Diana x George

1.5K 4 0
                                    

Siedziałam w busie, jadąc na basen. Dostałam bon, więc muszę go wykorzystać.

Gdy dojechałam na miejsce, wzięłam opaskę, dałam bon i poszłam szukać swojej szafki. Gdyż ją znalazłam, zdjęłam ubrania, a pod spodem miałam już strój kąpielowy.

Poszłam się jeszcze opłukać, i weszłam na strefę basenów. Poszłam na zewnątrz, ponieważ tam podobno była najcieplejsza woda.

Usiadłam przy bąbelkach, relaksując się. Obok mnie siedział wysoki mężczyzna, miał brązowe włosy, a oczu nie widziałam.

Postanowiłam, że pójdę na zjeżdżalnie, a podejrzany wysoki brunet poszedł za mną.

Gdy chwilę już stałam w kolejce, ten nagle mnie zaczepił.

-Nie polecam tej zjeżdżalni, bardziej ten wir tam dalej.-wskazał palcem.

-Ale ja i tak chce iść na tą zjeżdżalnie.-odparłam.

-Dobra posłuchaj mnie, nie wiem kim jesteś, ale chcę coś ci tam pokazać i uwierz mi że nie pożałujesz.

-Japierdole niech będzie.- zażenowana popłynęłam w stronę wiru.

Nikogo tam nie było, co trochę mnie dziwiło, ale i tak poszłam. Stanęłam za ścianką, a mężczyzna mnie objął.

-Pieprz mnie.- powiedział nagle.- Gdybyś jęczała to mów moje imię, George.

Mężczyzna zdjął mi majtki do połowy, a potem swoje bokserki i zaczął mnie piepszyć. Było to mocne i szybkie, przez co chciałam jęknąć, ale bałam się, że ludzie się tu spłyną.

Pod moją górę stroju kąpielowego włożył ręce, ściskając moje sutki. Wkońcu cicho jęknęłam.

Niewygodnie tu było, jednak lepszych warunków na seks w publicznym basenie nie ma. Złapałam za jego kutasa, i nurkując go ssałam.

Robiłam to mocno, ale szybko, ponieważ nie chciałam się udusić. To był pierwszy raz, jak przystojny mężczyzna piepszył mnie i to w basenie.

Potem to George zaczął ssać mi cipę pod wodą. Jęknęłam, ale trochę głośniej niż wcześniej.

-Możemy iść gdzieś indziej?-zapytałam napalonego mężczyznę.- nie czuje się tu komfortowo.

George bez słowa ubrał moje majtki oraz swoje bokserki, a po chwili wyszliśmy z basenu na dworze.

Podszedł do jakiegoś ochroniarza, a ten poszedł w stronę jacuzzi, a po chwili wygonił wszystkich ludzi.

-Co ty zrobiłeś?-spytałam, nie wiedząc o co chodzi.

-Powiedziałaś że nie czułaś się tam komfortowo, więc wynająłem nam to jacuzzi. Tylko dla nas.

To było akurat słodkie. Weszliśmy do gorącej wody, a po chwili wróciliśmy do seksu.

Mężczyzna dalej mnie piepszył, a ciepłe bąbelki sprawiły, że cicho jęknęłam. Złapał mnie rękoma za pośladki, a ja za twarz i go pocałowałam.

Niektóre osoby że zdziwieniem przechodziły obok nas, ale miałam to gdzieś. Chciałam jego w sobie. I w dupie miałam zdanie innych ludzi.

Wkońcu George wszedł we mnie mocno i do końca. Jęknęłam, ale na szczęście nikt tego nie słyszał. Całowałam go dalej, aby nie jęknąć głośniej.

Schyliliśmy się, aby mężczyzna mógł zdjąć mój stanik, i żeby nikt tego nie widział. Ścisnął moje sutki, przez co bardzo chciałam jęknąć.

Zauważyliśmy nagle, jak jakaś para weszła do jacuzzi, i również robiła seks. Myślałam, czy do nich nie dołączymy, ale się powstrzymałam.

George dalej mnie piepszył, co było dla mnie najlepszym uczuciem. Jednak nasz seks skończył się wtedy, gdy mężczyzna musiał już iść.

Na koniec jednak zanurzyliśmy się i ssałam jego kutasa.

Historie 18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz