Chloe Kelly

„Ahoj," řekla jsem a pustila je dovnitř. Já šla do jídelny dojíst své jídlo. Přišli tam za mnou a čekali.

„Jsou tu dva pokoje pro hosty nahoře v patře na levé straně. V obýváku je rozkládací gauč. Sami se rozdělte, kdo s kým bude kde spát. A abych nezapomněla, tak deka s polštářem je v úložném prostoru gauče," řekla jsem s nezájmem v hlase a dál jedla jídlo, které bylo skoro studené. Jak si dovolili narušit mé soukromí? Jak se opovážili za mnou přijet? To nechápou, že chci být sama?

Nandali si taky jídlo, ale já to své už měla snědené, tak jsem nádobí dala do myčky a odešla do své ložnice. Svlékla jsem se a z šatny si vytáhla dvoudílné plavky. Oblékla si je, z koupelny z malé komody si vzala ručník a vydala se zpátky dolů ke dveřím. Opustila jsem chatu a šla k rybníku, kde jsem odhodila ručník na zem. Rozběhla jsem se k molu a do vody skočila šipku. Doplavala jsem doprostřed rybníku, lehla si na záda a máchala rukama, abych se nepotopila. Hlavou se mi honily myšlenky, co tu holky a Levi dělají. Chtěla jsem být sama. Chvíli přemýšlet o různých věcech, o mně, o Levim. O všem, co se mi přihodilo za poslední rok. Jak jsem se sblížila s Levim a moje tělo na něj divně reagovalo.

Měla jsem divný pocit v břiše, když se mě dotknul. Toužila jsem po jeho přítomnosti, po jeho dotecích, po jeho rtech na mých nebo kdekoliv na mém těle, po jeho smích a po jeho hlase. Kurva, nad čím zase přemýšlím. Rozplavala jsem se zpátky ke břehu. Svlékla plavky a zabalila se do ručníku. Upevnila jsem si ho kolem těla, čapla plavky do ruky a mířila k chatce, kde jsou ty paka. Při vstupu do chatky jsem uslyšela televizi a zjistila, že jsou všichni u ní. Prošla jsem kolem nich do koupelny, kde jsem hodila plavky s ručníkem do koše na prádlo a vlezla si do sprchového kouta. 

Na vanu jsem neměla náladu. Když jsem za sebou zavřela dveře a pustila na sebe teplou vodu, teplé kapky mi padaly po těle a já si přála, aby to byly jeho ruce, jeho horké rty na mé pokožce. Zatřepala jsem hlavou, abych ty myšlenky odehnala z mé hlavy. Náhle se otevřely dveře sprchového kouta a někdo za mnou vlez. Následně je i zavřel. Jeho prsty mi daly na stranu vlasy a palcem mi přejel po tetování. Ošila jsem se pod jeho dotekem. Jeho rty si našly můj krk a laskal ho. Otočila jsem se k němu čelem, načež s činností přestal a svoje čelo si opřel o mé.

Koukali jsme na sebe. Ruce mi dal na boky, které hladil. Tohohle budu litovat, ale čert to vem. Potřebuji ho. Šíleně moc. Čapla jsem ho za krk a přitáhla si ho do polibku. Spolupracoval. Jeho jazyk si našel cestu do mé pusy. Vedli jsme válku jazyků, když mě vyzvedl a ucítila jsem studené kachličky na zádech. Bylo mi to jedno, protože tělo jsem měla jako v jednom ohni. Nohy jsem si omotala kolem jeho pasu a tím si ho přitáhla ještě blíž k sobě, přestože jsem si myslela, že to víc nejde. Jednou rukou si mě podržel za zadek a druhou mi vjel mezi nohy. Zabručel, když cítil, že jsem vlhká.

„Hmmm. Tak vlhká a jenom pro mě, maličká," zasténal s úsměvem na rtech. Najednou ho do mě prudce strčil, až jsem vykřikla vzrušením. Chytl mě u rukou za zadek a začal do mě přirážet nesnesitelným tempem, ale mě se líbilo, že byl tak tvrdý. Oba jsme nahlas vzdychali a užívali jsme si to. Jednou rukou mě chytil pod krkem. Jeho oči byly tmavé vzrušením a touhou. Políbil mě, trochu zesílil stisk na mém krku a přidal ještě na tempu. Už to na mě šlo a on to poznal. Rychle přesunul ruku na můj zadek, abych mu nespadla.

„Ještě chvíli vydrž, maličká," řekl mezi vzdechy a pak jsme se udělali najednou. Položil si hlavu mezi moje prsa, já si svojí položila na jeho a oddechovali jsme náš společný orgasmus, který byl nejlepší za několik let. Nakonec mě pustil a oba jsme se umyli. On pak odešel, já se sesunula na zem a rozbrečela se. Co jsem to proboha udělala? Schovala jsem si obličej do dlaní a brečela, ani nevím proč.

Abigail Hooper

Když přišel dolů Levi s mokrými vlasy a přihlouplým úsměvem, věděla jsem, že je zle. Okamžitě jsem běžela za Chloe. Našla jsem ji ve sprchovém koutě s dlaněmi přes obličej pod stále tekoucí vodou. Vrhla jsem se k ní, klekla na kolena a silně jí objala. Objetí mi opětovala. To už za námi přišla Olivie, která vodu vypla a klekla si k nám do kruhu. Taky jí objala.

„Beruško, copak se stalo?" zeptala jsem se jí něžným hlasem.

„Já jsem se s ním vyspala, holky. Jsem taková kráva. Nikdy se to nemělo stát," odpověděla nám ubrečeně.

„Ouuu, zlatíčko, však ho miluješ. Vidíme, jak se na něho díváš a jak se on dívá na tebe. Vím, že si to nechceš přiznat po tom kreténovi a po tom, co ti udělal. Ale miluješ ho," řekla Olivie a měla pravdu. Milovala ho. Jenom si to nechtěla připustit po tom všem, co se jí stalo. Potom jsme jí nechaly samotnou. Musí si to urovnat v hlavě. S tímhle jí nijak nepomůžeme. Přišly jsme dolu za Levim a Olivia potichu řekla: „Jdu jí udělat ovocný salát, teda jestli tu má nějaké ovoce."

„Dobře, jdi," odpověděla jsem jí.

„Proč jste tak rychle odešly? Stalo se něco?" zeptal se vyplašeně Levi.

„Levi, neříká se mi to snadno, ale neměli jsme sem jezdit. Chtěla být sama, aby si urovnala myšlenky.

Teď jí musíme dát čas. Levi, netlač na ní a dej jí trošku prostor, aby si vše urovnala v hlavě a taky si urovnala pocity," pověděla jsem mu. Kývl, ale věděla jsem na něm, že mu má slova šrotují hlavou. Odešla jsem do pokoje pro hosty a lehla si do postele. Vážně byla chyba sem jezdit. Chlo potřebovala být sama a my se o ní jen báli, tak jsme sem jeli. Teď vidím, jaká to byla obrovská chyba. Dál jsem přemýšlela, až jsem usnula.


Automechanička a její tajemství (Příběh pozastaven)Kde žijí příběhy. Začni objevovat