ភាគ1

244 16 0
                                    

រាប់ចាប់តាំងពីថ្ងៃដែលsonicចាកចេញពីnorthគឺកន្លងទៅបាន5ឆ្នាំទៅហើយ northតាមរកsonicរហូតប៉ុន្តែរកនៅតែមិនឃើញរហូតដល់គេស្ទើរតែអស់សង្ឃឹមក្នុងការតាមរកsonicទៅហើយ..គេតែងតែឃុំខ្លួនក្នុងខុនដូមិនសូវចេញទៅណាមក3ឆ្នាំហើយ..

Dean:ក្លិនស្អុយដ៏ថ្នាក់នេះបងរស់នៅបានយ៉ាងម៉េច???

North:មករកអី??បើជារឿងដដែលយើងបានប្រាប់ឯងរួចហើយថាយើងមិនត្រឡប់ទៅវិញទេ!

Dean:បងឃុំខ្លួនបែបនេះហើយបងគិតថាsonicញេនិងមករកបងវិញមែនទេ???

North:វាជារឿងរបស់យើងទេមិនពាក់ព័ន្ធនឹងកូនប្រពន្ធចុងដូចជាឯងឡើយ!!

Dean:បងយល់ថាចឹងមែនទេ??(ឮគេហៅខ្លួនឯងថាជាកូនប្រពន្ធចុងចឹងក៏រាងអន់ចិត្តដែរ)

North:មែនហើយ បើគ្មានម៉ាក់ឯងម៉ាក់យើងក៏មិនឈឺចិត្តដល់ស្លាប់ដែរហើយមូលហេតុក៏មានក្មេងចង្រៃដូចជាឯងចូលរួមដែរបើគ្មានកំណើតរបស់ឯងប៉ាយើងក៏មិនចាំបាច់ទទួលខុសត្រូវឆ្កួតឡប់ស្អីដែរ!(សម្លឹងសម្លក់deanដោយការស្អប់ខ្ពើម)

Dean:ខ្ញុំមកនេះមកដោយបំណងល្អ..ហើយខ្ញុំមិនដែលចង់កើតមកបំផ្លាញ់អ្នកណាដែរ...បើខ្ញុំរើសកើតបានខ្ញុំក៏សុំមិនកើតជាកូនប្រពន្ធចុងឲ្យបងស្ដីបន្ទោសដូចគ្នា!(និយាយបណ្ដើររលីងរលោងទឹកភ្នែកបណ្តើរ)

North:បំណងល្អស្អី??មុខឯងនិងចេះមានបំណងល្អដែរមែនទេ???

Dean:ខ្ញុំដឹងថាsonicនៅឯណា..ប៉ុន្តែខ្ញុំនិងប្រាប់បងប្រសិនបើបងទៅផ្ទះវិញព្រោះថាពេលនេះប៉ាឈឺធ្ងន់ណាស់ចង់ឃើញមុខបង!បងគិតមើលឲ្យច្បាស់ទៅហើយចាំទៅរកខ្ញុំនៅឯផ្ទះ!(បន្ទាប់ពីប្រាប់គេហើយក៏ចាកចេញទៅវិញ ហើយមិនបាច់ស្គាល់ទេថាហេតុអីក៏deanស្គាល់លេខកូដសម្ងាត់ខុនដូនិងព្រោះថាdeanឆ្លាតជាងAiទៀតគេមានវិធីពិសេសតែadminមិនប្រាប់ទេខ្លាចអ្នកខ្លះយកទៅគាស់ផ្ទះcrush)

North:គួរជឿដែរទេវើយ...(អង្គុយគិតម្នាក់ឯងថាគួរឬអត់ព្រោះថាខ្លាចគេកុហក)

+នៅផ្ទះរបស់dean

Dean:ប៉ារងចាំបន្តិចទៅណាខ្ញុំជឿជាក់ថាគាត់និងមក...

We can back?[ចិត្តពីរssn2](ចប់)Where stories live. Discover now