Capitolul 9

58 3 0
                                    

Razele de soare care patrund pe fereastra din camerea mea, ma fac sa ma trezesc usor. Imi deschid ochii, si ma uit la ceasul de pe peretele din fata mea. Este ora 5 p.m. si se pare ca am dormit cam mult. Cobor din pat si imi incalt papucii me pufosi mov, si ma indrept spre usa. Cobor in bucatarie care e cam pustie, nefiind nimeni aici. Asa ca imi iau telefonul din buzunarul hanoracului meu gri , si ii trimit mesaj lui Liv.

''Hey, acum m-am trezit. Unde sunteti?''

Mesajul de la Liv nu a intarziat sa apara asa ca l-am deschis si l-am citit.

''Noi suntem toti afara. Imbraca-te gros , deoarece o sa jucam ceva joc toti . Hai ca te asteptam. xoxo ''

Pe bune ?! Un joc? Ce-ar fi in capul directoarei? Eh, sper ca macar sa fie distractiv.

Urc sus repede in camera mea si in mai putin de 15 minute sunt gata cu totul. Mi-am luat UGG-urile mele albastre, un pulover roz , niste skinny jeansi negri , si o jeaca maro, in care mi-am pus telefonul. Imi pun o caiula neagra rapid pe cap , si ies afara din cabana. Tot locul este plin de studenti , care mai de care mai incantati de ceea ce va urma. Ii gasesc cu privirea pe prietenii mei si ma indrept catre ei.

-Buna,ce faceti?spun eu in timp ce imi aranjez mai bine fesul pe cap.

-Bine, acum trebuie sa inceapa jocul. spune Matt si apoi imi da un sarut pe obraz.

-Pai, si tu joci? Adica, nu doar elevii scolii trebuie sa joace? spun eu usor confuza.

-Ai uitat ca eu si Nick am studiat aici? Directoarea ne-a invitat sa jucam. spune el afisand un sambet larg pe fata.

-Oh,am uitat.

-Deci jocul se desfasoara in felul asta. incepe directoarea , si ne atrage atentia. O sa facem echipe de cate 6 elevi. 10 echipe vor fi cele care trebuie sa fuga prin padure , si sa gaseasca steagul scolii noastre. Dar trebuie sa va ascundeti si de inca 5 echipe care vor fi pe urmele voastre. Daca sunteti impuscati cu un pistol cu vopsea, atunci ati pierdut sansa de a castiga.Prima echipa care ajunge aici cu steagul, este declarata castigatoare. O sa va dam 10 secunde avans pentru a apuca sa va ascundeti in padure. Aici este lista cu echipele. Succes!

Toata lumea se indreapta catre masuta de langa directoare , curiosi fiind, sa afle care sunt echipele. Echipa mea este formată  din Andrew, Jessica si inca doua fete pe care le cunosc doar din vedere de la cursul de istorie, Rebeca si Mia. Liv se pare ca a cazut cu David, Jennifer, Maya, si Gigi. Am avut noroc ca nu am picat cu scorpia aia in echipa, pentru ca o ingropam in zapada, dar nu pot zice acelasi lucru si despre Liv. Caut numele lui Matt si il gasesc in echipa celor care trebuie sa ne urmareasca prin padure , impreuna cu Nick. Fix de asta aveam eu nevoie . De o urmarire nebuna prin padure de-a lui Matt.

Mi-am adunat toata echipa, si am asteptat ca directoarea sa dea start-ul.

-Ce bine ca sunt cu tine ,Amanda. imi spune Jessica.

I-am zambit usor , dupa care m-am intors catre Matt , care era cu Nick, si i-am scos limba. El a chicotit usor si s-a intors la discutiile lui.

-Bun, copii. Jocul va incepe in 3...,2...,1...,0!Start!

Dupa ce doamna directoare ne-a dat startul , am inceput sa fug ca o buimaca catre padure. Alergam din ce in ce mai tare, iar zapada scartaia sub picioarele mele. M-am uitat in spatele meu , vazand marea multime de elevi care fugeau, iar in spatele lor, l-am vazut pe Matt. Am pornit sa alerg si mai tare , rugandu-ma ca genunchii sa nu imi cedeze. Am intrat in padure si mi-am facut loc intre copaci. Cred ca fugeam cel mai tare dintre toti ,deoarece in spatele meu nu erau multi studenti. Poate altii s-au ascuns, sau poate deja au iesit din joc. Caut cu privirea steagul, dar cand vad ca nu il gasesc , ma dau batuta,si incep sa alerg din nou. Deja in urma mea se aduna din ce in ce mai multi elevi, si am zarit-o si pe Gigi. Alerg si mai tare, dar incetinesc putin, deoarece picioarele ma dor.

Opposites AttractUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum