina despre care vorbeați ? Pai atunci halal cina. Sa ghicesc , drogurile sunt bune de mâncat iar eu nu stiu ?Imi  fac si eu in sfarsit curaj sa vorbesc , neluându-mi privirea de la cei doi.

-Te rog , lasa-ma sa îți explic. spune Matt in timp ce înaintează către noi.

-Nu! Spun eu , in timp ce ii arat degetul , in semn sa se oprească. Nu vreau sa aud nicio explicație . Ne-ați mințit. Ce explicație ne-ați putea da ?!! Ca sunteți niște infractori cărora nu le pasa de noi?! Ei bine , s-a terminat. strig eu atât de tare încât simt ca am răgușit.

O trag pe Liv după mine, si aproape alerg pana la mașina , lasandu-i in urma pe cei doi.

Matt's POV

Prost, prost , prost!!! Cum doamne am putut sa o pierd intr-o secunda ! Ma urăsc ca am facut-o sa sufere, stiu,  sunt un idiot.

-Suntem niște fraieri. spune Nick in timp ce ne îndreptam către mașina.

-Spune-mi ceva ce nu stiu deja. Le-am mințit frate , rau de tot . Si nu o sa ne ierte.

-Clar suntem cei mai mari dobitoci de pe întreaga planeta.

Salutare dragilor. Capitolul 10 a venit mai devreme , ca o recompensa care sa compenseze faptul ca nu am scris de mult timp. Ce credeți despre acest capitol? Credeți ca fetele o sa-i ierte pe băieți ? Si daca da, ce vor face  in continuare ?? Capitolul următor o sa il postez inainte de Ajunul Crăciunului .Kisses <3 😘


Opposites AttractUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum