Capitolul 8

74 5 4
                                    

Toti isi muta privirea altundeva prin clasa, pana cand.. Scorpia de Gigi apare , impreuna cu cele doua escorte ale sale. Stiam ca lumea va fi rea si invidioasa cand va afla ca sunt cu Matt Cross, dar Gigi intrece intotdeauna masura, fiind a doua Cruela de Vil. O cunosc de o saptamana si deja o urasc, mai tare ca pe Justin Bieber.

-Mai, mai , a venit si intepata blonda.Dar ce-ai patit de ai lipsit? Chiar ti-am dus dorul. spune blonda cu o tristete falsa in glas, mai falsa decat ea.

-Ai grija ce cuvinte iti ies pe gura ta aia mare, si nu imi insulta prietena, cretino. Si ar fi bine sa te duci la salon zilele astea ,firele tale blonde si despicate iti cam ies in evidenta. spun eu , si ma intorc cu spatele la ea, fetele urmandu-ma catre scaunele libere din spate.

-Cine e scorpia asta infernala, si cine se crede? Nu e ca si cum , am juca in Mean Girls 3. spune Liv, iar pe mine ma imbufna rasul.

-E o tafnoasa cu gura mare. E invidioasa, putred de bogata, si se crede buricul Pamantului, pe cand , ea ar putea doar sa pozeze in reviste pentru barbati. spun eu , si toate celelalte fete chicotesc.

Ora a trecut mai repede decat ma asteptam, iar eu Liv, Maya, Jessica si Jen , ne-am hotarat sa mergem la cantina, sa ne intalnim cu David si Andrew , pe care nu i-am vazut zilele astea pe la scoala. Mi-era ușor dor de ei.

-Hey, Liv! spun cei doi si se indreapta catre noi si ne imbratiseaza pe toate scurt. Cum esti?

-Pai sunt destul de bine, dar inca incerc sa ma acomodez. Spune Liv si își pleacă capul jos.

-Voi cum sunteti, nu v-am vazut zilele astea pe la scoala? Spun eu curioasa , schimband subiectul ,in timp ce iau o gura din sandwich-il meu.

-Pai ..am avut ceva treaba si am fost plecati din tara , dar nu conteaza... spune incurcat Andrew.

-Si am fost sa ne vizitam parintii in L.A. spune David.

Decid sa nu ii mai intreb nimic, si imi continui pranzul in liniste.

*****

-Liv!! Mi-ai vazut cumva pantofii pe care i-am cumparat astazi?

-Hmm... care dintre ei?

-Cei negri , bineinteles.

-Pai cred ca sunt inca in punga , pentru ca nu ai despachetat cumparaturile. spune Liv, si chicoteste usor.

Astazi iesim in oras , la un club care s-a deschis recent, impreuna cu toti prietenii nostri. Saptamana a trecut rapid, fara alte priviri ucigatoare din partea lui Gigi sau a colegilor.Liv incepe sa isi revina incet, incet. Acum s-a mai ingrasat si arata ca si inainte de accident, si pare ca a trecut peste, chiar daca stiu ca nu e asa.

Eu si fetele am ajutat-o mult, facand tot felul de chestii care sa-i alunge amintirile neplacute, dar si Nick, care cu cateva zile in urma, a invitat-o la o intalnire. Si acum sunt un cuplu si sunt de nedespartit, chiar daca el si Matt lucreaza mult, isi fac timp si pentru noi. Dupa ce sunt gata, ma uit pe geam la paparazzi care par linistiti si se plimba in jurul blocului. Cum am spus, par, pentru ca imediat ce vom iesi pe usa blocului, zici ca sunt scapati de la circ, devenind chiar si agresivi.

-Liv, haide , nu am tot timpul din lume la dispozitie. Matt si Nick sunt deja jos si ne asteapta sa coboram.

-Bine,bine..acum vin. Spune Liv si iese din casa.

Inchid usa apartamentului, si ne indreptam spre lift. Imediat ce ajungem jos, suntem asteptate de catre cei mai simpatici fotografi. Ii vad pe Matt si Nick la masina, si ma indrept catre ei cu Liv in spatele meu. Cand ajungem , Matt imi da un sarut cast pe buze, si Nick face la fel cu Liv, paparazzi fiind in extaz. Si da, acum le sunt confirmate banuielile in legatura daca formam, sau nu , un cuplu.

Opposites AttractUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum