Julie x Anthony

1.6K 5 2
                                    

Siedziałam na przynudzającej lekcji angielskiego. Pani tłumaczyła coś, ale jej nawet nie słuchałam. Postanowiłam pójść do łazienki, aby się tak nie nudzić.

Nie trzeba było pytać się o pójście do toalety, tylko jedyna zasada była taka, żeby coś wynieść z lekcji. Wstałam i pośpiesznie  wyszłam z sali.

Na korytarzu widziałam, jak jedna z klas ma zajęcia z wychowania fizycznego. Na drugim końcu długiego holu była toaleta, więc po długim czasie wkońcu doszłam.

Spojrzałam odrazu w lustro, zauważając, że tusz lekko mi się rozmazał. Przetarłam powiekę palcem, a potem papierem.

Usłyszałam nagle głośne kroki, które zbliżały się w stronę łazienki. Zignorowałam to i zaczęłam przeglądać Pinteresta.

Jednak gdy w drzwiach zauważyłam Pana Tadley. Schowałam telefon za plecy, a nauczyciel bez słowa wpatrywał się we mnie.

Wyszedł z ramy drzwi, oraz je zamknął, a ja rzuciłam mu podejrzane spojrzenie. Usiadł obok mnie i zaczął szeptać mi do ucha.

-Julie Vale, czy ty nie powinnaś być na lekcji?

-Panie profesorze, ja..- zaczęłam, ale sama nie wiedziałam, co mam odpowiedzieć.

Mężczyzna położył ręke na moim udzie, a ja wpatrywałam się w jego niebieskie oczy. Przeniósł ją trochę wyżej, przez co dotykał moje majtki.

-W łazience przesiadują niegrzeczne dziewczynki, więc musisz dostać karę- zaczął odpinać pasek, a ja otworzyłam szeroko oczy.- nie bój się, nie ubije cię.

-Czy Pan chce mieć z swoją uczennicą seks?-zapytałam, podle się usmiechając.

-Skąd wiedziałaś?- spoważniałam na jego odpowiedź.- nie krępuj się, zrobimy to inaczej

Wyjął butelkę, i zaczął kręcić.

-Zagramy w taką grę. Gdy butelka zatrzyma się na tobie zdejmujesz ubranie, a jak na mnie, to ja coś zdejmuje.-wytłumaczył, a butelka zatrzymała się na mnie.- tylko, że my wybieramy, co druga osoba zdejmuje. Więc ty pozbywasz się spódniczki.

Po kilku rundkach byłam naga, a Anthony prawie. Zbliżył się do mnie, a moje serce zabiło szybciej. Odrazu zaczął mnie piepszyć.

Leżałam na podłodze w łazience szkolnej i mój profesor mnie piepszy. Japierdole. Rękoma próbowałam przybliżyć jego twarz do mojej, aby go pocałować.

Całowałam Anthony'ego po szyi, gdy nagle zauważyłam, że zostawiłam mu malinkę.

-Japierdole, masz malinkę.- wskazałam palcem na jego szyję.

-Jak ja mam, to ty też musisz- zaczął ssać moją szyję, a ja jęknęłam.

Profesor zszedł ze mnie, i teraz on się położył, czyli chciał, abym to ja zaszalała. Przejeżdżałam moją cipką po jego ciele. Przy jego kutasie najczęściej, ale również po brzuchu, nogach i teraz po twarzy.

Wystawił język, liżąc moją cipę. Przycisnęłam ją mocniej do jego twarzy, a ten lizał bardziej. Ściskał mi jednocześnie tyłek.

Usłyszeliśmy nagle pukanie do drzwi, przez które się zestresowałam. Siedzieliśmy chwilę cicho, a po chwili osoba odeszła.

I wróciliśmy do seksu. Położyłam się na nim, a nasze intymne miejsca się ze sobą stykały. Całowaliśmy się.

Szczerze, Anthony zajebiście całował. Lepiej niż każdy facet, z którym to robiłam.

Teraz ponownie mężczyzna przejął kontrolę, i zaczął mnie piepszyć. Przez te kilka minut mogę stwierdzić, że ruchanie mnie to dla niego przyjemność.

Nagle wyjął swojego kutasa z mojej cipki, I zrobił to co ja wcześniej, czyli jeździł nim po moim ciele. Był mokry i duży.

-Jesteś piękna, jebać moją pracę i żonę. Ja chce ciebie, tylko ciebie.-powiedział, a ja się uśmiechnęłam.

-Więc teraz mnie masz, kochanie.- odpowiedziałam, a ten wrócił do piepszenia.

Widzę, że słowo kochanie tak na niego działa. On to by mógł tak cały dzień.

Znowu usłyszeliśmy pukanie. Ubrałam się I wyszłam z łazienki, a Anthony się schował. Weszłam do kantorka obok, a gdy dwie dziewczyny opuściły łazienkę, Tadley do mnie doszedł.

Ponownie zdjęliśmy z siebie ubrania, i mężczyzna ponownie zaczął mnie piepszyć. Widziałam, że on kocha piepszyć.

-Kurwa Julie działasz na mnie jak zajebany narkotyk. Chce ciebie w sobie cały pierdolony czas. Gdy na lekcji tak patrzysz, mam ochotę wyruchać cię przy całej klasie. Jesteś idealna, I w dupie to mam że jesteś ode mnie młodsza, ale chce mieć z tobą jebane dzieci. Najlepiej to jakby zamknęli nas w jednym pomieszczeniu, piłabyś tylko mój soczek. Kocham cię i chce cię kurwa na zawsze.

Byłam w szoku. Czy mój profesor wyznał mi swoje uczucia wobec mnie? Miałam dobry pomysł.

-Kochanie, weź mnie do swojego domu i piepsz mnie tak mocno, że aż nie będę mogła chodzić- wstałam I zaczęłam nakładać ubrania.- tylko po szkole.

Spoglądał na mnie, a ja widziałam w jego oczach, że znalazł miłość swojego życia. Zanim się ubrał, postałam jego kutasa i potem wróciłam na lekcje.

Czekał mnie jeszcze jeden seks z Anthonym.

Historie 18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz