Obudziłam się, zauważając, że mojego przyjaciela Chrisa nie ma w pokoju. Nocowałam u niego, więc byłam lekko przerażona. Wstałam z łóżka, szybko ubrałam czarną koszulkę oraz jeansy, a po chwili wyszłam z pokoju. Zastałam tam Luke'a, starszego brata mojego przyjaciela.
- Chris musiał pilnie jechać do babci, więc wróci później - powiedział, a po chwili lekko się do mnie zbliżył. - Chcesz przyjść do mnie do pokoju? Poczekamy na niego.
-Okej.lko
Nikt o tym nie wiedział, lecz byłam zakochana w bracie mojego przyjaciela. Był o pięć lat starszy ode mnie, jednak był cholernie przystojny.
?
Weszliśmy do jego pokoju, a ja zasiadłam na łóżku. Po chwili Luke dosiadł się obok mnie. Siedzieliśmy chwilę w ciszy, jednak to chłopak ją przerwał.-Pytanie z dupy, ale całowałaś się kiedyś?
Zdziwiłam się, gdy się o to zapytał.
-Jeszcze nie, a ty? - spytałam, ponieważ czułam, że może mam szansę się z nim pocałować. On za to zachichotał, łapiąc mnie za brodę.
-Ja też nie, jednak widzę, że zaraz się to zmieni.
Odrazu przyciągnął moją twarz do jego i złożył pocałunek na moich ustach. Odwzajemniłam go, jednak on coraz bardziej się pogłębiał. Chłopak zjeżdżał pocałunkami na szyję, a ja jedną ręką lekko ciągnęłam jego włosy, a drugą jeździłam po plecach.
-Pieprz mnie, Luke - wymknęło mi się, a chłopak otworzył szeroko oczy. Jednak po chwili się uśmiechnął.
-Czegoś takiego to się nie spodziewałem, ale okej. Będę cię pieprzył.
I w tym momencie byłam tak napalona, że nie mogłam czekać chwili dłużej. Ściągnęłam jego koszulkę, całując jego szyję. Nie odrywając się, zaczęłam ściągać jego spodnie. Był w samych bokserkach.
Teraz to on mnie rozbierał. Najpierw ściągnął moją bluzkę, jednak miałam jeszcze stanik. Odpiął go, i rzucił na bok. Widział moje cycki. Złapałam go za tył głowy, i przyciągnęłam ją, aby jego usta dotykały moich sutek. On zaczął je ssać, a ja wydałam cichy jęk. Luke bez przestawania ściągnął moje spodnie, a po chwili majtki.
Przestał, a po chwili spojrzał na moje ciało. Oddalił się na drugi koniec łóżka, a po chwili powiedział:
-Czołgaj się do mnie, a pozwole zdjąć ci moje bokserki.
Zrobiłam to co chciał. Gdy byłam przy nim, ściągnęłam jego bieliznę, a po chwili położyłam się na łóżku. Chłopak przygniótł mnie swoim ciałem, a ja czułam, jak powoli we mnie wchodzi.
-Możesz jęczeć do woli, jesteśmy sami w domu - wyszeptał, a ja odrazu jęknęłam.
Chwilę potem chłopak przyśpieszył, a ja położyłam ręce na jego plecach, masując je. Zdałam sobie sprawę, że Luke piepszył najlepiej. Odepchnęłam go, i przekręciłam się na plecy, a on zaczął piepszyć mnie od tyłu. Chłopak rękoma jeździł po moich plecach.
Luke mnie odwrócił, i wziął na ręce. Przystawił moje plecy do ściany. Pieprzył mnie na stojąco. Było przyjemnie do momentu, gdy usłyszeliśmy drzwi które się otwierały. Luke mnie puścił, szybko się ubraliśmy i pobiegłam do pokoju Chrisa.
CZYTASZ
Historie 18+
RomanceZnajdziecie tutaj przeróżne historie 18+. Mam nadzieję że wam się spodoba. :)