🎉 İyi ki doğdun yagmurckfj 🎉SAFİR'İN AĞZINDAN
Nasıl, nasıl olabilirdi böyle bir şey? Nasıl fark edememiştim? Masanın gözünde itibarım zedelendi. Niye inanmadım ki? Artık çok geçti. Gizem her şeyi ortaya çıkardı ve ben ona öldürmesi için izin verdim ama ben orada olmayacağım demedim. Tabi ya!
Gizem arabasına binerken "Nereye?" diye seslendim. Arkasını dönmeden "Ammar'ın eceli olmaya." dedi. "Ben de geliyorum."
"Niye?"
"Merak ediyorum."
"Neyi?"
"Senin gibi birinin gerçekten katil olabileceğini."
"İnanmıyor musun?"
"İnandırıcı değilsin."
"Allah'tan kimseyi inandırma gibi bir derdim yok. Şimdi beni rahat bırak." Arabasına binip gidecekken ben de hızlıca yan koltuğa bindim. Bir süre baktı başını iki yana salladı ve arabayı çalıştırdı.
GİZEM'İN AĞZINDAN
Bu adamla şu an uğraşmak istemiyordum. Madem kendine eğlence arıyordu ben de ona kanlı bir eğlence sunardım. Toplantıya gelmeden önce Barın her şeyi hazırlamıştı. Sadece ben kalmıştım. Gerçekten dışarıdan nasıl görünüyorum merak ettim. Benim gibi biri adam öldüremezmiş. Hah izleyeceklerinden sonra da böyle düşünebilecek mi merak ediyorum doğrusu. Çünkü bu hayatta sadece üç şeye zaafım var. Çocuklar, uyuşturucu ve insan kaçakçılığı. Bu iç şey beni gerçekten cani biri yapıyordu.
Sessiz geçen yolculuktan sonra depoya gelmiştik. Şimdi biraz eğlenme vaktiydi. O çocuklara nasıl zarar verdiyse ben ona bin katını yapacaktım. Öldürmeyecektim, ölmek için yalvaracak hale getirecektim. İçeri girerken korumalar başlarını saygıyla eğmişlerdi. Arkamdaki adım seslerinden Safir'inde geldiğini anladım. Barın beni görünce soldan üçüncü alanı gösterdi.
Karşımda elleri tavana zincirlenmiş bir adet şerefsiz duruyordu. "Nasılsın Ammar?"
"Safir n'olur kurtar beni bu kadın masanın kurallarını hiçe sayıyor."
"Aksine Ammar o kadın masanın kurallarını hiçe sayan kişiyi kurallara göre öldürme hakkına sahip." Deyip silahını çıkardı ve bana uzattı. O itin bu kadar kolay öleceğini zannetmesi ben de hem kahkaha atma isteği hem de sinirlenmemi sağladı. "Bu şerefsizin acı çığlıkları burada yankılanmadan, ölmek için yalvarmadan ölmeyecek." Safir'in gözlerinde hayranlık parıltıları gördüm ama umursamadan şerefsizin yanına ilerledim.
"Merak etme öleceksin ama önce hesap vermek zorundasın. Sadece masaya ihanet etseydin kafana sıkar ve giderdim ama sen çocuklara zarar verdin. İşte bu yüzden en acı ölümü tadacaksın. Bundan sonra seni elimden bir tek Azrail alır." Karanlık ve kısık bir ses tonuyla konuşmam yutkunmasını ve kalbinin daha hızlı çarpmasına neden oldu. Elime önce keskin bir bıçak aldım ve vücuduna kesikler atmaya başladım. Küçük ama acı veren kesikler... Daha şimdiden acıdan inlemeye başlamıştı. Tehlikeli bir gülümseme sunarak tuz ve limon aldım. Kestiğim yerlere önce tuz bastım ve sonra limon sürdüm. İşte şimdi çığlıklarını duymaya başlamıştım. Yetmiyordu bana çocukların vücutları aklımdan çıkmıyordu. Kızgın demiri alıp vücuduna bastırdım. Her yeni alette sesi bir kat daha artıyordu. Penseyi aldım ve tırnaklarını sökmeye başladım. Hepsi bittikten sonra birkaç adım geri gittim ve eserime baktım. Gözlerini açmakta zorlanıyordu. Hafif ağzını araladı ve "Yalvarırım öldür beni. Dayanamıyorum. Lütfen..." Bu dediklerine yüzümü buruşturdum. O çocukların yalvaran sesini duymamıştı ben de onunkini duymayacaktım. "Çocukları uyuşturucuyu taşımak için kullanacaktın. Midelerine uyuşturucu yerleştirecektin. Ben de sana özel bir ölüm şekli buldum. Senden esinlendim." El işaretiyle altı olmayan bir kafes ve başka bir kafesin içinde fareler geldi. Aç fareler... Kafesi karnına sabitlediler ve fareleri altı deli kafese koydular. Fareler çıkmaya çalıştı ama çıkamayınca aç fareler şerefsizin midesini kemirmeye başladılar. Arkadan birinin öğürme sesi geldi. Baktığımda Safir bu görüntü karşısında dehşete düşmüş bir şekilde ağzını tutuyordu. Görüntüye daha fazla dayanamayacağını anladığımda deponun çıkışına doğru ilerledim. Geri kalanının Barın hallederdi. Sadece benim eve gidip üstümü değiştirmem ve güzel bir şekilde uyumam lazımdı. Tekrardan arabaya bindik ve Safir'i mahzene bıraktım.
SAFİR'İN AĞZINDAN
Masamda oturmuş düşünüyordum. Gerçekten az önce gördüğüm kadın ilk gün ki Gizem miydi? Bu kadar cani miydi? Ammar'a yaptıkları benim bile midemi bulandırmışken o bundan zevk alıp sadistçe sırıtmıştı. Sanki duygularından soyutlanmıştı. Ormanı andıran gözleri alev almış her yeri yakmaya yemin etmiş gibiydi. Tanıdığım hiçbir kadına hatta hiç kimseye benzemediğini bugün daha iyi anladım. O tehlikeli değildi. O tehlikenin vücut bulmuş haliydi. Babasından çok daha zeki ve annesinden çok daha kurnazdı. O ölümdü.
Selam!
Nabersiniz???
Bölüm nasıldı →→→
Gizem'in Ammar'a yaptıkları...
İlerleyen bölümlerde geçmişte yaşananlar hakkında bilgiler yer alacak.
Sizce geçmişte ne yaşanmış olabilir?
Peki ya geçmiş bütün dengeleri bozabilir mi?
Sizi seviyorum 💗💗💗
Yeni bölümde görüşmek üzere BIY BIY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM ATEŞİ
Novela JuvenilHayattaki tek varlığını ailesini kaybeden bir kız düşünün. Kaybedecek hiçbir şeyi olmayan bir kız. İntikam arzulayan bir kız. Bir adam düşünün her şeyini kaybetmiş. Yıllar önce ailesi öldürülmüş bir adam. İntikamı için yaşayan bir adam. İntikamını a...