Dansam cu Liv pe ritmurile muzicii Demons, cand , ritmul melodiei se shimba brusc intr-o melodie lenta. Il vad pe Matt venind increzator , cu acei ochi superbi stralucind, spre mine, coplesindu-ma emotiile.
-Hei, Amanda.Ma gandeam daca, ... vrei sa dansezi cu mine?
Radiam in sus de fericire , in mintea mea, dar nu puteam sa cred ca el chiar m-a invitat la dans.
-Adica , eu? Serios?
-Da.spune el,chicotind.
-Mi-ar face mare placere!
Pasim pe ringul de dans, el punandu-si mainile in jurul meu , iar eu punandu-mi-le pe ale mele in jurul gatului sau. Ma trage mai aproape de el , eu afanandu-mi capul in scobitura gatului sau, dansand lent, unduindu-ne usor soldurile.
Ma uit catre Liv, observand ca danseaza si ea cu Nick. Se pare ca norocul a dat peste noi in seara asta.Imi ridic privirea catre Matt, fascinandu-ma sclipirea din ochii sai. Privirile noastre se aduc mai aproape, el venind spunandu-mi ceva la ureche.
-Esti foarte frumoasa in seara aceasta, Amanda! respiratia lui calda pe lobul urechii mele stangi, imi provoaca fiori pe sira spinarii.
Revine cu privirea asupra mea, tragandu-ma intr-un sarut pasional si dulce. Are cele mai moi si mai dulce buze, pe care le-am sarutat in viata mea. Adancesc sarutul intr-unul si mai nebunesc , continuand asftel o vesnicie. Cand ne-am oprit , amandoi respiram sacadat, eu inca fiind uimita si usor surpinsa de tocmai ce s-a intamplat. Am fost intrerupta de gandurile mele, in momentul in care , geamurile receptiei au explodat , mii de zgomote rasunand in intreaga incapere. Am facut contactul cu podeaua , vrand sa ma pot adaposti, insa nu gasesc niciun loc potrivit. Il caut cu privirea pe Matt, dar nu il gasesc. Doresc sa ma ridic, dar observ , ca sangerez la piciorul drept , si simt cum ceva m-a lovit in umar , dandu-mi seama ca era un glont. Incerc sa ma ridic din nou , dar esuez dramatic. Cad cu capul de podea , durerea din umar , fiind inca acolo. O caut pe Liv, cand ii vad frumos ei par blond , asezat pe podea , ea fiind int-o balta mica de sange, ma tarasc pana la ea, rugandu-ma sa fie bine.
Nu stiu ce m-as face fara ea. Este cea mai buna prietena a mea , de mica , mai ales de atunci cand parintii nostri au murit intr-un accident de masina, in drum spre Chicago. Un tir a intrat in ei , masina explozand, iar parintii nostrii murind. Cu greu am trecut peste moartea lor, dar avand-o pe Liv langa mine, aflandu-se in aceeasi situatie , am putut trece peste tot. Asta s-a intamplat acum 3 ani, si de atunci ne-am promis sa ramanem impreuna pentru totdeauna, asa ca nu o pot pierde, nu acum, cand planul nostru dadea roade...
Ajungand la ea , ii dau parul de pe fata, observand ca inca e consienta, doar lovindu-se putin la cap.
-Liv, te rog fi bine! Ii iau capul in mainile mele, incercand din rasputeri sa pot sta in genunchi.
-Amanda! zice cu o voce inceata. Sangerezi Amanda , esti ranita! Ce s-a intamplat? Am vazut cum ii dadeai limbi la Matt , si apoi.. bumm!
Am chicotit usor, la gandul ca e amuzanta, chiar si in aceasta primejdie.
-Liv , eu sunt bine! Hai sa mergem sa ne adapostim undeva, crezi ca poti merge?
-Nu stiu, cred ca da! Haide , daca nu vrei sa nimerim un glont in cap.
Am ridicat-o usor pe Liv, sprijinindu-ne una de alta, cand am vazut ,ca in spatele scenei ar fi cel mai bine sa ne ascundem.Ma straduiam sa pot merge, dar eram din ce in ce mai ametita, acum Liv fiind cea care ma tine in brate.Cand ajungem acolo, aud o discutie aprinsa intre doua voci masculine. I-am recunoscut imediat glasul bland si dulceag, acum transformandu-se in unul agresiv, rece si furios. Matt si Nick erau acolo.
-Matt! Nick ! striga Liv cu o voce usoara. Am nevoie de ajutor cu Amanda. L-am vazut imediat pe Matt venind spre noi , luandu-ma din bratele lui Liv ,aceasta ducandu-se si adapostindu-se in scobitura gatului lui Nick.
-Amanda, scumpo! Esti in regula?
-Ma doare umarul si piciorul. spun mai mult pentru mine, pentru ca nu mai puteam vorbi.
-Esti plina de sange!Umarul tau se fa infecta curand, trebuie sa te ducem la spital.
-Matt , ce s-a intamplat? Ce se intampla , de fapt?
-Nu stiu inca! Promit, ca voi afla.Nick , du-o pe Olivia, sus intr-una din camere pentru a se odihni, si trateaza-i usor rana la cap. Eu o voi scoate pe Amanda de aici , si am sa o duc la spital.
-Bine, ai grija cum traversezi holul receptiei!Focurile de arma inca nu s-au oprit, asta ingrozindu-ma.Matt ma ia in brate, in stilul miresei, si parcurge cu usurinta , holul, mergand catre iesire.
-O sa fi bine!Vom ajunge la spital imediat.
Matt isi deschide frumoasa masina neagra, punandu-ma pe bancheta din spate, el mergand pe scaunul soferului. Ajungem la spital in mai putin de 5 minute.Matt coboara grabit din masina , mergand cred , dupa un medic.
Ajunge in doua minute, deschizand portiera masinii, si punandu-ma pe targa.Inaintam spre spital , intrand imediat pe usile acestuia. Sunt dusa intr-un salon , surprinsa ca Matt inca ma tine de mana.
-Domnule , sotia voastra trebuie sa fie urgent operata, va rugam sa iesiti afara. Matt nu s-a impotrivit deloc, si nici nu a zis nimic despre faptul ca m-a numit sotia lui.
Matt's POV
Stau aici de 3 ore, si inca operatia nu e gata. Jur ca am sa il omor pe Davis , pentru ca m-a atacat la gala , stiind ca acolo va fi si Amanda si Liv. Stie ca am o slabiciune pentru ea, si jur daca pateste ceva, nu am sa pot sa mi-o iert niciodata. O cunosc pe Amanda si Liv dinainte sa vina in New York. Stiu ca au venit la facultate la Yale care va incepe peste 3 saptamani, si stiu ca se prefac ca sunt femei de afaceri. Nu ma gandeam ca o sa vina ea la mine, dar sunt mult mai bucuros ca a facut-o. Sunt intrerupt de gandurile mele, in momentul in care doctorul iese din salonul in care tocmai a fost operata Amanda.
-Domnule Matt, domnisoara este bine!Operatia la umar a fost un succes, si am reusit sa scoatem glontul cu usurinta. Piciorul drept i l-am pus intr-o fasa ,iar ea va fi libera in doua zile.
-Multumesc domnule doctor!
Intru pe usa salonului in care Amanda se odihnea. Chiar daca i s-a distrus rochia, parul ii este ravasit si machiajul sters, este tot cea mai frumoasa femeie pe care am vazut-o. Ma asez pe margine patului, si ii iau mana intr-a mea.
-hey! zice cu o voce putin trista
-Buna!Trebuie sa te odihnesti!Esti bine acum, iar doctorul spune ca vei fi libera in doua zile.
-Matt, ce s-a intamplat de fapt acolo?
-Inca nu stiu! mint eu.Politia s-a dus la locul faptului si au deschis o ancheta.
-Oh doamne!! Este Olivia in regula, am lasat-o acolo fara niciun ajutor!?
-Linisteste-te! Este in siguranta, e cu Nick.
-Uhh. rasufla ea usurata.
-Haide trebuie sa te odihnesti!o sarut usor in crestetul capului, si ii dau firele de par de pe fata ei lipsita de imperfectiuni.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Va multumesc ca inca imi cititi povestea, si dupa cum vedeti am mai postat inca un capitol. Se pare ca m-a cam lovit inspiratia astazi!! :)) Vreau cat mai multe pareri , pupici! Love you all!