Ellie x Jake

1.3K 3 0
                                    

Wpatrywałam się w sufit. Cholernie się nudziłam, mając kare na telefon. Dostałam F z matematyki, więc dzisiaj profesor Jake Sail przychodzi do naszego domu.

Poszłam do łazienki, I bez powodu przyjścia, postanowiłam, że ogolę nogi i moje miejsce intymne.

Zawsze, przed przyjściem jakiegokolwiek mężczyzny do naszego domu, goliłam się, wrazie gdyby do czegoś doszło.

Gdy skończyłam golenie, wróciłam do pokoju i naszykowałam materiał. Nagle do mojego pokoju weszła moja matka.

-My jedziemy z tatą na imprezę, wrócimy późno-powiedziała.- jedzenie masz naszykowane, za pół godziny będzie Pan Sail. Nie rób nic głupiego, pa.

I wyszła. Dalej wyjmowałam materiał, gdy zauważyłam wibrator w szafce. Złapałam go do ręki, I usiadłam z nim na łóżku.

Zdjęłam spodnie i majtki, a potem włączyłam urządzenie i zaczęłam jeździć nim po mojej łechtaczce. Poczułam napalenie, więc przyciskałam wibrator do ciała.

Po kilku minutach usłyszałam dzwonek, więc szybko się ubrałam, i zbiegłam do drzwi.

Odrazu zauważyłam nauczyciela, który ubrany był w garnitur. Jego włosy były lekko roztrzepane. Spojrzał na mnie, i wszedł do środka.

-Dzień dobry Panie Sail. Proszę zdjąć buty I zapraszam na górę.

Mężczyzna zrobił to, o co go prosiłam. Gdy usiedliśmy w moim pokoju na krzesłach, mężczyzna wyjął książki, oraz zaczął tłumaczyć.

Odwrócił się na chwilę, I zauważył wibrator na moim łóżku.

-Ellie, czy ty się mastrubowałaś?-zapytał, a ja się zestresowałam.

-Nie, znaczy tak, znaczy..- Nie wiedziałam co mam powiedzieć.

Nagle włożył swoją ręke do moich spodni, I zaczął robić kółka na mojej łechtaczce. Zaczęłam głośniej oddychać.

-Piepszyć lekcje, powiesz swoim rodzicom, że wszystko zrozumiałaś- zbliżył się do mnie, i złożył pocałunek na mojej szyji.

Jęknęłam, a potem złapałam go za twarz, i pocałowałam go w usta.

-Ellie, czy mogę cię rozebrać?- zapytał, a ja otworzyłam szeroko oczy. Ale go chciałam w sobie.

Kiwnęłam głową, a ten ściągnął moje spodnie. Potem szarpnął koszulkę, i zostałam w samej bieliźnie.

Mężczyzna chwilowo się zawahał, ale powolnym ruchem zdjął mój stanik. Spojrzał na moje cycki I usłyszałam ciche "wow".

Jeszcze zdjął moje majtki, I teraz siedziałam naga przed swoim nauczycielem. Jake również chciał się rozebrać, i to zrobił.

Patrzyliśmy na swoje ciała, a potem rzuciłam się na niego, i zaczęłam go całować. Sail o mało nie spadł z krzesła, ale i tak odwzajemniał całusy.

-Niby jesteś taką grzeczną dziewczynką, a piepszysz się z nauczycielem-powiedział nagle, gdy ją całowałam jego szyję.- Chodź na łóżko, będzie wygodniej.

Jake złapał mnie na ręce, i nie odrywając pocałunku, rzucił mnie na łóżko, i nademną usiadł. Potem włożył swojego kutasa we mnie. Głęboko i na raz.

Jęknęłam, a nauczyciel swojego penisa wyjmował, i wkładał. Jednocześnie całował mój brzuch. Wydałam z siebie dźwięk, gdy poczułam jego ciepłe usta na moim brzuchu.

Przerwał piepszenie, a na mojej łechtaczce poczułam jego palce, zataczające kółka. Jęknęłam, a on mnie pocałował.

Usłyszeliśmy zadjeżdżający samochód, i odrazu zerwaliśmy się z mojego łóżka. Podeszłam pod okno, a samochód moich rodziców wjechał na podwórko.

-Cholera Jake ubieraj sie moi rodzice jadą.- złapałam za spodnie I je na siebie nałożyłam.

-Japierdole, siadaj przy biurku i udawaj że zadania robisz.- rozkazał, a ja siadłam na krześle.

Po chwili on również usiadł, a moja matka ucieszyła się na widok mojej nauki.

Ona jeszcze nie wie.

Historie 18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz