O rok a půl později
Chloe Kelly
Stojím v bílém pokoji a koukám na postel, kde ležím já. Jsem celá bílá, samá modřina a jednu ruku s nohou mám v sádře. Kolem hlavy mám obvaz. Ale proč tu ležím? Koukla jsem se kolem sebe, aby zjistila, že jsem v nemocničním pokoji. Ale co se stalo? Chtěla jsem se vrátit do svého těla, ale nešlo to. Něco mi v tom bránilo. Napravo se otevřely dveře a vešel Levi? Ale co ten tu dělal? Znal mě sotva dan a řekla jsem mu svoje tajemství, které do té doby věděly jen holky. Sedl si na židli vedle mé postele a chytl mě za ruku.
„Ty máš ale ledovou ruku, Chlo," řekl a u toho se zasmál. I já se zasmála.
„Jo, to asi mám," odpověděla jsem, ale nemohl mě slyšet.
„Znám tě jeden den a zároveň rok a půl, ale stejně mi připadá, že tě znám celý život," řekl. Ale on mě zná skoro celý život. Jako malí jsme si spolu hrávali a naši rodiče se znají ze základky. Jenže jsme se museli odstěhovat. Najednou se mnou něco trhlo a já se vracela do svého těla. Zkusila jsem pohnout prsty. Šlo to. Levi zpozorněl a já znovu pohnula prsty na zdravé ruce.
„Kde to jsem," zašeptám chraptivě.
„Jsi v nemocnici, zlato. Vydrž, zavolám ti rodiče a doktora," vstal a odběhl. Já zkusila zatím otevřít oči, ale byla jsem slabá. Po chvíli snažení se mi to ale nakonec podařilo. Někdo otevřel dveře a já k nim natočila hlavu, ale to jsem neměla dělat. Projela mi hlavou šílená bolest, až jsem musela zavřít oči a chytit se zdravou rukou deky.
„Sestřička Vám dá něco na bolest. Divím se, že jste se vůbec probudila slečno. Ale hádám, že ten chlapec Vás má rád a díky němu se stal takový zázrak," povzbudivě se na mě usmál a ještě dodal:
„Převezeme Vás do normálního pokoje, když jste se probudila, ale ještě si tu pobudete. Až budete na normálním pokoji, vše Vám řeknu, nemusíte se bát."
Přišla sestřička, odpojila mě od přístroje. Pak přišli dva sanitáři, kteří mě odvezli do nějakého pokoje. Já znovu zavřela oči a vnímala jen okolí. Když jsme po nějaké době zastavili, zase jsem otevřela oči. Kolem mě byli lidi, které jsem neznala.
„Zlatíčko, tolik jsme se o tebe báli," řekla mi nějaká ženská.
„Nevím, kdo jste. Jděte ode mě!" začala jsem křičet a házet zdravou rukou, aby ode mě odešli. Do pokoje přišel doktor a za ním Levi. Oba se na mě vyděšeně koukli a Levi byl okamžitě u mě, aby mě chytl za ruku a držel jí. Zašeptám k němu: „Kdo jsou ty lidi? Neznám je a ta ženská mi říká zlatíčko."
„Lásko, uklidni se, to jsou tvoji rodiče," uklidňoval mě.
„Tak proč si pamatuji tebe a je ne?" zeptala jsem se zmateně.
„Důvodem je silný otřes mozku a krom toho máte zlomených několik žeber, ruku a nohu. Jedno z těch žeber se zapíchlo do jedné plíce, nedokázali jsme jí zachránit, tak budete žít jen s jednou," vysvětlil mi doktor.
Logan Dalton
Musí mít všechno, protože je starší. Musí mít i Chloe. On si ji nepamatuje, ale já matně ano, protože se hodně dívám do rodinného alba. Naši rodiče se scházeli, když jsme byli malý, jenže se potom museli odstěhovat. Před rokem se přestěhovali zpátky a rodiče se zase scházeli. Jen nevěděli, jak nás seznámit se skutečností, že jsou kamarádi ze základky a my se známe, přestože si to nepamatujeme. Právě stojíme v Chloe pokoji a koukám na jejich spojené ruce.
„Tak kdy jim to řeknete?" zeptal jsem se rodičů podrážděně.
„Až bude vhodná chvíle," odpověděl otec, ale já už to nevydržel, tak jsem se zeptal Leviho: „Levi, víš, proč jsme tu práci dostali?"
„Asi proto, že se znají ze servisu, kde se s nimi máma seznámila," řekl nechápavě.
„Ne. Naši rodiče se znají už dlouho. Chloe rodina se odstěhovala, protože Emma potratila. Nemohli se smířit, že budou mít jen dceru. Chtěli i chlapečka, proto odjeli, aby se o to pokusili tam. Jenže jí zjistili rakovinu dělohy. Vzali jí tedy dělohu a léčila se. Potom se vrátili sem," řekl jsem.
„Logane, tos přehnal!" zakřičela máma.
„A co? Že on má všechno a já nic? To, že ji nakonec dostane, protože je starší?" zakřičel jsem.
„Víš, že to..." chtěl něco říct brácha, ale vložila se do toho Chloe: „Tak dost! Myslíš si, že mě Levi dostane?"
„A nedostane?" vykřikl jsem nazpátek.
„Ty jedno debilní hovado, víš, čím jsem si vůbec prošla v minulém vztahu?! Ne? Tak poslouchej pozorně, ty čuráku. Partner mě bičoval a mlátil, protože byl závislý na drogách a chlastu. Já s ním otěhotněla. Změnil se. Poslední týden mého těhotenství vzal rozžhavený železný drát a zabil mi moje miminko! Právě bych mohla mít roční holčičku nebo chlapečka! Takž já na lásku nevěřím, ty zmrde!" vytáhla si noční košili výš, aby to všichni viděli a zalapali po dechu. Pak si ji stáhla dolů a lehla si. Ani jsem si nevšiml, že si sedla.
„Omlouvám se. To jsem..." nedořekl jsem to, protože mi skočila do řeči: „Jasně, že nevěděl. Nikdo to nevěděl, až na mé kamarádky a tvého bratra! Takže buďte té lásky a laskavě mi zmizte z očí. Všichni do jednoho!"
Všichni jsme jí poslechli a z pokoje odešli. Tak tohle si vypiji.
„Logane!" zařval na mě brácha. Jakmile jsem se otočil, dostal jsem pěstí a spadl na zem. Čapl mě za tričko a přitáhl si mě k sobě trochu blíž.
„Ty jsi takový zkurvysyn! Všechno jsi podělal, jsi spokojený? Chloe na tom právě není nejlíp a ty uděláš tohle!" plivnul mi do obličeje a odešel.
„Mami," podíval jsem se na ní, ale ona se zatvářila smutně a zároveň naštvaně. Prohlásila: „Nechci nic slyšet. Hrozně si mě zklamal Logane a myslím si, že sis to právě posral i u Kellyových."
S tímhle odešla a táta za ní. Všichni odešli a já zůstal na chodbě sám. Šel jsem se projít ven a vyčistit si hlavu. Domů jsem přišel až pozdě večer. Svítilo se v kuchyni, tak jsem se tam šel podívat a všichni tam stáli a brečeli.
„Snad jsi spokojený, zmrde," řekl brácha. Prošel kolem mě a strčil mi do ramene. Nic jsem nechápal. O co kurva jde?
„Chlo je na tom špatně. Hodně špatně. Zastavilo se ji na dvě minuty srdce. Na dvě minuty byla mrtvá," vysvětlila mi máma a sesunula se tátovi do náruče. Co jsem to proboha udělal? Zatahal jsem se za vlasy a šel jsem do svého pokoje. Sedl jsem si na postel a přemýšlel, jak to napravit. Naposledy si pamatuji, jak upadám do postele a usínám.
Snad se další kapotola líbí.
ČTEŠ
Automechanička a její tajemství (Příběh pozastaven)
RomanceJmenuji se Chloe Kelly, mám vystudované dvě vysoké školy, malovaní a automechanika. A nastupuji do servisu který vlastní naše rodina, budu pracovat pro tátu ale s tím že spíš budu jeho práva ruka. Ví totiž že většinou bnudu jezdit na pouliční závody...