Levi Dalton

Zrovna k ní přišla naše máma a já se říkal: „Co ta tu dělá?" Chloe jí objala, povídali si spolu a pak odešli od stolu. Vstal jsem a šel za nimi. Šli do boxu čtyři. Čekal jsem venku a po chvíli vyjelo červené lambo s černou růží na kapotě a řídila to moje máma.

„Není slušné nás sledovat," namítla Chloe.

„Proč má moje máma nové auto? A jak to, že se s ní znáš?" nechápal jsem.

„Začalo to v našem servisu. Proč myslím, že máte tuhle práci?" mykla rameny.

„Chlo, krásko moje," ozvalo se od východu. Chloe se usmála a tím směrem se rozběhla. Stáli tam dva kluci. Toho jednoho objala. Ten jí objetí oplatil, něco jí zašeptal a ona ho bouchla do ramene.

„Hej, Daltone, vezmi si Zayna, já si vezmu na starost Harryho," zavolala na mě.

„Jasný. Pane Zayne, prosím poslední box. Tam si vás převezmu."

Jen kývl. Já sledoval Harryho a Chlo, jak šli do dvojky. Když zašli dovnitř, šel jsem do svého boxu. Už tam byl Zayn se svým Mustangem veteránem.

„Těší mě, jsem Levi Dalton," podal jsem mu ruku, kterou přijal a potřásli jsme si.

„Já jsem Zayn Malik," představil se na oplátku.

„Tak co potřebujete udělat?"

„Jen technickou, prosím. Jinak vše udělala Chloe."

„Dobře tedy. A mohu mít otázku? Jak znáte Chloe?"

„Ze závodů. Jezdí je pravidelně. Tam jsme se poznali. Vždy jezdila v převleku, ale jak jsme se začali bavit, své tajemství nám prozradila. Ale kurva, ta umí jezdit. Ta holka je neporazitelná."

„Taky jezdím závody a jedna holka mne předjela těsně před cílovou rovinkou. Hrála si se mnou. Říkáme jí Černá vdova, protože jezdí celá v černém," řekl jsem a Zayn se zarazil. Já se dal do práce.

„Prosím, neříkejte mi, že má černého Mustanga se sedm seti padesáti koňmi pod kapotou."

„Jop, to má," odpověděl jsem mu, ale dál se věnoval práci. Na to, že je veterán, to má všechno zachovalé. Žádná rez. Prostě nic.

„Řekl bych, že je to v pořádku. Žádná rez, což je sakra dobře. Tady vám napíšu další technickou."

„To je dobrý, už mi to udělala Chlo."

Chloe Kelly

Zrovna jsem jezdila na Harrym nahoru a dolu, oba jsem si navzájem vzdychali do uší, když někdo vtrhl dovnitř.

„Kreténe, vypadni," vyjel Harry po dotyčné osobě a ta s omluvou odešla. Čapl mě za zadek a přenesl mě na kapotu mého auta. Cítila jsem pod zadkem studený kov.

„Teď z tebe vyšukám duši, krásko," hned, co to Harry dořekl, začal do mě bušit jako o život. Miluji, jak mě tvrdě šuká. Jak si bere to, co mu nabízím. Miluji, jak mě vždy přenese přes okraj slasti. Ale jsme jen dva kámoši, kteří občas mají sex. Nic víc v tom není. I když by Harry chtěl. Oba jsme se nastejno udělali, vytáhl ze mě penis a já se začala oblékat.

„No tak, kotě, nezkusíme to spolu? V sexu nám to klape."

„Sorry, já jen šukám," odpověděla jsem mu. Nasraně se oblékl a vyšel ven z boxu. Když jsem vyšla i já, líbal se s mou kamarádkou Olivií. Myslel, že mě naštve. Sleduj, chlapečku. Pomyslela jsem si.

„Daltone?"

„Jsem Levi," opravil mě a přišel nasraně ke mně. 

Já se vytáhla na špičky, protože byl vyšší než já a přiložila jsem své rty na jeho. Byl překvapený, ale hned začal spolupracovat. Ruce si dal na moje boky, až jsem měla husí kůži. Cítila jsem divný pocit v podbřišku. Tohle bylo jiné. Svoje ruce jsem mu dala za krk. Protože nám ale po chvíli došel vzduch, odtáhli jsme se. Bez čekání na reakci jsem utekla do svého boxu tři, kde byly holky. Olivia a Abigail. Svalila jsem se před nimi na zem.

„Chlo?" přiklekla si ke mně nejdřív Olivia.

„Potřebuju vypadnout, vypadnout," zaskuhrala jsem.

„Zlato, podívej se na mě. To bude dobré ano?" Abigail si ke mně taky přiklekla. Chytla mě za tvář a přinutila mě se na ní podívat. Mě už tekly slzy proudem.

„Já vím, já vím, ale Levi není jako on. Le by ti neublížil, vypadá jako hodný kluk," pokračovala v utěšování Abi.

„Jenže já mohla být máma," namítla jsem.

„Chlo, to, co se stalo, se stalo. Musíš znovu začít důvěřovat klukům. Musíš začít od znova. Ne jako Černá vdova, jen proto, aby tě na závodech nepoznal, ale úplně začít znova. Vzdát se závodů, začít tu pořádně pracovat a věnovat se sama sobě," řekla Abi a zvedla se.

„Já dostala strach a utekla jsem od něho," podívala jsem se na holky a z mého pohledu poznaly, že mě mají nechat samotnou.

„Tak my tě tu necháme," řekly a odešly.

Pořád jsem byla na zemi a brečela. Kurva, já mohla mít už roční holčičku nebo chlapečka. Někdo si klekl přede mě, ale přes slzy jsem neviděla, kdo to je. Bylo mi jedno, že mě vidí slabou a zraněnou.

„Chlo, nevím, co se ti stalo, ale dovol mi ti pomoct," řekla osoba.

„Není mi, jak pomoct," odvětila jsem.

„Chloe, jak ti můžu pomoct?" nenechala se ta osoba odradit, tak jsem povolila a řekla: „Jen mě obejmi, prosím."

Tak mě dotyčná osoba silně objala. Nevím, kdo to byla ta osoba. Byla jsem tak mimo, že mi na tom nezáleželo a jen jsem brečela. Silně jsem osobu objímala a nechtěla jí pustit. Bylo mi dobře a cítila jsem se o něco lépe. Jen jsem nedokázala přestat brečet.


Omlouvám se za chyby, ale taky chci poděkovat jedné holčině, která mi pomahá s kapitolami aby tam moc chyb nebyli. Jsi moc hodná a děkuji ti za pomoct, vážím si toho.


Automechanička a její tajemství (Příběh pozastaven)Kde žijí příběhy. Začni objevovat