YAKIN GEÇMİŞ (Gizem ve Aras Arasında)

32 6 0
                                    

"Ne istiyorsun söyle bana" dedi çaresiz bir ses tonuyla.
"Özgürlük istiyorum lan özgürlük!" diye haykırdım adeta. "Tamam. O zaman izin ver bana. Özgürlüğün için elimden geleni yapıyım."

"Her şeyi yapar mısın?"

"Yaparım." ses tonu net ifadesi kararlıydı. Hafif bir gülümsemeyle başımı salladım ve belimdeki silahı ona uzatarak "Öldür beni." dedim.

"N-Ne?" az önceki gibi değildi. Sesi titremeşti, yüzündeki kararlı ifade tuzla buz olmuştu. Gözlerine binbir duygu sığdırmıştı ama en belirginleri acı, çaresizlik ve hayal kırıklığıydı. Benim ölmek istememden acı duyuyor, elinden bir şey gelmediği için çaresiz hissediyor ve onun beni öldürebileceğini düşündüğüm için hayal kırıklığı yaşıyordu.

"Duydun beni, hadi yapsana! Durma! Özgürlük benim için ölüm demek." Başını iki yana salladı ve "Özgürlük sana ölümse bana zulüm. Sen benim canımsın, nefesimsin, suyumsun. Ben nasıl yaparım bunu. Lütfen yapma buna bana. Lütfen yapma bunu bize. Koy silahı beline, tut elimi. Sadece senin için yapacaklarımı izle. Çünkü sana özgürlüğü ölüm kılanları ölmek için yalvaradan durmayacağım." Başta yalvarırcasına çıkan sesi sonlara doğru intikamla harmanlanmıştı.

Sözleri yeminde ve o yemin belki de beni hayata döndürecekti. Bir kere daha ona inanmayı seçtim. Bu yolun sonunda ne olacaktı, bilmiyorum. Bu yolun sonu var mıydı, onu da bilmiyorum. Tek bildiğim ışık sızmaz dediğim kalemde umutlarım yeşeriyor, ölü dediğim ruhum can buluyordu.

Kurguda hızlı gittiğim için bugün iki tane geçmiş bölüm atacağım.

İkisi de Aras ve Gizem arasında olacak.

BIY BIY

İNTİKAM ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin